Stonden toevallig in mijn koelkast. Aan de THT te zien al aardig lang. AH mager ook 4 gram.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik kom niet bij de C1000. Heb alle pakken kwark in de Jumbo bekeken en dit was degene met minste kh's.
Jumbo dus 2,3 of 2,4. In ieder geval onder de 3.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Stonden toevallig in mijn koelkast. Aan de THT te zien al aardig lang. AH mager ook 4 gram.
Ik weet niet hoeveel carbs je normaal neemt, maar heb je wel eens geprobeerd om één of twee carbloze maaltijden per dag te doen? Ik eet nu een week of 4 geen carbs bij m'n D en merk echt wel resultaat (alleen nu even niet, want Madridquote:
Lieverd, ik éét geen carbsquote:Op woensdag 25 april 2012 12:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel carbs je normaal neemt, maar heb je wel eens geprobeerd om één of twee carbloze maaltijden per dag te doen? Ik eet nu een week of 4 geen carbs bij m'n D en merk echt wel resultaat (alleen nu even niet, want Madrid). Dan kun je bij je lunch brood blijven eten en eet je 's avonds gewoon groente met eventueel wat vlees.
Er is ook nog een tussenweg tussen veel carbs en geen carbs.
Geen idee!quote:Op woensdag 25 april 2012 12:13 schreef the85mc het volgende:
Dat is toch best wel apart, XM. Als ik je lijstjes kijk eet je echt heel weinig.. Hoeveel kcal zou je mogen eten om op gewicht te blijven?
Yess! met roomboter, tx. Ik had het al bijna opgegeven.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:17 schreef Novem het volgende:
Loveli, ik weet niet uit blik, maar de diepvries croissants van Delifrance zijn echt heerlijk, beter dan danerolle imo
Ja, ik bedoel buiten deze carbloze periodequote:Op woensdag 25 april 2012 12:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Lieverd, ik éét geen carbs. In groente en vlees zitten ook carbs, dus helemaal carbloos avondeten kan bijna niet.
Edit: of bedoel je buiten deze lowcarb-periode? Ja, dat gaat sowieso gebeuren want kan niet zomaar weer vol in de carbs duiken, dan groei ik gelijk helemaal dicht.
'Avondvlees' niet nee. Broodbelegvlees vaak wel wat.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:19 schreef V1z0R het volgende:
In vlees, XM
Biefstuk, kipfilet, haaskarbonade, speklap, runderlap... in ieder geval niet.
Laat XM nu eens dól zijn op biefstukquote:Op woensdag 25 april 2012 12:19 schreef V1z0R het volgende:
In vlees, XM
Biefstuk, kipfilet, haaskarbonade, speklap, runderlap... in ieder geval niet.
Niet anders gedaan dan dat. Heb ik al wel vaker gepost. Vanaf mn 12e eigenlijk permanent op dieet geweest samen met mn moeder (1000 punten dieet e.d.), sonja bakker, zelf lijnen (lees: niet eten, want ja, je weet niet beter als puber), etc etc.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:22 schreef the85mc het volgende:
Das wel apart. Dus je bent erg energie-efficientDe spaarlamp onder ons
Heb je eerder crashdieten gedaan? Dan zou het kunnen dat je metabolisme wat trager is geworden.
Ja, goed plan, alleen heb ik EDS en kan en mag ik geen krachttraining doenquote:Op woensdag 25 april 2012 12:27 schreef the85mc het volgende:
Als je dan langdurig wil afvallen, of eigenlijk niet zwaarder wil worden, zou ik echt veel krachttraining gaan doen. Misschien wordt je eerst wel zwaarder, maar dan zijn dat spieren. Het is waarschijnlijk al vaak tegen je verteld, maar meer spieren maakt het echt makkelijker om op gewicht te blijven. En dat is ook vol te houden, want laten we eerlijk zijn, lowcarben is niet heel erg aangenaam.
Aha, ja als je kant-en-klaar koopt heb je al vaak dat het bijvoorbeeld kippegehakt is in plaats van echt kipfilet.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
'Avondvlees' niet nee. Broodbelegvlees vaak wel wat.
Moet je eens kijken wat ze met een schnitzel doen voor die in de verpakking zitquote:Op woensdag 25 april 2012 12:28 schreef V1z0R het volgende:
Dat is dus het probleem Mc, XM kan geen krachttraining doen...
[..]
Aha, ja als je kant-en-klaar koopt heb je al vaak dat het bijvoorbeeld kippegehakt is in plaats van echt kipfilet.
Runderrookvlees of paardenrookvlees is ook zonder KH's trouwensPaard
Ow sorry, dat wist ik niet. Is EDS dat je hypermobiel bent? Dat je banden te flexibel zijn?quote:Op woensdag 25 april 2012 12:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, goed plan, alleen heb ik EDS en kan en mag ik geen krachttraining doen.
Zoiets. Het gaat nog iets verder dan dat.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:30 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ow sorry, dat wist ik niet. Is EDS dat je hypermobiel bent? Dat je banden te flexibel zijn?
quote:Op woensdag 25 april 2012 12:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Moet je eens kijken wat ze met een schnitzel doen voor die in de verpakking zit
Zijn low-impact sporten zoals zwemmen te doen? Al belast je dan de schouders en knieen wel weer redelijk zwaar..quote:Op woensdag 25 april 2012 12:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ow en ik vind het niet erg om over te praten hoor. 't Is tamelijk klote en pijnlijk en regelmatig frustrerend.
Geprobeerd en kreeg inderdaad knieklachten. Heb een crosstrainer gehad, ook de deur uit gedaan vanwege schouderklachten. Doe nu spinning / RPM en krijg tijdens de les vaak wel wat ongemak in de schouders, maar 't is dragelijk. Dus dat houd ik tot dusver nog het beste vol. De rest is redelijk kansloosquote:Op woensdag 25 april 2012 12:38 schreef the85mc het volgende:
[..]
Zijn low-impact sporten zoals zwemmen te doen? Al belast je dan de schouders en knieen wel weer redelijk zwaar..
Maar toch goed dat je dingen blijft proberen!quote:Op woensdag 25 april 2012 12:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Geprobeerd en kreeg inderdaad knieklachten. Heb een crosstrainer gehad, ook de deur uit gedaan vanwege schouderklachten. Doe nu spinning / RPM en krijg tijdens de les vaak wel wat ongemak in de schouders, maar 't is dragelijk. Dus dat houd ik tot dusver nog het beste vol. De rest is redelijk kansloos.
roomboter bladerdeeg is imo een goed alternatiefquote:Op woensdag 25 april 2012 12:14 schreef loveli het volgende:
In vorioge topic stond iets over croissants en boter. Danerolles doen niet meer aan zelfbak roombotercroissants, alleen nog met margarine. AH huismerk ook. Weet iemand of er nog roombotercroissants in blik bestaan?
?quote:Op woensdag 25 april 2012 12:54 schreef Viking84 het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)elijk-in-leven-.html
Oh, the story continues.
Vader was het, slotjequote:Op woensdag 25 april 2012 12:54 schreef Viking84 het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)elijk-in-leven-.html
Oh, the story continues.
Dag 10! En het gaat goed. Maar ben ongeduldigquote:Op woensdag 25 april 2012 12:54 schreef the85mc het volgende:
Das ook wel handig, dan kun je gewoon in je eigen tempo alles doen..
De hoeveelste dag van je lowcarben is het nu? En gaat nog steeds goed?
er mag nog wel wat groente bij, maar verder vind ik het mooi!quote:Op woensdag 25 april 2012 13:00 schreef Perruche het volgende:
Lijstje!!
O: 3 bth (dubbele kaas, 1 hagelslag)
L: stukje kip (geen vel), 200 gr groenten (doperwtjes, sperziebonen, wortel, komkommer), 150 gr aardappelwedges, 20 gr mayo
T: 150 ml yoghurt met 125 gr druiven
T: appel, banaan
B: 40 minuten fietsen
S: Evy les 12
D: Omelet 2 eieren met feta en tomaat
S: Bodypump
1900 kcalIk ben best tevreden als ik me hieraan houd, wat jullie?
Ja snap ik wel, maar het heeft ook wat langer dan 1 week geduurd om op dit punt te komen, gaat helaas denk ik ook langer dan 1 week duren om er weer uit te komen.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dag 10! En het gaat goed. Maar ben ongeduldig. Wil resultaat zien/merken.
Ik heb 250 gr groenten, dat vind ik eigenlijk wel genoeg? Kom iedere dag op minstens 250 gr, meestal meer.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:01 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
er mag nog wel wat groente bij, maar verder vind ik het mooi!
Met zoveel doorzettingsvermogen moet dat vast wel goed komen! Ik zou het nooit kunnen, ik heb al moeite om onder de 40% carbs te eten.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dag 10! En het gaat goed. Maar ben ongeduldig. Wil resultaat zien/merken.
^^ dubbel de groente en ik vind het top!quote:Op woensdag 25 april 2012 13:01 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
er mag nog wel wat groente bij, maar verder vind ik het mooi!
Ohhh! Het velletje van de kip is zooooo lekker. Als het tenminste lekker knapperig is. Nom! Ik zou zo een bord met alleen maar velletjes kunnen etenquote:
Ontbijt 464 kcalquote:Op woensdag 25 april 2012 13:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Is dat 1900? Zou minder denken. Oogt wat weinig i.c.m. met je sporten Perr. Maar ik kan me vergissen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |