Hoi fok!kerts,
Ik wil hier even een probleem neerleggen dat een naaste van mij betreft.. Laten we hem D noemen.
D heeft 2 jaar geleden een leuke dame ontmoet, genaamd F. Eerste weken ging alles goed alleen na een maand of twee had zij verteld tegen hem dat ze een HBO opleiding studeerde. Nou prima, en leuk. Ware het niet dat ik ook op die school zit en ik haar nog nooit gezien had. Sterker nog, ik kon haar ook niet in het leerlingenregister vinden.. Vaag verhaal dus. Hij had haar toen geconfronteerd, maar ik had het mis want ze was over geplaatst en daarom stond ze nog niet in het register bladiebla. Enfin.
Aangezien D het vrij druk heeft en F op een uurtje reisafstand zit zagen ze elkaar misschien 1-2 keer per week in die twee jaar. Op relatie niveau verder alles koek&ei, samen op vakantie etc.
Toch bleven er vreemde aanwijzingen komen dat ze niet bij mij op school zat, ik zag haar nooit en ze stond nog steeds niet in het register.. D had haar weer geconfronteerd en dat ze gerust eerlijk kon zijn. Maar nee, hele gefokte reactie en ik moest niet zo stoken blablabla.
Gisteren, kwam ik een oud bekende van mij tegen. Op een één of andere manier kwam D ter sprake en ik vertelde hem dat hij nu een relatie had met F. Dus die bekende meteen enthousiast, want hij zat bij haar in de klas! Wat blijkt nu, F studeert helemaal geen HBO op de school die ze al tijden aangeeft, maar ze studeert al 2 jaar MBO op de school van die oude bekende.. Vreemde zaak dus.
Iemand een idee wat hier een reden van kan zijn? Of ander licht op de zaak richten? Ik wil me eigenlijk niet te veel met hun relatie bemoeien natuurlijk, maar dit klopt toch niet?
Nu ik er over nadenk, D heeft haar vriendinnen nog nooit gezien, enkel familie. F gaat wel eens mee uit in 'onze' dorp/stad. Maar D heeft nog nooit wat ondernomen qua uitgaan bij haar.. Heeft dat er misschien iets mee te maken? Neem aan dat je na een relatie van 2 jaar wel je vriendje aan je vriendinnen voorstelt..

Kom wel een beetje stalkerig over, maar voor de duidelijkheid, eerste acties waren op verzoek van D juist omdat hij het zo vreemd vond dat ze hier over zou liegen.
[ Bericht 0% gewijzigd door BMS-THAD op 25-04-2012 11:11:57 ]