abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110758754
21 april: Xanteh
26 april: Roosje84 (jongen)

02 mei: Zoë23 (meisje)
03 mei: Knife (papa)
06 mei: Soohr (papa) (meisje)
07 mei: Sproet-je (jongen)
17 mei: Sam1993
18 mei: Tinuviel en iamredleader
24 mei: Covie

02 juni: thistleweed
16 juni: adesse
23 juni: Phaidra (jongetje)
26 juni: KatyM (jongetje)
26 juni: Marjolijntje (meisje)
29 juni: bijtje84 (2 jongens)
29 juni: Lunta
30 juni: clauwheee (meisje)

4 Juli: Bodpa09
*** 8 juli: mereltje en Forno ***
12 juli: Fenne
12 juli: Kersjes (jongen)
13 juli kin238 (meisje)
17 juli: Sonnetje85 (meisje)
21 juli: Gerberaatje (meisje)
24 juli: Tante_Soesa (meisje)
26 juli: Troeta (meisje)

1 augustus: Nanadu (jongen)
3 augustus: _Bunny_ (meisje)
6 augustus: maffemuts (jongetje)
16 augustus: SupremeEvil
21 augustus: Labelloo
27 augustus: MixedEmotions
28 augustus: Cantare

1 september: Sopho
10 september: LeNeHe
***10 september: Loodje en Blijepeen***
11 September: Frups (jongetje)
17 september: Kwisted (meisje)
26 september: NiGeLaToR (meisje)

01 oktober: Women86
03 oktober: Freubelot
04 oktober: Admiraal_Anaal (papa)
05 oktober: Zolena
10 oktober: Mangostine
16 oktober: Sorbootje (neefje of nichtje)
16 oktober: _Ophelia_
18 oktober: Skoap
19 oktober: detulp050 (papa)
22 oktober: Spockjuh_
23 oktober: Enfermera
31 oktober: Twinkle20

6 november: Cocotrimonium
11 november: Qeza
26 november: Regenboogjes
27 november: OooLizaooO

6 december: Nytar
9 december: Ladylike
December: Vulpenballetje
25 december: Sterrenmunt

Estrys
Nijnepijn

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
pi_110758814
Sorry, ik gooide 'm toe maar had 't niet door vanop m'n mobiel. Maar kijk het is me gewoon gelukt om een nieuw te starten :D
pi_110758842
*O*
pi_110758868
Had het niet deel 954 moeten zijn?
pi_110758875
Ik voelde net weer voeten vlak onder mijn borstbeen *O* hopelijk blijft dat even zo :P ben wel zo duf als een konijn van al die pcm, dus ik ga maar eens een tukje doen... gewoon, omdat het kan (oudste stinkerd is op de opvang :+)

:W
pi_110758883
Duidelijk Liza :D

De buikbanden van mijn zwangerschapskleding beginnen strak te zitten en af te zakken }:|. Ik heb zo geen geld (over) om nu nog nieuwe dingen te moeten kopen...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110758925
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 10:13 schreef Frups het volgende:
Had het niet deel 954 moeten zijn?
Ow ik dacht dat ik zelf nog +1 moest doen. :s
Kan ik dat nog wijzigen?
pi_110758933
Ahh joh kan het kwaad? ;)
pi_110758939
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 10:13 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik voelde net weer voeten vlak onder mijn borstbeen *O* hopelijk blijft dat even zo :P ben wel zo duf als een konijn van al die pcm, dus ik ga maar eens een tukje doen... gewoon, omdat het kan (oudste stinkerd is op de opvang :+)

:W
Doen!
pi_110758945
Xanteh, Roosje .. en misschien wel Zoe's topic *O*
pi_110758985
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 10:15 schreef Twinkle20 het volgende:
Ahh joh kan het kwaad? ;)
Anders ga ik misschien de geschiedenis in als "die domme Belg die niet kan tellen". :D
pi_110759087
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2012 10:17 schreef OooLizaooO het volgende:

[..]

Anders ga ik misschien de geschiedenis in als "die domme Belg die niet kan tellen". :D
:D
pi_110759181
Ow dan zou ik het wel veranderen :D
Ik zit hier te gniffelen achter mijn computer en mijn collega's kijken me allemaal aan? :{ ...... :D O-)
pi_110759258
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 10:04 schreef Gerberaatje het volgende:

[..]

Waarom :@ ? Das toch logisch :D heb ik nú al! Laat staan jij als LLM :P
:D haha
mag van mij elk moment wel komen :Y O+ heb er zo veel zin in!

vind het wel sneu voor mn zus, die is het wachten wel een beetje zat.
ze konden d'r ook niet strippen dus ze moet wachten tot later deze week, dan proberen ze het weer.

Lekker slapen! :*

Covie
:{w hoezo had n vriendin moeite met jou buik?
een 'vriendin' kon niet wachten tot ik 'dikker' zou worden (lees; dikker dan haar), en nu vind ze me toch wel mooi zwanger ;)

dus het kan bij draaien, maar het is niet altijd leuk. Waar sommige mensen zich druk om maken :N
pi_110759318
quote:
12s.gif Op woensdag 25 april 2012 10:13 schreef Phaidra het volgende:

De buikbanden van mijn zwangerschapskleding beginnen strak te zitten en af te zakken }:|. Ik heb zo geen geld (over) om nu nog nieuwe dingen te moeten kopen...
Als je een hempje aan doet, en dan de band erover heen, zakt ie niet af als het goed is.
heb ook al een tijdje geen spijkerbroek aan omdat het niet meer fijn zit
Lang leve de H&M legging (maar dan een maatje groter) :P

& liza
:D
  woensdag 25 april 2012 @ 10:40:36 #16
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_110759584
Idd legging is heel fijn. Gelukkig dans ik veel (voor mijn beroep) Kan dus beroep doen op mijn heerlijke dansbroeken, joggingbroeken en af en toe mijn jeans. Maar tot nu toe heb ik nog geen grote buik dus kan veelal mijn eigen kleding gewoon aan. heb wel een aantal lange shirtjes gehaald voor van de zomer:)

Ben nog steeds aan het bijkomen van de echo, lol. We zijn blij dat het goed gegaan is en dat alles goed is maar voel me al 2 dagen behoorlijk aan de vermoeide kant. Vanavond werken dus zo even terug in mijn mandje met een ontbijtje :D
Be dance |Be real| Be You
pi_110759605
Hihi ik dacht ook al huh? Slaan we zomaar een deel over?! :P

Oei Liza dat klinkt wel als vervelend inderdaad, wat je onderkantje betreft.

Hier ook wat 'kleerscheuren' na bevalling van dochter. In tegenstelling tot een hoop vrouwen was ik niet binnenwaarts uitgescheurd, maar gezellig buitenwaarts! Ja, mijn binnenste schaamlippen lagen dus aan gort, jippie... -O- Dat is leuk joh want dat kon de vk zo in de thuis-situatie niet verdoven.... En dan wil je geen hechtingen tot 1 rechtstreeks in je clitoris kan ik je vertellen :X
De hele bevalling doe ik zo nog een keer over, no problemo. Maar die hechtingen... auwie!!
Zitten was dus voor een week ook not done, maar het moest wel natuurlijk. Plassen deed ik onder de douche of met een kannetje water spoelen. Thank god heb ik bij de laatste controle van de vk op dag 7 gevraagd of ze de knoopjes van de hechtingen kon knippen, en gelukkig was het al zo goed genezen dat ze er helemaal uit konden! Vk die bevalling had gedaan had nogal dik draad gebruikt... en bedankt... Dus ik ging voor de laatste controle kreupel mijn bed op, vk heeft de hechtingen eruit gehaald en ik wandelde in extase van blijheid zonder een centje pijn zo mijn slaapkamer uit. Heerlijk wat een gevoel was dat zeg! :D
Sex was zes weken daarna wel wat eng, en wat gevoelig. Maar verder geen bijzonderheden op dat gebied.

Maar op 1 of andere manier heb ik me daar nu ook op ingesteld, dat ik me weer een week zo ga voelen als toen. Wie weet, valt het mee... *duim duim*
pi_110759672
Oooh liza dat is inderdaad minder spannend dan ik dacht 8-)

Ah die vriendin dat is niet zo spannend hoor, is ook niet echt een heul goede vriendin. Maar zeggen dat mijn buik er nog uitzag alsof ik teveel gegeten had. Terwijl je dan zelf heel trots je mini-bump naar voren steekt want het is toch echt O+ mijn baby!! O+ die daar groeit.

Zo heeft ze wel meer van die opmerkingen, en dan denk ik op een gegeven moment nounounou nu weet ik het wel :{w
Ach zal wel iets van jaloezie zijn ofzo ga ik dan maar vanuit.
pi_110759725
Phaidra ik begin hetzelfde probleem te krijgen met een hoop positiebroeken. Mijn buik wordt te groot voor de banden van de broeken. Ik heb nu spijt dat ik geen broeken met 'onder de buik ' banden heb gekocht.
Ik doe de band nu dus maar onder mn buik, een cm of tien en dan sla ik hem dubbel en dan naar binnen vouwen. Misschien eens aan mn moeder vragen of ze ze niet op die manier even vast kan stikken op de naaimachine... *note to self*

Covie vervelend zulke vriendinnen... ze mogen het van mij best denken, en jaloers zijn. Maar jemig doe eens even lief zeg! Maar soms schijnt dat echt heel moeilijk te zijn...
Niks van aantrekken hoor! Mini-baby-bolletjes zijn haske lief en mogen met trots geshowd worden!! O+
pi_110760025
Oh bijtje! :X

Covie
:N ja begrijp dat soort opmerkingen nooit zo

:Y en wat bijtje zegt O+ mini baby bolletjes!
pi_110760102
Ja een vriendin van mij had gisteren ook een lekkere opmerking. Onlangs is mijn beste vriendin bevallen (afgelopen vrijdag). Heb haar wel aan de telefoon gesproken enzo, ik ga er vanavond heen met een groot cadeau vanuit de hele vriedengroep. Heb haar expres met rust gelaten omdat ik denk dat ik daar behoefte aan zou hebben de eerste dagen. Wat doet die andere vriendin? Hup, zaterdagmiddag komt vriendin uit ziekenhuis, een uur later zit die andere vriendin daar :{ ... Nou goed, daar moet mijn beste vriendin zelf wat van zeggen natuurlijk als ze dat niet fijn vindt .. maar het kwam zo opdringerig op mij over.

Maar nu heeft dus die ene vriendin gisteren het cadeau gekocht wat we met zijn allen hadden beslist. Wel fijn dat zij dat kon regelen, daar niet van. Maar we kregen even de melding dat het allemaal wat duurder is uitgevallen (wat opzich ook geen probleem is natuurlijk), want zij bepaalde wel even dat zij vond dat die net bevallen vriendin wel wat extra's verdiende omdat die altijd klaar stond voor iedereen :{ :{ ...

Dus ik: Sorry? We hebben met zijn allen een budget afgesproken om het voor iedereen betaalbaar te houden (er zijn nog studerenden onder ons).. En daarbij, wij staan allemaal klaar voor elkaar, dus dat was echt een rotopmerking!

Echt heel jammer .. probeer er boven te staan maar stiekem knaagt het enorm aan mijn zelfvertrouwen.
pi_110760195
Zoe heb je nog een leuk adresje waar ik ook leuke jurkjes vandaan kan halen? Want ik kom echt niks leuks tegen wat goed bij mij past .. Maar ik zie jou iedere keer leuke dingetjes aan hebben :)
pi_110760277
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 10:59 schreef Twinkle20 het volgende:
Ja een vriendin van mij had gisteren ook een lekkere opmerking. Onlangs is mijn beste vriendin bevallen (afgelopen vrijdag). Heb haar wel aan de telefoon gesproken enzo, ik ga er vanavond heen met een groot cadeau vanuit de hele vriedengroep. Heb haar expres met rust gelaten omdat ik denk dat ik daar behoefte aan zou hebben de eerste dagen. Wat doet die andere vriendin? Hup, zaterdagmiddag komt vriendin uit ziekenhuis, een uur later zit die andere vriendin daar :{ ... Nou goed, daar moet mijn beste vriendin zelf wat van zeggen natuurlijk als ze dat niet fijn vindt .. maar het kwam zo opdringerig op mij over.

Maar nu heeft dus die ene vriendin gisteren het cadeau gekocht wat we met zijn allen hadden beslist. Wel fijn dat zij dat kon regelen, daar niet van. Maar we kregen even de melding dat het allemaal wat duurder is uitgevallen (wat opzich ook geen probleem is natuurlijk), want zij bepaalde wel even dat zij vond dat die net bevallen vriendin wel wat extra's verdiende omdat die altijd klaar stond voor iedereen :{ :{ ...

Dus ik: Sorry? We hebben met zijn allen een budget afgesproken om het voor iedereen betaalbaar te houden (er zijn nog studerenden onder ons).. En daarbij, wij staan allemaal klaar voor elkaar, dus dat was echt een rotopmerking!

Echt heel jammer .. probeer er boven te staan maar stiekem knaagt het enorm aan mijn zelfvertrouwen.
Vind ik echt niet ok :N. Het zou zeker niet aan je zelfvertrouwen mogen knagen!
Wat ik eruit geleerd hebt, is dat je best even met de persoon in kwestie praat en vanuit jouw gevoel vertelt dat je haar gedrag niet fijn vindt. Tenminste, als het iemand is waar je zelf ook goed mee bevriend bent en dat ook wil blijven...
pi_110760414
Twinkle
:{ jammer is dat.. Ze had zich ook aan het budget kunnen houden en zelf iets extra's kunnen kopen als ze dat nodig vond, zo heeft iedereen 't zelf in de hand wat hij/zij wil uitgeven toch?

Lief van je :)

Ik heb vaak n jurkje van King Louie aan (die rekt mooi mee zonder dat je dat ziet zegmaar). 2e hands via MP kun je die wel goedkoper krijgen.
Ik had die van mij al een tijdje vandaar dat ik m aan het uitrekken ben.

Die ik aanheb in t buikentopic is van de prenatal

Tshirt-jurkjes van de H&M rekken ook goed mee (heb normaal S, dat kon tot 30weken prima, later mt M besteld)

En verder de Hema :)

Qua gewone tshirtjes vind ik de h&m ook fijn, en de shirtjes van Only rekken mee & na het wassen zijn ze gewoon weer terug in vorm

(heb ook wel voorgevormde zwschap shirts zegmaar, vind dat iets minder mooi omdat ik aan de bovenkant van m'n buik dan 'stof' over heb. Die vorm loopt niet helemaal gelijk zegmaar :9)
pi_110760486
Nou ja ze heeft wel vaker van dat soort streken en eerst liet ik het wel over mijn kant gaan (ook opmerkingen van anderen), maar ik ben daar vooral het afgelopen jaar wel wat assertiever in geworden.

Zelfde als mijn directe collega, waar ik inmiddels anderhalf jaar mee samenwerk. Die gaat begin volgend jaar met pensioen als ik terug kom van mijn verlof (als alles goed gaat). Maar die kan zijn werk niet uit handen geven en vertrouwt mijn werk voor geen meter. Moesten we laatst iets doen, stuurt ie per mail: ja laat mij het maar doen want het moet wel goed gebeuren .. Ik denk: Pardon? Bleek dat ie even later ook nog een mail naar mijn leidinggevende had gestuurd en daar nog eens dunnetjes het verhaal over had gedaan. Die reply kreeg ik weer per ongeluk van mijn leidinggevende, anders had ik dat nooit geweten. Heb ik hem ook voor zijn schenen gegooid want ik vind dat echt not done.

Maar dat heb ik wel moeten leren :+

Ik heb vorig jaar een coach gehad en die zei heel wijs: Twinkle, assertiviteit is iets waar je elke dag weer mee kunt oefenen. En soms zit het mee, en soms zit het even tegen.

Dat zinnetje houd ik altijd in gedachten als het even wat moeilijker gaat. :@ .. en dat helpt! :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')