Hihi ik dacht ook al huh? Slaan we zomaar een deel over?!
Oei Liza dat klinkt wel als vervelend inderdaad, wat je onderkantje betreft.
Hier ook wat 'kleerscheuren' na bevalling van dochter. In tegenstelling tot een hoop vrouwen was ik niet binnenwaarts uitgescheurd, maar gezellig buitenwaarts! Ja, mijn binnenste schaamlippen lagen dus aan gort, jippie...

Dat is leuk joh want dat kon de vk zo in de thuis-situatie niet verdoven.... En dan wil je geen hechtingen tot 1 rechtstreeks in je clitoris kan ik je vertellen
De hele bevalling doe ik zo nog een keer over, no problemo. Maar die hechtingen... auwie!!
Zitten was dus voor een week ook not done, maar het moest wel natuurlijk. Plassen deed ik onder de douche of met een kannetje water spoelen. Thank god heb ik bij de laatste controle van de vk op dag 7 gevraagd of ze de knoopjes van de hechtingen kon knippen, en gelukkig was het al zo goed genezen dat ze er helemaal uit konden! Vk die bevalling had gedaan had nogal dik draad gebruikt... en bedankt... Dus ik ging voor de laatste controle kreupel mijn bed op, vk heeft de hechtingen eruit gehaald en ik wandelde in extase van blijheid zonder een centje pijn zo mijn slaapkamer uit. Heerlijk wat een gevoel was dat zeg!
Sex was zes weken daarna wel wat eng, en wat gevoelig. Maar verder geen bijzonderheden op dat gebied.
Maar op 1 of andere manier heb ik me daar nu ook op ingesteld, dat ik me weer een week zo ga voelen als toen. Wie weet, valt het mee... *duim duim*