Anders komen we niet klaar!quote:Op woensdag 25 april 2012 10:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
"waar we er de lap op geven"
Wat een taal dat Vlaams
Nee man, boze BBquote:Op woensdag 25 april 2012 10:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
"waar we er de lap op geven"
Wat een taal dat Vlaams
Heeft ze nou echt ongelooflijk dikke foundation op ofzo? Ze ziet er eng uitquote:Op woensdag 25 april 2012 10:04 schreef Lindytje het volgende:
Let vooral op de titel:
Perfecte knot.
En kijk dan even naar de eerste knot die ze maakt
quote:Op woensdag 25 april 2012 10:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja lach maar, ik lig hier op mijn buik op de eikenvloer en kan niet vluchten
Ja, dan ben je mooi de beer iddquote:Op woensdag 25 april 2012 10:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja lach maar, ik lig hier op mijn buik op de eikenvloer en kan niet vluchten
Ze ziet er toch altijd eng uitquote:Op woensdag 25 april 2012 10:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heeft ze nou echt ongelooflijk dikke foundation op ofzo? Ze ziet er eng uit
Dan houd je toch een mooie vrije ruimte om je heenquote:Op woensdag 25 april 2012 10:06 schreef Stormqueen het volgende:
gelukkig ben ik heel winderig vandaag
Thehehehequote:Op woensdag 25 april 2012 10:07 schreef Stormqueen het volgende:
keihard door bb's calls heen farten jongeuh!
Ik moet eigenlijk al weg, maar zit nog in m'n ochtendjasquote:Op woensdag 25 april 2012 10:08 schreef Lindytje het volgende:
Ik schiet echt heel hard op met mijn paper![]()
![]()
goed zo! Wanneer is de deadline?quote:Op woensdag 25 april 2012 10:08 schreef Lindytje het volgende:
Ik schiet echt heel hard op met mijn paper![]()
![]()
Daar heeft ze toch geen tijd voor jonguh. Weet je hoe druk het leven van een bjoetieblogger zo groot als zij is?quote:Op woensdag 25 april 2012 10:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wel goeden knot ja
Soberso, waar heeft Masja het idee vandaan gehaald dat een knot bovenop je hoofd mooi is![]()
Was dan gewoon je haar!
over een uur en 51 minutenquote:Op woensdag 25 april 2012 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
goed zo! Wanneer is de deadline?
quote:Op woensdag 25 april 2012 10:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk al weg, maar zit nog in m'n ochtendjas
Dat was serieus haar argument he?quote:Op woensdag 25 april 2012 10:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Daar heeft ze toch geen tijd voor jonguh. Weet je hoe druk het leven van een bjoetieblogger zo groot als zij is?
Ik maakte een typoquote:Op woensdag 25 april 2012 10:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Fier op u!
Wanne rare deadline, 8 over 12![]()
![]()
Jaaa!!quote:Op woensdag 25 april 2012 10:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat was serieus haar argument he?.
Je uiterlijk is je werk en dan ben je te lam om je haar te wassen![]()
![]()
Was ook al opgevallen in dat vrolijken spontanen filmpje voor d'r feest, daar had ze ook vet haar
Ja jonguh, ik heb toch al een jaar extra.....quote:Op woensdag 25 april 2012 10:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Al is den edit nog zo snel...
Nou hup werken gai!
Denk aan je langstudeerboete
Daar is ze toch ook zo'n fan van??quote:Op woensdag 25 april 2012 10:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
En als je dan geen tijd hebt om het te wassen, dan gooi je er toch een berg droogshampoo in? Werkt als enen tiet
Die kan ik echt nooit vinden in de winkelquote:Op woensdag 25 april 2012 10:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
En als je dan geen tijd hebt om het te wassen, dan gooi je er toch een berg droogshampoo in? Werkt als enen tiet
Dat spul helpt echt goed tegen vet haar, dus ik snap niet wat ze nu doet, misschien wast ze het 2 keer per maand, dan kan ik me voorstellen dat het niet meer werktquote:Op woensdag 25 april 2012 10:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Daar is ze toch ook zo'n fan van??
Heeft ze vast al 3 dagen gedaan
Bij de drogist, shampoovak en dan ergens op de onderste plank is mijn ervaringquote:Op woensdag 25 april 2012 10:13 schreef Mss het volgende:
[..]
Die kan ik echt nooit vinden in de winkel
Eens kijken!quote:Op woensdag 25 april 2012 10:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Bij de drogist, shampoovak en dan ergens op de onderste plank is mijn ervaring
Bij de Kruidvat hebben ze meerdere soorten, bij de DA en Etos heb ik tot nu toe alleen schwachkopf gevonden, dus daar moet je wat beter zoeken. Bij de supermarkt heb je die van Syoss, maar die is 2 keer zo duur en heul niet goedquote:
Kom even bij mijn werk langsquote:
neuh, kan best eikquote:Op woensdag 25 april 2012 10:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kom even bij mijn werk langsGoeien wandeling
Kunnen we sigaretje doen
Te ver?
Gewoon aanbellen; 1ste verdiep. Vragen naar M. (maar wellicht dat ik al open doequote:Op woensdag 25 april 2012 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
neuh, kan best eiknaar priem vragen?
Ik kan vragen of ze een bed aan tafel voor je willen neerzettenquote:Op woensdag 25 april 2012 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
kijk, ik mag onbeperkt lopen, maar ik mag niet zitten, daarom wordt die bruiloft dus zo'n issue
en naar torhout lopen, tsja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |