Anders komen we niet klaar!quote:Op woensdag 25 april 2012 10:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
"waar we er de lap op geven"
Wat een taal dat Vlaams
Nee man, boze BBquote:Op woensdag 25 april 2012 10:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
"waar we er de lap op geven"
Wat een taal dat Vlaams
Heeft ze nou echt ongelooflijk dikke foundation op ofzo? Ze ziet er eng uitquote:Op woensdag 25 april 2012 10:04 schreef Lindytje het volgende:
Let vooral op de titel:
Perfecte knot.
En kijk dan even naar de eerste knot die ze maakt
quote:Op woensdag 25 april 2012 10:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja lach maar, ik lig hier op mijn buik op de eikenvloer en kan niet vluchten
Ja, dan ben je mooi de beer iddquote:Op woensdag 25 april 2012 10:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja lach maar, ik lig hier op mijn buik op de eikenvloer en kan niet vluchten
Ze ziet er toch altijd eng uitquote:Op woensdag 25 april 2012 10:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heeft ze nou echt ongelooflijk dikke foundation op ofzo? Ze ziet er eng uit
Dan houd je toch een mooie vrije ruimte om je heenquote:Op woensdag 25 april 2012 10:06 schreef Stormqueen het volgende:
gelukkig ben ik heel winderig vandaag
Thehehehequote:Op woensdag 25 april 2012 10:07 schreef Stormqueen het volgende:
keihard door bb's calls heen farten jongeuh!
Ik moet eigenlijk al weg, maar zit nog in m'n ochtendjasquote:Op woensdag 25 april 2012 10:08 schreef Lindytje het volgende:
Ik schiet echt heel hard op met mijn paper![]()
![]()
goed zo! Wanneer is de deadline?quote:Op woensdag 25 april 2012 10:08 schreef Lindytje het volgende:
Ik schiet echt heel hard op met mijn paper![]()
![]()
Daar heeft ze toch geen tijd voor jonguh. Weet je hoe druk het leven van een bjoetieblogger zo groot als zij is?quote:Op woensdag 25 april 2012 10:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wel goeden knot ja
Soberso, waar heeft Masja het idee vandaan gehaald dat een knot bovenop je hoofd mooi is![]()
Was dan gewoon je haar!
over een uur en 51 minutenquote:Op woensdag 25 april 2012 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
goed zo! Wanneer is de deadline?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |