Hoeft helemaal niet slecht te zijn..quote:Op woensdag 25 april 2012 22:54 schreef everyfemme het volgende:
[..]
naar bed te gaan met iemand zonder dat ik weet of het echt iets wordt tussen ons.
dat dusquote:Op woensdag 25 april 2012 22:55 schreef Dizorn het volgende:
Die discussie hebben we pas nog gevoerd. Maar het kan toch gewoon nog iets worden ook ná dat je hebt geneukt?
Bij jou is dit dus 2 keer niet gelukt blijkbaar.. maar waar lag dat aan? Was je wel duidelijk in dat je meer wilde etc etc?
Gek idee hoor, maar vertel dr gewoon dat je vindt dat ze dr goed uit ziet op dr foto ofzo?quote:Op woensdag 25 april 2012 22:56 schreef freshy98 het volgende:
[..]
Ja, maar dan word het een mega verhaal omdat ik dan niet kan kiezen...
ik gaf aan dat ik meer wilde bij de 2de guy en die zei dat ik te lief ben en hij zoekt een vrouw die sterker is. één vaag verhaalquote:Op woensdag 25 april 2012 22:55 schreef Dizorn het volgende:
Die discussie hebben we pas nog gevoerd. Maar het kan toch gewoon nog iets worden ook ná dat je hebt geneukt?
Bij jou is dit dus 2 keer niet gelukt blijkbaar.. maar waar lag dat aan? Was je wel duidelijk in dat je meer wilde etc etc?
Dus omdat er 1 man stom is zijn ze dat allemaal?quote:Op woensdag 25 april 2012 23:05 schreef everyfemme het volgende:
[..]
ik gaf aan dat ik meer wilde bij de 2de guy en die zei dat ik te lief ben en hij zoekt een vrouw die sterker is. één vaag verhaal...Dus ik dacht laaaaat maaaar, geen internet daten meer door die asshole!
Dus kerels hebben ook een vaag afwijzingsverhaal? Ik ben ook altijd te lief!quote:Op woensdag 25 april 2012 23:05 schreef everyfemme het volgende:
[..]
ik gaf aan dat ik meer wilde bij de 2de guy en die zei dat ik te lief ben en hij zoekt een vrouw die sterker is. één vaag verhaal...Dus ik dacht laaaaat maaaar, geen internet daten meer door die asshole!
Dus gewoon iets drinken met een bekende gaat jou te ver? Vind ik een beetje vaagquote:Op woensdag 25 april 2012 23:06 schreef Perzephone het volgende:
Hm, mijn 'date' heeft vanavond wat afgesproken.. Wel eerlijk dus, maar dan vind ik dat ik zelf ook niet moeilijk hoef te doen over meerdere lijntjes
Tis rustig op Paiq, iemand beschikbaar voor speeddate?
Te ver? Dat zeg ik toch nietquote:Op woensdag 25 april 2012 23:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dus gewoon iets drinken met een bekende gaat jou te ver? Vind ik een beetje vaag
Wat is dan dat gelul over meerdere lijntjes?quote:Op woensdag 25 april 2012 23:11 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Te ver? Dat zeg ik toch niet
Maar verder ben ik natuurlijk ook heel vaag
Niet omdat dat mij te ver gaat, maar logisch gevolg imo.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wat is dan dat gelul over meerdere lijntjes?
En weer iemand gelukkig gemaakt door het Fok! datingsite-team...well done guys en girlsquote:Op woensdag 25 april 2012 23:14 schreef everyfemme het volgende:
Ja daarom! Jullie hebben gelijk..Ik geef het veel te snel op door die loser..Soms is het gwn goed om je ervaringen op Fok te delen! Thanks guys
quote:Op woensdag 25 april 2012 23:15 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
En weer iemand gelukkig gemaakt door het Fok! datingsite-team...well done guys en girls
Als je wilt kan je nog genoeg leuke jongemannen vinden op fok! ook!quote:Op woensdag 25 april 2012 23:14 schreef everyfemme het volgende:
Ja daarom! Jullie hebben gelijk..Ik geef het veel te snel op door die loser..Soms is het gwn goed om je ervaringen op Fok te delen! Thanks guys
of wat minder jonge mannen :-)quote:Op woensdag 25 april 2012 23:22 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Als je wilt kan je nog genoeg leuke jongemannen vinden op fok! ook!
Ja, of vrouwen. Oud en jong. Die dan zeuren. Waarbij, als ze borderline hebben, het nog gekker is trouwens. Dan weten ze anderhalf jaar later nog precies te vertellen dat je op 21 januari 2010 om 11:15 je sigaret uitklopte in grootvaders urn, daarbij luidkeels boerde en passant opmerkte dat wat het in godesnaam ook was wat ze aanhad in ieder geval nodig gestreken diende te worden. Terwijl ze naakt was.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:32 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
of wat minder jonge mannen :-)
Of gewoon met iemand van FOK! gaan datenquote:Op donderdag 26 april 2012 00:04 schreef Perzephone het volgende:
Of gewoon iemand van fok, op paiq tegenkomen
Nee. Dát is voor losers natuurlijkquote:Op donderdag 26 april 2012 00:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Of gewoon met iemand van FOK! gaan daten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |