Dat is waar, met eentje had ik wel gedate, en ik was ook haar eerste internetdate.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:45 schreef Disorder het volgende:
[..]
Niks mis met die vrouwen. Soms is er gewoon geen (virtuele) aantrekkingskracht. Wil ook niet zeggen dat het aan jou ligt.
ik heb me bij een profiel nog nooit afgevraagd hoe lang diegene zou zijnquote:Op woensdag 25 april 2012 20:20 schreef Silenus het volgende:
Dat weet ik niet, ik denk dat op datingsites de foto alsnog het belangrijkste is. Daarna de tekst. En dan kijken vrouwen hoe lang je bent en hoe ver weg je woont.
Het gaat erom wat je ermee doet toch? Maar ff; is mij dus idd echt al vaak gevraagd. Door vrouwen die zelf menen groot te zijn ofzo.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik heb me bij een profiel nog nooit afgevraagd hoe lang diegene zou zijn
Mijn ervaring is wel dat lengte in een profiel vaak niet klopt. Dan staat er 1.80 en zijn ze ongeveer even lang als ik (1.73) Maar vraag het nooit na ofzo.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:47 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Het gaat erom wat je ermee doet toch? Maar ff; is mij dus idd echt al vaak gevraagd. Door vrouwen die zelf menen groot te zijn ofzo.
Das altijd goedquote:Op woensdag 25 april 2012 22:36 schreef freshy98 het volgende:
everyfemme, hoe kwam het dat je in de FB-zone kwam dan?
Tips? Niet dat ik een expert ben, maar zou zeggen je zelf blijven.
Kan goed gaan, kan raar gaan.
3x is scheepsrecht... toch?quote:Op woensdag 25 april 2012 22:26 schreef everyfemme het volgende:
OMG! Hoe doen jullie dit? Zo veel dates? Ik heb 2 keer een online date gehad en bij allebei kwam ik in de FB-zone terecht! Nu durf ik het niet meer. Any tips?
fuckbuddyquote:Op woensdag 25 april 2012 22:49 schreef Dizorn het volgende:
Wat is de FB-zone? Is dat de nieuwe friendzone ofzoiets?
Welke verleiding?quote:Op woensdag 25 april 2012 22:51 schreef everyfemme het volgende:
Hahaha, tnx voor de tips. Gwn weer ervoor gaan idd. Ik kan alleen moeilijk verleiding weerstaan... I have to be stronger!!
Mja, zo moeilijk is het toch niet? Vrouwen houden van vleierij...quote:Op woensdag 25 april 2012 22:52 schreef freshy98 het volgende:
Net toch die dame met de 92% score maar eens een bericht gestuurd.
Foto's spreken mij ook aan, dus ben benieuwd naar een reactie.
Alleen een openingszin bedenken is echt kansloos bij mij.
Ook maar eerlijk toe gegeven :-)
quote:Op woensdag 25 april 2012 22:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mja, zo moeilijk is het toch niet? Vrouwen Mensen houden van vleierij...
naar bed te gaan met iemand zonder dat ik weet of het echt iets wordt tussen ons.quote:
Is dat een slecht iets?quote:Op woensdag 25 april 2012 22:54 schreef everyfemme het volgende:
[..]
naar bed te gaan met iemand zonder dat ik weet of het echt iets wordt tussen ons.
Ja, maar dan word het een mega verhaal omdat ik dan niet kan kiezen...quote:Op woensdag 25 april 2012 22:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mja, zo moeilijk is het toch niet? Vrouwen houden van vleierij...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |