Wilde hier nog wel even op ingaan want dat verwoordt best goed hoe ik er nu over denk. Onze interesses liggen zo mijlenver uit elkaar. Politiek, alles eigenlijk. Ik zou me daar denk ik heel erg druk over gaan maken op den duur. En me gaan ergeren. En dat werkt gewoon niet. En ja, verder is het een leuke, enthousiaste man. Er is aantrekkingskracht. Maar that's it. Ik zie mezelf niet in een relatie met hem, nee. Ik denk oprecht dat de zoen ook gelijk de laatste was en een mooie afsluiting van een gezellig contact. En ben het absoluut eens dat vier maanden véél te lang is om af te spreken.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kan er natuurlijk wel wat van maken.
Blijkbaar is het wel een leuke man, wantja dat wist ze van de mail enzo. Lichamelijk blijkbaar ook niet heel slecht en ze hebben wel oke gebabbeld.. dus kon er gezoend worden op het einde.
Maar er is geen verdere klik als in erg geintresseerd in vaker ontmoeten/zien.. of het als mogelijk relatiemateriaal te zien..
zoiets?
Het is altijd een combi van foto's en tekst..alleen hoeft de tekst niet per se zo lang te zijn.....en zeker niet geforceerd bij de hand gaan doen als je dat IRL niet ben :-)quote:Op woensdag 25 april 2012 20:19 schreef Illiberal het volgende:
Dus zo'n tekst is wel doorslaggevend.
Beetje multitasken kan toch wel :-)quote:Op woensdag 25 april 2012 20:14 schreef FTLOTG het volgende:
Ik heb wel een oneliner mogen ontvangen op paiq, ze vindt mij er leuk uitzien. Moeten alleen nog even door chatten als ze weer online is. Dan maar geen voetbal kijken vanavond
Maar mannen met humor hebben een streepje voor, humor getuigt van intelligentie, en intelligente mensen moeten zich meer voortplanten volgens de evolutie. Darwin enzo.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:20 schreef Silenus het volgende:
Dat weet ik niet, ik denk dat op datingsites de foto alsnog het belangrijkste is. Daarna de tekst. En dan kijken vrouwen hoe lang je bent en hoe ver weg je woont.
Ik weet niet of je serieus bent, maar wat mij betreft denk je nu een paar stappen te verquote:Op woensdag 25 april 2012 20:22 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Maar mannen met humor hebben een streepje voor, humor getuigt van intelligentie, en intelligente mensen moeten zich meer voortplanten volgens de evolutie. Darwin enzo.
Wie helpt mij aan leuke foto's?quote:Op woensdag 25 april 2012 20:20 schreef Silenus het volgende:
Dat weet ik niet, ik denk dat op datingsites de foto alsnog het belangrijkste is. Daarna de tekst. En dan kijken vrouwen hoe lang je bent en hoe ver weg je woont.
Tot z'n tweede komma klopt het wel gewoon ;-)quote:Op woensdag 25 april 2012 20:22 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik weet niet of je serieus bent, maar wat mij betreft denk je nu een paar stappen te ver
dat wel natuurlijkquote:Op woensdag 25 april 2012 20:20 schreef Cinderella_Man het volgende:
Beetje multitasken kan toch wel :-)
Waarom willen alle vrouwen een man met humor? Dat staat in alle profielen.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:22 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik weet niet of je serieus bent, maar wat mij betreft denk je nu een paar stappen te ver
Welke rest? Als je zelf geen goeie tekst kunt verzinnen zal het ook lastig zijn om in het echt met goeie teksten te komen.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie helpt mij aan leuke foto's?
Een goeie tekst.
De rest zit wel goed
Omdat ze gewoon lekker willen lachen. Ik denk niet dat iedereen per se het hele intelligentie-verhaal erbij denkt, niet-grappige mannen zijn gewoon ietsje saaier dan grappige mannen.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:24 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Waarom willen alle vrouwen een man met humor? Dat staat in alle profielen.
Wil jij ook niet graag lachen?quote:Op woensdag 25 april 2012 20:24 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Waarom willen alle vrouwen een man met humor? Dat staat in alle profielen.
Goed puntquote:Op woensdag 25 april 2012 20:24 schreef Silenus het volgende:
[..]
Welke rest? Als je zelf geen goeie tekst kunt verzinnen zal het ook lastig zijn om in het echt met goeie teksten te komen.
Iedereen zit volgens mij gewoon op PaiQ voor de aandacht, want niemand is echt serieus heb ik het idee.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:38 schreef FTLOTG het volgende:
Okeey, ja in vindt het principe leuk bedacht. Ik heb ook geen ervaring met andere sites.
Nee is gelul; heb verhalen genoeg voor jequote:Op woensdag 25 april 2012 20:39 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Iedereen zit volgens mij gewoon op PaiQ voor de aandacht, want niemand is echt serieus heb ik het idee.
Niks mis met die vrouwen. Soms is er gewoon geen (virtuele) aantrekkingskracht. Wil ook niet zeggen dat het aan jou ligt.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:44 schreef Illiberal het volgende:
Oke, dan had ik dus 2 verkeerde vrouwen gesproken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |