Ik denk dat een minirok (of iets korter rokje) ook bij een iets voller figuur leuk kan staan, maar zorg dan dat het niet keistrak om je lichaam zit. Dat is het probleem bij heel veel meisjes/vrouwen: alles zit net even te strak, zodat je net een worstje lijkt.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:30 schreef WRH het volgende:
draag alles nog; korte rokken, strakke rokken, hoge hakken.
(nee niet persé alles tegelijkertijd, er bestaat ook nog zoiets als een beschaafd outfit).
ben van mening dat het weinig te maken heeft met je leeftijd op papier maar vooral met je figuur en je uitstraling.
als je een strak figuur hebt (en ik doe daar erg veel voor) en je hebt niet bij het omdraaien een hoofd met diepe groeven en rimpels; waarom niet?
ik zie op straat menig jonge twintiger die zich in mijn optiek moet schamen voor een verwaarloosd uiterlijk, met zwaar overgewicht, uitgeblubberde billen, dubbele borsten op je rug en dan toch nog een minirok aan, vreselijk gezicht.
dan liever een iets ouder persoon met een strak lijntje in een verzorgd vrouwelijk outfit en dat mag dan best een keertje kort zijn.
voor alle leeftijden geldt m.i.: niet én een diep decolleté én een korte rok én torenhoge hakken én een lading zware make up, gewoon gedoseerd sexy.
ik draag het graag en zie het ook graag op andere verzorgde vrouwen.
Mode is niet belangrijk, gewoon dragen wat je leuk vindt.quote:Op donderdag 26 april 2012 09:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik geen idee hoe ik eruit zou zien in een kort rokje, de laatste keer dat ik die aanhad is al een paar jaar geleden (die ik nog in de kast heb hangen zal ondertussen ook wel uit de mode zijn vermoed ik).
Vrouwen hebben mode nodig anders weten ze niet wat ze aan durven trekken.quote:Op donderdag 26 april 2012 09:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mode is niet belangrijk, gewoon dragen wat je leuk vindt.
Ben ik het grotendeels mee eens, ik heb ook geen idee wat er nu in de mode is eerlijk gezegd. Maar soms trek je iets aan en denk je: nee, dit kan echt niet meer.quote:Op donderdag 26 april 2012 09:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mode is niet belangrijk, gewoon dragen wat je leuk vindt.
Wat lul jij nou weer.quote:Op donderdag 26 april 2012 09:23 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Vrouwen hebben mode nodig anders weten ze niet wat ze aan durven trekken.
Oke.quote:Op donderdag 26 april 2012 09:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben ik het grotendeels mee eens, ik heb ook geen idee wat er nu in de mode is eerlijk gezegd. Maar soms trek je iets aan en denk je: nee, dit kan echt niet meer.
Pics?quote:Op donderdag 26 april 2012 09:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Een Afghaanse jas bijvoorbeeldGeen rokje, maar het eerste wat mij te binnen schiet.
vreselijk, dat zie ik echt geregeld op straat, dan worden het van die rollades.quote:Op donderdag 26 april 2012 09:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat een minirok (of iets korter rokje) ook bij een iets voller figuur leuk kan staan, maar zorg dan dat het niet keistrak om je lichaam zit. Dat is het probleem bij heel veel meisjes/vrouwen: alles zit net even te strak, zodat je net een worstje lijkt.
ja ideaal in mijn werkquote:Op woensdag 25 april 2012 10:58 schreef speknek het volgende:
Tegenwoordig worden ze vooral gedragen met een maillot eronder, zeker door ouderen, het is dan meer een extra accessoire dan het oorspronkelijke doel ervan.
vind rokken zo'n heerlijk op en top vrouwelijk gevoel gevenquote:Op maandag 14 mei 2012 17:33 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik draag alleen maar rokjes, heb wel 3 broeken maar die zijn om te klussenHeb alle maten en soorten, wijd, strak, lang, kort. Ben niet superstrak of slank maar ik voel me er goed in.
Je bent toch gewoon een jeans-meisjequote:Op maandag 14 mei 2012 20:50 schreef Karina het volgende:
Ik ben het gewoon niet gewend om in een (mini) rok te lopen, al zou het wel staan denk ik. Maar dan moeten wel mijn benen eerst een beetje bruin wordenPanties zitten niet lekker.
Ik ook zo, maar als je een keertje naar een wat nettere gelegenheid moet of wilt, dan is het natuurlijk wel leuk om een rok aan te trekken en soms kun je het echt niet maken om in een spijkerbroek te verschijnen.quote:
Dus heb je er 1 of 2? Of mijd je de gelegenheid ?quote:Op woensdag 16 mei 2012 08:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook zo, maar als je een keertje naar een wat nettere gelegenheid moet of wilt, dan is het natuurlijk wel leuk om een rok aan te trekken en soms kun je het echt niet maken om in een spijkerbroek te verschijnen.
je bent mijn oudere zus?quote:Op zondag 27 mei 2012 13:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan maak je maar zin zou mijn moeder zeggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |