Of als jij je inbeeldt dat al die dingen van toepassing zijnquote:Op woensdag 25 april 2012 16:07 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ik ben absoluut niet opdringerig, ja okee misschien als je heel mooi bent , een minirokje aan hebt en me constant aanstaart en met je haren speelt in de kroeg.
Nee echt, in tegenstelling tot jouw beeld over mij ben ik de beschaafdheid zelve in gezelschap van vrouwelijk schoon.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Of als jij je inbeeldt dat al die dingen van toepassing zijn
Als je bukt als een boerin niet nee, doe het met flair en elegantie en er is niets aan de hand heur.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nooit aangehad, kan je nieteens fatsoenlijk bukken.
Ja daag.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:14 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Als je bukt als een boerin niet nee, doe het met flair en elegantie en er is niets aan de hand heur.
Op de een of andere manier past beschaafdheid niet echt bij mijn beeld van jou, inderdaad.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:09 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Nee echt, in tegenstelling tot jouw beeld over mij ben ik de beschaafdheid zelve in gezelschap van vrouwelijk schoon.
Je moet ook niet zoveel bukken jijquote:Op woensdag 25 april 2012 16:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nooit aangehad, kan je nieteens fatsoenlijk bukken.
Gewoon met 1 been kan gewoon met rok hoor.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:06 schreef WRH het volgende:
in een korte rok buk je ook niet, dan zak je door je knieën, dough.
net als in de auto stappen, doe je ook niet met 1 been instappen als je een korte rok aanhebt, maar gewoon eerst je achterwerk op de stoel en dan je benen naast elkaar de auto inschuiven, gewoon vrouwelijk dus.
niet met die korte rok, omdat je dan bij het zitten gaan altijd inkijk zult hebben.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Gewoon met 1 been kan gewoon met rok hoor.
Ik denk dat een minirok (of iets korter rokje) ook bij een iets voller figuur leuk kan staan, maar zorg dan dat het niet keistrak om je lichaam zit. Dat is het probleem bij heel veel meisjes/vrouwen: alles zit net even te strak, zodat je net een worstje lijkt.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:30 schreef WRH het volgende:
draag alles nog; korte rokken, strakke rokken, hoge hakken.
(nee niet persé alles tegelijkertijd, er bestaat ook nog zoiets als een beschaafd outfit).
ben van mening dat het weinig te maken heeft met je leeftijd op papier maar vooral met je figuur en je uitstraling.
als je een strak figuur hebt (en ik doe daar erg veel voor) en je hebt niet bij het omdraaien een hoofd met diepe groeven en rimpels; waarom niet?
ik zie op straat menig jonge twintiger die zich in mijn optiek moet schamen voor een verwaarloosd uiterlijk, met zwaar overgewicht, uitgeblubberde billen, dubbele borsten op je rug en dan toch nog een minirok aan, vreselijk gezicht.
dan liever een iets ouder persoon met een strak lijntje in een verzorgd vrouwelijk outfit en dat mag dan best een keertje kort zijn.
voor alle leeftijden geldt m.i.: niet én een diep decolleté én een korte rok én torenhoge hakken én een lading zware make up, gewoon gedoseerd sexy.
ik draag het graag en zie het ook graag op andere verzorgde vrouwen.
Mode is niet belangrijk, gewoon dragen wat je leuk vindt.quote:Op donderdag 26 april 2012 09:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik geen idee hoe ik eruit zou zien in een kort rokje, de laatste keer dat ik die aanhad is al een paar jaar geleden (die ik nog in de kast heb hangen zal ondertussen ook wel uit de mode zijn vermoed ik).
Vrouwen hebben mode nodig anders weten ze niet wat ze aan durven trekken.quote:Op donderdag 26 april 2012 09:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mode is niet belangrijk, gewoon dragen wat je leuk vindt.
Ben ik het grotendeels mee eens, ik heb ook geen idee wat er nu in de mode is eerlijk gezegd. Maar soms trek je iets aan en denk je: nee, dit kan echt niet meer.quote:Op donderdag 26 april 2012 09:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mode is niet belangrijk, gewoon dragen wat je leuk vindt.
Wat lul jij nou weer.quote:Op donderdag 26 april 2012 09:23 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Vrouwen hebben mode nodig anders weten ze niet wat ze aan durven trekken.
Oke.quote:Op donderdag 26 april 2012 09:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben ik het grotendeels mee eens, ik heb ook geen idee wat er nu in de mode is eerlijk gezegd. Maar soms trek je iets aan en denk je: nee, dit kan echt niet meer.
Pics?quote:Op donderdag 26 april 2012 09:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Een Afghaanse jas bijvoorbeeldGeen rokje, maar het eerste wat mij te binnen schiet.
vreselijk, dat zie ik echt geregeld op straat, dan worden het van die rollades.quote:Op donderdag 26 april 2012 09:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat een minirok (of iets korter rokje) ook bij een iets voller figuur leuk kan staan, maar zorg dan dat het niet keistrak om je lichaam zit. Dat is het probleem bij heel veel meisjes/vrouwen: alles zit net even te strak, zodat je net een worstje lijkt.
ja ideaal in mijn werkquote:Op woensdag 25 april 2012 10:58 schreef speknek het volgende:
Tegenwoordig worden ze vooral gedragen met een maillot eronder, zeker door ouderen, het is dan meer een extra accessoire dan het oorspronkelijke doel ervan.
vind rokken zo'n heerlijk op en top vrouwelijk gevoel gevenquote:Op maandag 14 mei 2012 17:33 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik draag alleen maar rokjes, heb wel 3 broeken maar die zijn om te klussenHeb alle maten en soorten, wijd, strak, lang, kort. Ben niet superstrak of slank maar ik voel me er goed in.
Je bent toch gewoon een jeans-meisjequote:Op maandag 14 mei 2012 20:50 schreef Karina het volgende:
Ik ben het gewoon niet gewend om in een (mini) rok te lopen, al zou het wel staan denk ik. Maar dan moeten wel mijn benen eerst een beetje bruin wordenPanties zitten niet lekker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |