Dat snap je niet mien jung!quote:Op donderdag 26 april 2012 15:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
wtf is de randstad rail? Stadse fratsen
Welk station?quote:Op donderdag 26 april 2012 15:18 schreef bobbernaut het volgende:
Btw, de randstad rail rijd nu opeens op de trambaan?!
Y U QUOTE ME 2 TIMES?!quote:
idkquote:
Ik heb fans,quote:Op donderdag 26 april 2012 15:14 schreef bobbernaut het volgende:
Haten op Tom,
Dat maakt je alleen maar dom.
Tom is een baas,
Wat ben jij nou voor dwaas?
je komt nooit in de RR?quote:Op donderdag 26 april 2012 15:18 schreef bobbernaut het volgende:
Btw, de randstad rail rijd nu opeens op de trambaan?!
Ik kan geeneens welk dialect dan ook, hier in de omgeving spreken het het zuiverste Nederlands waar dan ookquote:Op donderdag 26 april 2012 15:19 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Dat snap je niet mien jung!
Terug naar je akkerland!
dat is een dialect opzich...quote:Op donderdag 26 april 2012 15:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik kan geeneens welk dialect dan ook, hier in de omgeving spreken het het zuiverste Nederlands waar dan ook
Hoax, jij woont niet inquote:Op donderdag 26 april 2012 15:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik kan geeneens welk dialect dan ook, hier in de omgeving spreken het het zuiverste Nederlands waar dan ook
'jullie'? Bobber ook? Je bloedeigen fan?quote:Op donderdag 26 april 2012 15:20 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik heb fans,
ADWtKV een dikke pens.
Jullie zijn allemaal mongolen,
mbo 2 is jullie aanbevolen.
Zij die weten dat ik van hen houd, hoeven niet zo te vrezen voor lijfsbehoud.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
'jullie'? Bobber ook? Je bloedeigen fan?
quote:
quote:De kleurloosheid van het ABN blijkt ook uit het feit dat Nederlanders menen dat ‘het beste Nederlands’ gesproken wordt in Haarlem – de Harmen Siezen onder de Nederlandse steden. Die plaatsing blijkt op een misverstand te berusten. In de negentiende eeuw beweerde de dialectkenner J. Winkler dat het Haarlemse dialect het minst van de standaardtaal verschilde, maar hij bedoelde daarmee zeker niet dat iedere Haarlemmer ABN sprak. Dat het misverstand kon blijven voortleven, heeft mogelijk te maken met het feit dat het dialect van Haarlem zo onbekend is.
ik wist niet dat de RR ook op trambanen reedquote:Op donderdag 26 april 2012 15:20 schreef mschol het volgende:
[..]
je komt nooit in de RR?
randstad rail kan prima in trambaan rijden, niks bijzonders
of bedoel je soms treinbaan?
Nee..quote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 15:23 schreef TJV het volgende:
[..]
Zij die weten dat ik van hen houd, hoeven niet zo te vrezen voor lijfsbehoud.
Hoax.quote:
Meeten?quote:Op donderdag 26 april 2012 15:23 schreef -Datdus- het volgende:
Ik denk dat bobber in leidscheveen of vooorburg of zo woont.
quote:Dialecten zoals het Roermonds of het Achterhoeks, en het standaard Nederlands zoals dat in – bijvoorbeeld – Dronten wordt gesproken, zijn allemaal varianten van dezelfde taal. (Ik zei bewust Dronten, en niet Haarlem, omdat recent onderzoek heeft uitgewezen dat in Dronten tegenwoordig het ABNste ABN gesproken wordt.)
HOAX WANT DRONTEN.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |