oh, ik dacht dattie standaard koeler had, weet niet zeker of het bij 3rd party koelers er ook opzit.. maar dacht dat mijn scythe het wel had... (kan mij niet herinneren dat ik geklooid heb met koelpastaquote:Op donderdag 26 april 2012 12:33 schreef Mender het volgende:
Naja ik zei het aangezien hij deze heatsink heeft.
http://azerty.nl/0-976-20(...)ev-b-scsk-1100-.html
En ik dacht dat het daar niet op zat.
Jij veranderd ook snel van inzicht.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
fuck dit ik betaal voor assembleren
Ja als het ingewikkeld klinkt ben ik weg hoor. Straks druk ik wat knopjes of breek ik een hoek van zo'n plaatje af en dan ben ik tweehonderd euro armer.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:44 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Jij veranderd ook snel van inzicht.
quote:Op donderdag 26 april 2012 14:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
It's quiet...too quiet...[gunshot; bullet whizzes past his head] Now, suddenly, it's too loud. I preferred it when it was quiet.
alleen doe de 360quote:Op donderdag 26 april 2012 14:36 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Zing anders nog eens dat liedje van gino pietermaai.
Hij is de nieuwe bobbernaut.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
arme jijquote:Op donderdag 26 april 2012 14:44 schreef bobbernaut het volgende:
ik wil trouwens niet dat aldi me inhaalt met posts..
D: waar kan je eigk je post stats zien?quote:
yeah! ik heb echt zin in 3.0 vraag me af wat er allemaal in zit..quote:
Ik:quote:geregistreerd op: woensdag 22 juni 2011 @ 22:18
laatste bezoek: Verborgen
aantal posts: 4213 (gemiddeld 14 per dag)
Reeks:quote:geregistreerd op: maandag 3 januari 2011 @ 21:25
laatste bezoek: 0 seconden geleden.
aantal posts: 4279 (gemiddeld 9 per dag)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MC:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |