je komt nooit in de RR?quote:Op donderdag 26 april 2012 15:18 schreef bobbernaut het volgende:
Btw, de randstad rail rijd nu opeens op de trambaan?!
Ik kan geeneens welk dialect dan ook, hier in de omgeving spreken het het zuiverste Nederlands waar dan ookquote:Op donderdag 26 april 2012 15:19 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Dat snap je niet mien jung!
Terug naar je akkerland!
dat is een dialect opzich...quote:Op donderdag 26 april 2012 15:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik kan geeneens welk dialect dan ook, hier in de omgeving spreken het het zuiverste Nederlands waar dan ook
Hoax, jij woont niet inquote:Op donderdag 26 april 2012 15:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik kan geeneens welk dialect dan ook, hier in de omgeving spreken het het zuiverste Nederlands waar dan ook
'jullie'? Bobber ook? Je bloedeigen fan?quote:Op donderdag 26 april 2012 15:20 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik heb fans,
ADWtKV een dikke pens.
Jullie zijn allemaal mongolen,
mbo 2 is jullie aanbevolen.
Zij die weten dat ik van hen houd, hoeven niet zo te vrezen voor lijfsbehoud.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
'jullie'? Bobber ook? Je bloedeigen fan?
quote:
quote:De kleurloosheid van het ABN blijkt ook uit het feit dat Nederlanders menen dat ‘het beste Nederlands’ gesproken wordt in Haarlem – de Harmen Siezen onder de Nederlandse steden. Die plaatsing blijkt op een misverstand te berusten. In de negentiende eeuw beweerde de dialectkenner J. Winkler dat het Haarlemse dialect het minst van de standaardtaal verschilde, maar hij bedoelde daarmee zeker niet dat iedere Haarlemmer ABN sprak. Dat het misverstand kon blijven voortleven, heeft mogelijk te maken met het feit dat het dialect van Haarlem zo onbekend is.
ik wist niet dat de RR ook op trambanen reedquote:Op donderdag 26 april 2012 15:20 schreef mschol het volgende:
[..]
je komt nooit in de RR?
randstad rail kan prima in trambaan rijden, niks bijzonders
of bedoel je soms treinbaan?
Nee..quote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 15:23 schreef TJV het volgende:
[..]
Zij die weten dat ik van hen houd, hoeven niet zo te vrezen voor lijfsbehoud.
Hoax.quote:
Meeten?quote:Op donderdag 26 april 2012 15:23 schreef -Datdus- het volgende:
Ik denk dat bobber in leidscheveen of vooorburg of zo woont.
quote:Dialecten zoals het Roermonds of het Achterhoeks, en het standaard Nederlands zoals dat in – bijvoorbeeld – Dronten wordt gesproken, zijn allemaal varianten van dezelfde taal. (Ik zei bewust Dronten, en niet Haarlem, omdat recent onderzoek heeft uitgewezen dat in Dronten tegenwoordig het ABNste ABN gesproken wordt.)
HOAX WANT DRONTEN.quote:
Drievliet nigguh.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:26 schreef bobbernaut het volgende:
KOM MEETEN MET MIJ MORGEN @ DUINRELL JWZ
quote:Op donderdag 26 april 2012 15:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
hihi bobber mag niet in de grote mensen attracties lekker hem gaan uitlachen in duinrell!11!!1
Vorig jaar mocht ik ook in alles, en toen was ik een stuk kleiner!quote:Op donderdag 26 april 2012 15:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
hihi bobber mag niet in de grote mensen attracties lekker hem gaan uitlachen in duinrell!11!!1
Daar woonde ik eerst vlakbij..quote:
quote:
"Ah" WAT NOU DOE NORMAAL MANquote:Op donderdag 26 april 2012 15:12 schreef bobbernaut het volgende:
Dat mau 1e staat?!
wss alleen door zn "Ah" posts!
quote:
heb je ze voor RR3+4 ooit het hele spoor om zien leggen?quote:Op donderdag 26 april 2012 15:25 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ik wist niet dat de RR ook op trambanen reed
JE BENT EEN NIGGUH Gquote:Op donderdag 26 april 2012 15:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik schaam me dit te zeggen, maar KFC is wel oké
Is zo veeer, ik kan vanuit mn raam de stad zien...quote:Op donderdag 26 april 2012 15:30 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik ga altijd naar die in wateringen. Omdat honger!
idk, ik kom nooit in een RR..quote:Op donderdag 26 april 2012 15:30 schreef mschol het volgende:
[..]
heb je ze voor RR3+4 ooit het hele spoor om zien leggen?
enige probleem wat ze (geregeld) hadden langs de routes van 3 en 4 was dat hij ergens tegaan zou botsen doordattie te breed was (hijs breedere t.o.v. oude trams)
overigens vind ik die RR eigenlijk echt kut trams... saai, klote zitplaatsen (maar ze zijn wel sneller)
Die oude hadden nog een soort van "knus" iets overzich..
loonslaafquote:Op donderdag 26 april 2012 15:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
anderhalf uur dan klaar voor vandaag buddies
Ik vind de randstad veel beter.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:30 schreef mschol het volgende:
[..]
heb je ze voor RR3+4 ooit het hele spoor om zien leggen?
enige probleem wat ze (geregeld) hadden langs de routes van 3 en 4 was dat hij ergens tegaan zou botsen doordattie te breed was (hijs breedere t.o.v. oude trams)
overigens vind ik die RR eigenlijk echt kut trams... saai, klote zitplaatsen (maar ze zijn wel sneller)
Die oude hadden nog een soort van "knus" iets overzich..
Ik zit al een tijdje thuis!quote:Op donderdag 26 april 2012 15:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
anderhalf uur dan klaar voor vandaag buddies
loonslaafquote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 15:33 schreef -Datdus- het volgende:
LOL ik stape uit de RR had al uitgecheckt komt er zo'n scan-neger. "OV kaart" ik "Dude, ik check net uit. duh. Dit heb je zeker niet goed uitgedacht?" Vervolgens houdt hij zijn smoel en loopt door naar binnen.
Wah jonge?quote:Op donderdag 26 april 2012 15:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Drumpie zien we straks terug in de WAJONG
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |