SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 april 2012 16:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zeven mails naar de pcboer gestuurt. Schiet eens op met die definitieve offerte.
Geduld is overrated.
Haha ik zou even gebeld heb met hun als ik was. Of ze al een keer je een mailjes ontvang heb.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zeven mails naar de pcboer gestuurt. Schiet eens op met die definitieve offerte.
Geduld is overrated.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 april 2012 16:28 schreef Mender het volgende:
[..]
Haha ik zou even gebeld heb met hun als ik was. Of ze al een keer je een mailjes ontvang heb.
Maar ik ken als je probleem. Denk anders maar dat als het langer duurd het des relaxd ook is.
quote:Op woensdag 25 april 2012 11:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mooi, dan neem ik die eens af bij de pcboer.
Ik durf hier bijna niet meer te posten, ik heb volgens het statstooltje al evenveel posts als nummer #2 en #3 bij elkaar opgeteldWaarom word je geen mod?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Word je ook, maar bij de een harder dan de ander!quote:Op woensdag 25 april 2012 21:21 schreef -Datdus- het volgende:
Als ik een contract lees heb ik altijd het gevoel dat ik genaaid word.
Al besteld?quote:Op woensdag 25 april 2012 21:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Goed, de compleet herziene verlanglijst
Wel zielig voor de offertemaker.
Redelijk betaalbare pc, alleen nog iemand met verstand van die dingen voor een sixpackje dat ding in elkaar laten sleutelen en een monitor + toetsenbord op de koop zien te tikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |