Dit heb ik als ik iets veranderd heb aan de server.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:53 schreef -Datdus- het volgende:
Kennen jullie het gevoel... Dat je je code hebt geschreven en je eigenlijk het niet wilt testen omdat je weet dat er waarschijnlijk fouten in zitten.
Plaatje om te zien?quote:Op woensdag 25 april 2012 11:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Chelsea was wel een plaatje om te zien, ja. Lekker massief en efficient, bijna een uur lang met een man minder tegen een op alle fronten betere ploeg. Dan verdien je de winst
Daar heb ik gelukkig een xdebugger voorquote:Op woensdag 25 april 2012 11:53 schreef -Datdus- het volgende:
Kennen jullie het gevoel... Dat je je code hebt geschreven en je eigenlijk het niet wilt testen omdat je weet dat er waarschijnlijk fouten in zitten.
quote:Op woensdag 25 april 2012 12:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mender en site zitten ons nu hard uit te lachen omdat wij ons oud voelen
Dat ziet er efficient uit, ja. Mooi heen en weer passen en op balbezit spelen vind ik heels niet zo leuk als succesvol verdedigend spelen. Het werkte toch?quote:Op woensdag 25 april 2012 12:35 schreef zerokil het volgende:
[..]
Plaatje om te zien?
20% balbezit, anti voetbal.
Dat ziet er idd heel mooi uit
Ligt eraan wanneer in het weekend. Maar lijkt me wel leuk.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:34 schreef gogosweden het volgende:
Ik ben bezig met een klein skyblock--pvp mapje voor een persoon of 10 die ik wss dit weekend zal hosten.
Stuur maar een pm als je mee wil doen, er zijn dus maar 10 plaatsen
jajaquote:Op woensdag 25 april 2012 14:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oh, volgens de filename een werknemer van EKON software
Nee man, daar is de muismat alleen van. We hebben daar verder niets, maar dan ook niets mee te maken
quote:Op woensdag 25 april 2012 14:23 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ligt eraan wanneer in het weekend. Maar lijkt me wel leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |