abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 april 2012 @ 19:09:56 #201
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_110778881
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 12:15 schreef macca728 het volgende:
Probeer het eens, ik heb ook bewust voor een Aziatische vriendin gekozen, ja ok niet geimporteerd en als je elkaar kan verstaan is het wel handig.

Er gaat wel een wereld voor je open, maar ieder zijn eigen ding.
Overdrijf niet zo. :D (En ja, ik als halve Aziaat waarvan kwart Chinees vind dat behoorlijk overdreven.)
Ja misschien gaat er een wereld voor je open als je zelf een lompe boerenpummel bent die normaal gesproken nooit met 'allochtonen'/Aziaten in aanraking komt.

quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 18:58 schreef Macabrefuture het volgende:
Ik heb ook een hekel aan Nederlandse vrouwen. Ik ga ook over op Oostblok en Aziatische dames.
Een hekel aan (alle) Nederlandse vrouwen lijkt mij nogal overdreven. Bovendien zullen er ook genoeg Aziatische/Oostblok vrouwen zijn waar jij een hekel aan zal hebben.

Dat je misschien niet op het standaard Nederlandse uiterlijk/mentaliteit valt is wat anders, maar zeggen "Ik heb een hekel aan Nederlandse vrouwen" vind ik behoorlijk overdreven, want dat betekent dat als je in Nederland woont, je de hele dag walgend rondloopt. :')

[ Bericht 4% gewijzigd door Joipoidoipoipoi op 25-04-2012 19:29:19 ]
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
  woensdag 25 april 2012 @ 19:10:23 #202
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_110778898
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 18:58 schreef Macabrefuture het volgende:
Ik heb ook een hekel aan Nederlandse vrouwen. Ik ga ook over op Oostblok en Aziatische dames.
Ik heb een compromis oplossing hiero; Italiaans.
Minstens zoveel gezeik aan je hoofd.
Maar in de keuken heb je er tenminste nog wat aan.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  woensdag 25 april 2012 @ 19:27:53 #203
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_110779819
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 19:07 schreef paddy het volgende:

Quote:
De buitenlandse vrouwen volgen de man naar Nederland en vestigen zich hier. Veelal eindigen de relaties echter in een echtscheiding, aldus Latten.

Mja, snap de vrouwen wel, snap alleen niet waar de Nederlandse nuchterheid van de man is gebleven.
Veel autochtoon - autochtoon relaties eindigen ook in echtscheiding. Zo'n opmerking zegt dus eigenlijk helemaal niks wanneer het niet in verhouding tot andere relaties wordt gezet.
Krekker is de bom!
pi_110780226
quote:
10s.gif Op woensdag 25 april 2012 19:09 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Overdrijf niet zo. :D (En ja, ik als halve Aziaat waarvan kwart Chinees vind dat behoorlijk overdreven.)
Ja misschien gaat er een wereld voor je open als je zelf een lompe boerenpummel bent die normaal gesproken nooit met 'allochtonen'/Aziaten in aanraking komt.

[..]

Een hekel aan (alle) Nederlandse vrouwen lijkt mij nogal overdreven. Bovendien zullen er ook genoeg Aziatische/Oostblok vrouwen zijn waar jij een hekel aan zal hebben.

Dat je misschien niet op het standaard Nederlandse uiterlijk/mentaliteit valt is wat anders, maar zeggen "Ik heb een hekel aan Nederlandse vrouwen" vind ik behoorlijk overdreven, want dat betekent dat als je in Nederland woont, je de hele dag walgend rondloopt. :')
Mischien doe ik dat ook wel ;)..
pi_110780938
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 17:46 schreef KreKkeR het volgende:

Jij begrijpt niet dat zoiets grotendeels een kwestie van smaak is?
Ook als je smaak Thais is, zal de gemiddelde Thaise vrouw niet op een 9,5 uitkomen in jouw ogen.

Of je moet tot 20 gaan natuurlijk.

quote:
Sommige mannen zullen meer vallen op het uiterlijk van Russische, Thaise, etc, etc vrouwen dan op het uiterlijk van Nederlandse vrouwen. En anderen vallen weer meer op Nederlandse vrouwen. En weer anderen vallen misschien meer op Russische maar nemen uiteindelijk genoegen met een (in hun ogen) minder mooie Nederlandse, etc.
Ja, laten we vooral net doen alsof die losers die op zo'n site winkelen vooral daar zitten omdat de vrouwen daar veel meer in hun smaak vallen en niet omdat ze gewoon een loser zijn en Nederlandse vrouwen minder afhankelijk zijn en dus liever alleen dan met een loser.

Bij deze.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_110781019
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 19:34 schreef Macabrefuture het volgende:

Mischien doe ik dat ook wel ;)..
Waarschijnlijk is het wederzijds!
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  woensdag 25 april 2012 @ 19:53:12 #207
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_110781272
Het verbaast me trouwens dat de Russische postorderbruid zo populair is. Er zullen heus mooie Russische vrouwen zijn hoor, maar ik vind de gemiddelde Russische vrouw helemaal niet zo mooi, maar groot, lomp, breed hoofd, lomp accent (dikke 'l' :{), manachtige stem.
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_110782569
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 19:27 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Veel autochtoon - autochtoon relaties eindigen ook in echtscheiding. Zo'n opmerking zegt dus eigenlijk helemaal niks wanneer het niet in verhouding tot andere relaties wordt gezet.
Bedoel er alleen mee te zeggen dat dat onderdanigheid dus wel mee valt. Die onderdanigheid gaat er snel af wanneer ze door hebben wat hier hun rechtten zijn.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_110782758
quote:
3s.gif Op woensdag 25 april 2012 19:53 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Het verbaast me trouwens dat de Russische postorderbruid zo populair is. Er zullen heus mooie Russische vrouwen zijn hoor, maar ik vind de gemiddelde Russische vrouw helemaal niet zo mooi, maar groot, lomp, breed hoofd, lomp accent (dikke 'l' :{), manachtige stem.
Het "Nederlandse vrouwen-ABN", waarbij het woord "ik" in iedere zin minimaal een stuk of vijf keer voorkomt, is in mijn optiek mij niet veel beter...

:+
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_110783052
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 19:10 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Ik heb een compromis oplossing hiero; Italiaans.
Minstens zoveel gezeik aan je hoofd.
Maar in de keuken heb je er tenminste nog wat aan.
Ook buiten de keuken. :P
Uit eigen ervaringen zijn Spaanse vrouwen lastiger.
pi_110783148
quote:
3s.gif Op woensdag 25 april 2012 19:53 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Russische vrouwen in Rusland zijn vaak erg knap, totdat ze de 35 bereiken. Daarna.. tja ;)
  woensdag 25 april 2012 @ 20:57:21 #212
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_110785551
quote:
7s.gif Op woensdag 25 april 2012 20:14 schreef paddy het volgende:

[..]

Bedoel er alleen mee te zeggen dat dat onderdanigheid dus wel mee valt. Die onderdanigheid gaat er snel af wanneer ze door hebben wat hier hun rechtten zijn.
Ah ok :).

Maar ik vraag me wel af of dat ook hetgeen is wat de persoon die jij quote (dhr Latten) ermee probeerde te zeggen... Waar komt die quote trouwens vandaan?
Krekker is de bom!
pi_110798191
quote:
7s.gif Op woensdag 25 april 2012 09:02 schreef Angel-Joy het volgende:
Lol _O-
Meestal zijn dat mannen die zelf lelijk zijn :+
Eens. Als we kijken naar mannen die speciaal naar zulke landen toe gaan om een vrouw mee te nemen hierheen kunnen we niet anders doen dan concluderen dat zulke mannen lelijk, sociaal niet helemaal 100% zijn en simpelweg geen Nederlandse vrouw kunnen krijgen.
pi_110798711
quote:
14s.gif Op woensdag 25 april 2012 23:46 schreef Ziba het volgende:

[..]

Eens. Als we kijken naar mannen die speciaal naar zulke landen toe gaan om een vrouw mee te nemen hierheen kunnen we niet anders doen dan concluderen dat zulke mannen lelijk, sociaal niet helemaal 100% zijn en simpelweg geen Nederlandse vrouw kunnen krijgen.
Maar dat kunnen we dus ook zeggen over die Russische/Thaise/ whatever vrouwen. :+
pi_110798755
Doe maar Japanse bruiden!! :P
pi_110798796
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 23:57 schreef Krantenman het volgende:

[..]

Maar dat kunnen we dus ook zeggen over die Russische/Thaise/ whatever vrouwen. :+
Nee, zijn vaak mooie vrouwen die de mannen gebruiken. Ik weet niet wat ik daarvan moet vinden. Ik denk wel triest maar aan de andere kant ook wel weer slim.
pi_110799158
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 23:59 schreef Ziba het volgende:

[..]

Nee, zijn vaak mooie vrouwen die de mannen gebruiken. Ik weet niet wat ik daarvan moet vinden. Ik denk wel triest maar aan de andere kant ook wel weer slim.
Ja goed, het zijn vrouwen die duidelijk op één ding uit zijn: een huwelijk en kinderen. Maar zo zijn er ook genoeg mannen hoor.

Niemand durft dat in Nederland tegen elkaar te zeggen, maar hoeveel verstandshuwelijken zijn er niet tussen Nederlanders? Vrouwen die op hun dertigste toch eens gaan denken aan kinderen krijgen en dan ook maar "de eerste de beste" nemen.

Geloof me, zo gaat dat hoor.

(Vandaar ook de hoge echtscheidingscijfers.)
  donderdag 26 april 2012 @ 00:09:30 #218
111528 Viajero
Who dares wins
pi_110799214
quote:
14s.gif Op woensdag 25 april 2012 23:46 schreef Ziba het volgende:

[..]

Dat is niet altijd het geval. Ik ken en aantal Braziliaanse en Colombiaanse vrouwen die met Nederlanders zijn getrouwd die voor dat doel naar hun land kwamen. en een aantal van die Nederlanders hebben een leuke baan, een goede vriendengroep, zien er niet slecht uit en zijn sociaal vaardig, maar hadden na een aantal negatieve ervaringen met Nederlandse vrouwen besloten dat het allemaal aan die Nederlandse vrouwen lag, en zijn elders gaan zoeken.

Ik geef hiermee verder geen waardeoordeel, ik wil alleen aangeven dat het niet alleen over complete losers gaat.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_110801713
Heb 2,5 jaar als beveiliger gewerkt op schiphol, bij de gates op echo,foxtrot en golf (allen niet europese uitgaande vluchten) en ik kan je vertellen dat er ontzettend veel (lelijke) nederlandse mannen zijn die in hun eentje op het vliegtuig stappen naar bangkok, manilla, jakarta.. deze statistiek verbaast mij dan ook niets.
pi_110801886
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 09:27 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Bij dat programma Exotische Liefde: "Ze doen tenminste wat je zegt."

_O_
pi_110801954
Hoeveel vrouwen kiezen voor een Thaise of Russische echtgenoot of wordt dat niet in deze gegevens doorgegeven.
  donderdag 26 april 2012 @ 09:03:20 #222
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_110803730
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 00:08 schreef Krantenman het volgende:

[..]

Ja goed, het zijn vrouwen die duidelijk op één ding uit zijn: een huwelijk en kinderen. Maar zo zijn er ook genoeg mannen hoor.
Ja, want als dat eenmaal binnen is komt de man er al helemaal niet meer vanaf. :')
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_110804134
Ik ken heel wat mannen die een zeer drukke topbaan hebben en die geen tijd en fut hebben om een mondige Nederlandse vrouw tevreden te houden, die hebben bijna allemaal een makkelijk Aziatisch vrouwtje thuis zitten dat voor het eten zorgt, poetst, niet klaagt en altijd haar gaten ter beschikking stelt.

Over een tijdje hebben alle rijke kerels zoiets thuis zitten en zullen de Nederlandse feministische vrouwen wel gaan klagen dat ze alleen Henk de stukadoor en Wesley de tegelzetter kunnen krijgen.
  donderdag 26 april 2012 @ 09:24:20 #224
367511 HD9
Nivelleren ;)
pi_110804183
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 09:40 schreef Killaht het volgende:
Me love you longtime!
_O-
Nivelleren, als je het erg vaak doet, ga je het steeds leuker vinden :)
  donderdag 26 april 2012 @ 09:25:40 #225
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_110804222
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 09:22 schreef Ffleamig het volgende:
en altijd haar gaten ter beschikking stelt.

O+
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')