Het zijn vaak ook de wat zure mensen die na wat mislukte relaties de schuld afschuiven op de nationaliteit en dan maar voor een vrouw gaan 'die gedienstig is', ja natuurlijk is ze dat want ze wil naar het westen en moet daarom de man tevreden houden.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Precies, en nog geen een man tegen gekomen die er fatsoenlijk uit ziet
En heb ook niemand horen zeggen: ik hou van haar, haar persoonlijkheid etc
Ja nou en dus gaan ze met een 'avontuurlijk' vrouwtje betalen voor in frequentie rap afnemende sex als de geldstroom stopt in een huisje boompje beestje in een duffe Vinex-wijk zitten.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:07 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het zijn denk ik meer de 'avontuurlijke' mannen die niet zitten te wachten op een seksloos huisje, boompje, beestje in een duffe Vinex-wijk.
Wat is daar mis mee? Toch beter dan constant ruzie?quote:Op woensdag 25 april 2012 09:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Bij dat programma Exotische Liefde: "Ze doen tenminste wat je zegt."
Zo triest.
Ben je dan niet aan het generaliseren nu?quote:Op woensdag 25 april 2012 09:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoezo avontuurlijk? De helft heeft een fetisj voor bepaalde rassen, en ze willen gewoon een onderdanige vrouw.
Laatst nog een programma gezien van mannen met Thaise vrouwen, geen van allen zeiden ze: ik hou van haar.
Maar ze zeiden wel allemaal: ze zijn lekker ondedanig, daar hou ik van.
Lijkt me duidelijk toch.
Want dat zijn de enige twee opties? Ik heb er liever eentje met een mening, waar ik toch niet constant ruzie mee heb.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:33 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Toch beter dan constant ruzie?
Moet je dan niet eens naar jezelf kijken als je constant ruzie hebt met vrouwen?quote:Op woensdag 25 april 2012 09:33 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Toch beter dan constant ruzie?
Ja klopt, de meeste vrouwen zoeken daarom een oudere man, zijn ze lekker eerder dood en zoquote:Op woensdag 25 april 2012 09:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het zijn vaak ook de wat zure mensen die na wat mislukte relaties de schuld afschuiven op de nationaliteit en dan maar voor een vrouw gaan 'die gedienstig is', ja natuurlijk is ze dat want ze wil naar het westen en moet daarom de man tevreden houden.
Mij persoonlijk vrij weinig. Ik mag mijzelf gelukkig prijzen met een eckte Hollandsche schone met lang haar, zonder kinderwens en die wel werkt (uiteraard wel part-time, je kan niet alles hebben).quote:Op woensdag 25 april 2012 09:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat hebben ze je allemaal aangedaan?
Waarom dan toch zeggen dat alle Nederlandse vrouwen zo zijn?quote:Op woensdag 25 april 2012 09:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Mij persoonlijk vrij weinig. Ik mag mijzelf gelukkig prijzen met een eckte Hollandsche schone met lang haar, zonder kinderwens en die wel werkt (uiteraard wel part-time, je kan niet alles hebben).
Klopt, het komt inderdaad zo uit ja..quote:Op woensdag 25 april 2012 09:34 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ben je dan niet aan het generaliseren nu?
Ach ja, als ze er allebei blij mee zijn hou ik ze niet tegen.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja klopt, de meeste vrouwen zoeken daarom een oudere man, zijn ze lekker eerder dood en zo
Hier werken die vrouwen dan en spaar wat geld, daarna gaat ze gewoon lekker terug naar Thailand, leuke huisje kopen en alles
Omdat vrouwen hier onredelijke eisen kunnen stellen en er zelf maar bar weinig tegenover zetten.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:07 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ze heeft anders wel gelijk. Waarom een import hoer halen terwijl hier in Nederland genoeg lekkers loopt. Dan ben je sociaal gewoon niet vaardig en heb je een hoofd als een zakhout. Veel van die import sletten komen hier voor een betere toekomst niet voor die eene lelijke lompe kerel die hun daar komt ophalen voor 1000 euro.
Dus die laat je rechts liggen en je pakt een andere. It's so simpel.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Omdat vrouwen hier onredelijke eisen kunnen stellen en er zelf maar bar weinig tegenover zetten.
Oh ik wel, beter een mooie vrouw dan forever alone toch.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ach ja, als ze er allebei blij mee zijn hou ik ze niet tegen.Ik begrijp eigenlijk ook niet dat een man het op die manier zou willen, maar dat ligt meer aan mij.
Dit is toch Fok? Nuance is voor hommo's...quote:Op woensdag 25 april 2012 09:36 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Waarom dan toch zeggen dat alle Nederlandse vrouwen zo zijn?
Het is FOK!quote:Op woensdag 25 april 2012 09:39 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dit is toch Fok? Nuance is voor hommo's...
Van onredelijke eisen heb ik nooit veel gemerkt. Bar weinig brengen (naar mijn persoonlijke mening) wel.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Omdat vrouwen hier onredelijke eisen kunnen stellen en er zelf maar bar weinig tegenover zetten.
Nou ja, ik zou het wel wrang vinden denk ik.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh ik wel, beter een mooie vrouw dan forever alone toch.
Tevens zijn de kindjes, halfbloedjes dus, wel echt schattig en mooi
Tja, in Nederland zijn nou eenmaal bijzonder weinig lekkere wijven van 25+/30+ te vinden die (zoals de meeste mannen) geen kinderwens hebben. En dan moet je wat hè...quote:Op woensdag 25 april 2012 09:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Nu de realiteit: voor 99,9% mannen die hier in NL het niet lukt een lekker wijf te scoren en er dus maar 1 kopen.
En wat nou als ze elkaar aansteken met dat virus?quote:Op woensdag 25 april 2012 09:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dus die laat je rechts liggen en je pakt een andere. It's so simpel.
Dus je neukt liever niemand dan dat je een schoonheid ieder avond mag neuken?quote:Op woensdag 25 april 2012 09:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou ja, ik zou het wel wrang vinden denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |