Dat ligt er helemaal aan wat je ter plekke doet. Ik heb een tijd gehad dat ik ook zo'n tien maanden per jaar op reis was, en een geweldige tijd gehad.quote:Op donderdag 26 april 2012 10:41 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Alsof leven in een vliegtuig met bijbehorende vliegvelden en saaie hotels zo spannend is.
Ik ook maar ik vind een warme thuishaven inmiddels ook erg belangrijk.quote:Op donderdag 26 april 2012 10:43 schreef Viajero het volgende:
[..]
Dat ligt er helemaal aan wat je ter plekke doet. Ik heb een tijd gehad dat ik ook zo'n tien maanden per jaar op reis was, en een geweldige tijd gehad.
'De meeste mannen willen een onderdanige vrouw'quote:Op woensdag 25 april 2012 09:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet, ik ben ook Aziatisch, en heb ook een Nederlandse vriend
Ik zal het beter uitleggen: mannen willen een onderdanige vrouw en de meeste Nederlandse vrowen zijn dat nu niet, vandaar, maar in hokjes denken is zo lelijk hea! Ik keur het zeker niet goed, want de meeste mannen doen het soms alleen daarvoor en niet om de echte liefde.
Ja, ik ook, vandaar dat ik die baan na een tijdje toch heb opgezegd. Ik reis nu zo'n twee keer per maand voor werk, drie vier dagen per keer en meestal in Europa. En dat is voor mij zo'n beetje de ideale mix, al zou een beetje meer (Latijns) Amerika ook niet slecht zijnquote:Op donderdag 26 april 2012 10:46 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ik ook maar ik vind een warme thuishaven inmiddels ook erg belangrijk.
Ik heb enorm veel gereisd en in het begin voelde ik me daardoor de koning van de wereld maar na een aantal jaren begon me dat toch wel erg tegen te staan (Kerst in Costa Rica of op het vliegveld van Athene was ook niet alles), daarom reis ik de laatste jaren nauwelijks meer maar af en toe heb ik er toch wel heimwee naar.quote:Op donderdag 26 april 2012 10:51 schreef Viajero het volgende:
[..]
Ja, ik ook, vandaar dat ik die baan na een tijdje toch heb opgezegd. Ik reis nu zo'n twee keer per maand voor werk, drie vier dagen per keer en meestal in Europa. En dat is voor mij zo'n beetje de ideale mix, al zou een beetje meer (Latijns) Amerika ook niet slecht zijn
Ja kerst vier je beter in het koude gure Nederland met al die vieze prutsneeuw.quote:Op donderdag 26 april 2012 10:56 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ik heb enorm veel gereisd en in het begin voelde ik me daardoor de koning van de wereld maar na een aantal jaren begon me dat toch wel erg tegen te staan (Kerst in Costa Rica of op het vliegveld van Athene was ook niet alles), daarom reis ik de laatste jaren nauwelijks meer maar af en toe heb ik er toch wel heimwee naar.
Ik was in februari / maart in Zuid-thailand maar dat was geweldig hoor, mooie resorts en geweldig duiken daar vermits je vanaf Koh Lanta gaat, was op koh phi phi don, railey beach en bamboo island, helemaal topquote:Op donderdag 26 april 2012 11:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja kerst vier je beter in het koude gure Nederland met al die vieze prutsneeuw.
Wij zijn veel op dezelfde plekken geweest joh, ken je die man die daar een stukje zuidelijk van Railey Beach aan zee-kayakken doet?quote:Op donderdag 26 april 2012 11:29 schreef HD9 het volgende:
[..]
Ik was in februari / maart in Zuid-thailand maar dat was geweldig hoor, mooie resorts en geweldig duiken daar vermits je vanaf Koh Lanta gaat, was op koh phi phi don, railey beach en bamboo island, helemaal top
En kerst heb ik een aantal keer in Egypte gedaan, een keer op de Nile maar dat was wel leuk , in t zwembad op de cruiseboot, bij de Aswan was t 33 C
op tonsai beach ??quote:Op donderdag 26 april 2012 11:55 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Wij zijn veel op dezelfde plekken geweest joh, ken je die man die daar een stukje zuidelijk van Railey Beach aan zee-kayakken doet?
Pfffttt ik ben de namen een beetje kwijt, het is langs de weg van Railey Beach richting the Emerald Pool aan de grens met Maleisië en dan langs de kust, een van de mooiste dingen die ik ooit gedaan heb, zee-kayakken, klinkt een beetje muf maar je peddelt dan door een magrovewoud en bent constant slachtoffer van brutale Makaken die je van alles proberen te ontfutselen, zo ben ik een roeispaan, een gebakken vis, een dure camera en bijna mijn vriendin kwijt geraakt aan die beesten maar prachtig hoe die je overvallen zeg, mijn camera heb ik terug gekregen in ruil voor wat fruit.quote:
Een aap probeerde jouw vriendin te verleiden?quote:Op donderdag 26 april 2012 12:00 schreef Ffleamig het volgende:
Pfffttt ik ben de namen een beetje kwijt, het is langs de weg van Railey Beach richting the Emerald Pool aan de grens met Maleisië en dan langs de kust, een van de mooiste dingen die ik ooit gedaan heb, zee-kayakken, klinkt een beetje muf maar je peddelt dan door een magrovewoud en bent een constant slachtoffer van brutale Makaken die je van alles proberen te ontfutselen, zo ben ik een roeispaan, een gebakken vis, een dure camera en bijna mijn vriendin kwijt geraakt aan die beesten maar prachtig hoe die je overvallen zeg, mijn camera heb ik terug gekregen in ruil voor wat fruit.
Railey Beach is toch alleen per boot te bereiken en Tonsai Beach ligt vaak in de schaduw, zo was het toch?quote:
Ja tot en met aan haar haren trekken aan toe, ik heb haar daar nog lang mee gepest.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:02 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Een aap probeerde jouw vriendin te verleiden?
Eigen schuld, dan had je maar een Nederlandse vrouw met een kort pittig kapsel moeten nemen, dan was dat niet gebeurd.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:03 schreef Ffleamig het volgende:
Ja tot en met aan haar haren trekken aan toe, ik heb haar daar nog lang mee gepest.
Deze was Egyptisch-Frans.....dat zal 't hem geweest zijn ;-)quote:Op donderdag 26 april 2012 12:04 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Eigen schuld, dan had je maar een Nederlandse vrouw met een kort pittig kapsel moeten nemen, dan was dat niet gebeurd.
Het ging me meer om lang versus kort haar. Aan kort haar kan niet zo makkelijk getrokken worden.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:06 schreef Ffleamig het volgende:
Deze was Egyptisch-Frans.....dat zal 't hem geweest zijn ;-)
Oooh domme ik, ik ben dol op lang haar alleenquote:Op donderdag 26 april 2012 12:07 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Het ging me meer om lang versus kort haar. Aan kort haar kan niet zo makkelijk getrokken worden.
was zon genoeg op tonsai beach, weinig schaduw gezien.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:03 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Railey Beach is toch alleen per boot te bereiken en Tonsai Beach ligt vaak in de schaduw, zo was het toch?
Railey Beach brings back memories.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:54 schreef HD9 het volgende:
[..]
was zon genoeg op tonsai beach, weinig schaduw gezien.
quote:Op donderdag 26 april 2012 12:59 schreef Ffleamig het volgende:
Draaien ze nog steeds mijn cd? Ten van Pearl Jam of hebben ze inmiddels al andere muziek ontdekt?
Nee joh, ik ben twee koppen groter, helaas heeft hij dan wel de mooiste stem ter wereld en ik klink als een schorre kraai.quote:
Hee psst, ze zijn lief omdat ze je geld willen.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:33 schreef HD9 het volgende:
Maar goed ik vind Thaise en Russische / Oekrainse vrouwen sympathiek en lief , Thaise nog het meest
Ik heb ooit een mooie Thaise vrouw gezien, ik haar aanspreken, bleek ze een Nederlandse vader en Thaise moeder te hebben en vloeiend Nederlands te spreken, de rest is mijn type absoluut niet.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:33 schreef HD9 het volgende:
Maar goed ik vind Thaise en Russische / Oekrainse vrouwen sympathiek en lief , Thaise nog het meest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |