ewquote:Op woensdag 25 april 2012 00:58 schreef Ezell het volgende:
Ezells douchen niet. Die stinken een uur in de wind.
ik ookquote:
discipline ontbreekt me jaquote:
waarom zou ik dat zijn.quote:
quote:
Doe normaal over de prins der perzen jaquote:Op donderdag 26 april 2012 00:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
hij heeft echt issues, zomaar schelden met allerlei ziektes
ook voor jouquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ongezeliigquote:Op donderdag 26 april 2012 01:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
ook nooit te laat om te gaan slapen, groeten
Dit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neehoor, lobi sammiequote:
quote:
ik moest een beetje overgeven in mijn mondquote:
met jij deel ik allesquote:Op donderdag 26 april 2012 01:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ochossie leell toch, wil je erover praten meid?
je begint een beetje verzuurd te worden jongenquote:Op donderdag 26 april 2012 01:15 schreef leeell het volgende:
[..]
ik moest een beetje overgeven in mijn mond
quote:Op donderdag 26 april 2012 01:16 schreef Dastan het volgende:
[..]
je begint een beetje verzuurd te worden jongen
in je keel ook door dat overgeefsel
ik heb het ook door ja, ik ben afgestompt.quote:Op donderdag 26 april 2012 01:16 schreef Dastan het volgende:
[..]
je begint een beetje verzuurd te worden jongen
in je keel ook door dat overgeefsel
insomniaaa is een biiiitchquote:
ach, dat hoef ik niet mee te worden lastig gevallenquote:Op donderdag 26 april 2012 01:40 schreef Dastan het volgende:
[..]
Morgen pas om 17.00 uur verplichtingen.Tevens heftige msn
quote:
genot ditquote:Op donderdag 26 april 2012 02:22 schreef Dastan het volgende:
godver, daardoor keek ik op mijn polsklokje
slapen doe je als je dood benquote:
quote:
yepquote:
quote:
quote:
is toch geen golden retriever man, zet je bril eens opquote:Op donderdag 26 april 2012 22:28 schreef Ezell het volgende:
Die hond van jou doet mij denken aan de hond van een vriendin. Dat is zo'n oude Golden Retriever die iedereen bespringt en schoonlikt bij binnenkomst.
[ Bericht 0% gewijzigd door Ezell op 26-04-2012 23:32:19 ]
dat is maar 10 minuutjes hequote:Op donderdag 26 april 2012 23:48 schreef Ezell het volgende:
Aha... Ik dacht je vanuit Leiden 's nachts met je brommer naar het strand reed. Vond het al zo'n grote afstand.
nouuuu jaaaa, ben geen vrouwwwwquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:46 schreef Ezell het volgende:
Laat je thuisssss. Achter het fornuissss.
kan je berichten blokkeren van anderen (foes)quote:
ik las deze post via mn feed.quote:
moet jij zeggen met die gekke bekquote:
en je moet nog 2 dagen doorhalen !quote:
desondanks de naam, de NOS meldde het ook, vandaag begint het k'nacht programma om 12:00quote:
mja is wel zoquote:Op zondag 29 april 2012 13:25 schreef Dastan het volgende:
nou ik vind dat heel raar. over een jaar of tien hebben we gewoon een hele koninginnedagmaand als het zo doorgaat
Wat houdt 'bijna' in?quote:Op zondag 29 april 2012 20:12 schreef Etsu het volgende:
ik heb bijna een kamer in groningen trouwens
Oh, heb zaterdag een kamer bezichtigd, een zoldertje in een rijksmonument in het centrum van Groningen. Opzich wel leuk allemaal, maar ga woensdag as weer een andere kamer bekijken met betere lichtval en aparte slaapkamer. Dus bijna vind ik.quote:
whutquote:Op zondag 29 april 2012 20:19 schreef Dastan het volgende:
[..]
dat schijnt al 8.19 uur aan de gang te zijn.
niet volgens NOSquote:Op zondag 29 april 2012 20:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
koninginnenacht begint om 0.00 uur in mijn ogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |