Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Zo voelde ik me toen Inter op deze manier won van Barca toen. Nu echt geen last van. Wel hekel aan dat anti-voetbal maar had echt geen zin in weer een Barca - Real.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:43 schreef Tim86 het volgende:
Gecondoleerd met het voetbal. Tering, wat ben ik pissed off.
Zolang Barca wint maakt het me geen zak uit..of het nou FC Schubbekutteveen is of dat pauper Real.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:45 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Zo voelde ik me toen Inter op deze manier won van Barca toen. Nu echt geen last van. Wel hekel aan dat anti-voetbal maar had echt geen zin in weer een Barca - Real.
Maar al was Barca in de finale gekomen, dan had je weer een wedstrijd als dit kunnen kijken waar waarschijnlijk Real zich volledig ingraaft, in mindere mate dan Chelsea want dit was echt belachelijk, ze wilden de bal niet eens hebben.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:45 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Zo voelde ik me toen Inter op deze manier won van Barca toen. Nu echt geen last van. Wel hekel aan dat anti-voetbal maar had echt geen zin in weer een Barca - Real.
Oh ja ik heb verder weinig met Barca dus daar kan het aan liggenquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zolang Barca wint maakt het me geen zak uit..of het nou FC Schubbekutteveen is of dat pauper Real.
Oh ik wel..hoor zelfs bij het kleine percentage fanboys dat nog weleens een wedstrijd bezoekt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:48 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Oh ja ik heb verder weinig met Barca dus daar kan het aan liggen
Hebben wel een uitdoelpunt. Denk dat Real het wel haalt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:52 schreef Dudeweiser het volgende:
Waarom denkt iedereen dat er een Classico zou komen als Barca wel door was? Bayern staat er beter voor dan Real hoor
Dat sowieso. Het is gewoon een schande dat een Europese topclub letterlijk geen fatsoenlijke linksback, rechtsback en CB heeft als de eerste keus wegvalt. Busquets, Adriano en vooral Mache hebben het nog aardig gedaan, maar zijn gewoon geen verdedigers. Gaat echt nergens over. Dat kost je gewoon de CL..achterlijke 3-3-4 opstelling ook vandaag en dan ook nog die ellendig trage opbouw steeds tot rand 16..die accordeon formatie van Chelsea klapte dan rustig in een dan stond je tegenover 9 verdedigers en een keeper.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:50 schreef GuRBuH het volgende:
Het word misschien eens tijd dat Barca verdedigend iets toevoegt aan het elftal.
daar ben ik ook bang voor maar dat dacht ik bij Bayern-Real ook, en ik dacht ook dat barca makkelijk zou winnen van Chelsea dus jaquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hebben wel een uitdoelpunt. Denk dat Real het wel haalt.
Ik heb het weleens geprobeerd en dan is het echt een compleet ander spel. Als je echt kan filteren op alleen manual tegenstanders is het wel leuk, maar hiermee online tegen spelers die alles op auto hebben en dan ben je kansloos.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
Full manual is wel fucking moeilijk trouwens.Van passing percantages van 80-90% naar 60-70.
Ja, ben ook gedegradeerd nu. Maar wel een paar potten gelijkgespeeld en gewonnen tegen auto-users. Maar selecteer nu op alleen maar manual.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb het weleens geprobeerd en dan is het echt een compleet ander spel. Als je echt kan filteren op alleen manual tegenstanders is het wel leuk, maar hiermee online tegen spelers die alles op auto hebben en dan ben je kansloos.
Alsof Chelsea het aan zichzelf te danken had... Als Barca ook maar een beetje meer geluk had hadden er al drie ingelegen in Londen. Dan nog Messi die een penalty mist en nog een keer de paalquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:56 schreef Tobi-wan het volgende:
Wat een fantastische dag voor het voetbal. Puta Barca!!! Chelsea deed precies wat het moet doen en speelt 2-2 in Camp Nou, zelfs met 10 man. Iets wat maar weinig clubs kunnen...
Wat is hier goed aan voor het voetbal? Om nog maar niet op het "Puta Barca" in te gaan..quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:56 schreef Tobi-wan het volgende:
Wat een fantastische dag voor het voetbal. Puta Barca!!!
Ramires heeft Chelsea geredt. De penalty van Messi maakte het af. Goal van torres wat de kers op de taart.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:58 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Alsof Chelsea het aan zichzelf te danken had... Als Barca ook maar een beetje meer geluk had hadden er al drie ingelegen in Londen. Dan nog Messi die een penalty mist en nog een keer de paal
Barca speelt normaal gesproken gewoon verschrikkelijk saai voetbal. Ze zijn er erg goed in maar het is niet om aan te zien. Eeuwig overtikken totdat de tegenstander er gewoon geen zin meer in heeft. Tuurlijk hebben ze mooie combinaties maar 95% van de tijd is het gewoon niet om aan te gluren.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat is hier goed aan voor het voetbal? Om nog maar niet op het "Puta Barca" in te gaan..
Thnxquote:
Ligt aan de tegenstander. Als die met z'n tienen gaan verdedigen is het inderdaad niet leuk om te zien nee.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:59 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ramires heeft Chelsea geredt. De penalty van Messi maakte het af. Goal van torres wat de kers op de taart.
[..]
Barca speelt normaal gesproken gewoon verschrikkelijk saai voetbal. Ze zijn er erg goed in maar het is niet om aan te zien. Eeuwig overtikken totdat de tegenstander er gewoon geen zin meer in heeft. Tuurlijk hebben ze mooie combinaties maar 95% van de tijd is het gewoon niet om aan te gluren.
Wel een beetje mee eens. Maar is dat anti-voetbal van Chelsea dan zo geweldig?quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:59 schreef Tobi-wan het volgende:
Barca speelt normaal gesproken gewoon verschrikkelijk saai voetbal. Ze zijn er erg goed in maar het is niet om aan te zien. Eeuwig overtikken totdat de tegenstander er gewoon geen zin meer in heeft. Tuurlijk hebben ze mooie combinaties maar 95% van de tijd is het gewoon niet om aan te gluren.
Dat ligt meer aan de instelling van de tegenstanders dan aan Barca zelf. Tegenwoordig wordt deze stijl gezien als de enige manier om Barca te verslaan en sindsdien is het tiki taka verworden tot een saaie tik tik tot er een opening is. Af en toe draaft Barca hier zeker in door, maar dat is echt meer omdat de tegenstander zich als een busje voor het doel parkeert (of zoals Chelsea een inklappende accordeon met 10 man achter de bal..)Juist als je meent wat je hierboven post snap ik niet dat je dit een "fantastische dag voor het voetbal" kan noemen..het is juist het tegenovergestelde.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:59 schreef Tobi-wan het volgende:
Gelukkig hebben 100 miljoen miljard mensen zich vanavond uitstekend vermaakt met een waanzinnige pot voetbalquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:59 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ramires heeft Chelsea geredt. De penalty van Messi maakte het af. Goal van torres wat de kers op de taart.
[..]
Message from Lind:quote:Op woensdag 25 april 2012 00:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat ligt meer aan de instelling van de tegenstanders dan aan Barca zelf. Tegenwoordig wordt deze stijl gezien als de enige manier om Barca te verslaan en sindsdien is het tiki taka verworden tot een saaie tik tik tot er een opening is. Af en toe draaft Barca hier zeker in door, maar dat is echt meer omdat de tegenstander zich als een busje voor het doel parkeert (of zoals Chelsea een inklappende accordeon met 10 man achter de bal..)Juist als je meent wat je hierboven post snap ik niet dat je dit een "fantastische dag voor het voetbal" kan noemen..het is juist het tegenovergestelde.
Waarnzinnige pot voetbal? Daar heb je toch echt 2 teams voor nodigquote:Op woensdag 25 april 2012 00:04 schreef laucas het volgende:
[..]
Gelukkig hebben 100 miljoen miljard mensen zich vanavond uitstekend vermaakt met een waanzinnige pot voetbal
Omdat het dan niet werkt. Dus het voetbal van Barca is alleen leuk als ze over de tegenstander heen lopen? Dat zijn wel fantastische voetbalwedstrijden waar jij dan op hoopt. Spanning en sensatie!quote:Op woensdag 25 april 2012 00:02 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ligt aan de tegenstander. Als die met z'n tienen gaan verdedigen is het inderdaad niet leuk om te zien nee.
Jammer genoeg is het de meest effectieve strategie tegen Barca. Maar ik vond de 2e helft bijzonder spannend. Ik verwachte elk moment een treffer van Barca.quote:Op woensdag 25 april 2012 00:02 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Wel een beetje mee eens. Maar is dat anti-voetbal van Chelsea dan zo geweldig?
Tim kan nog steeds op normale wijze een discussie aangaan ondanks begrijpelijke frustratie.quote:
Sarcasm?quote:Op woensdag 25 april 2012 00:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarnzinnige pot voetbal? Daar heb je toch echt 2 teams voor nodig
Niks werkt als een ploeg besluit met z'n tienen te gaan verdedigen, heeft niks te maken met wat voor soort voetbal de ander dan speelt.quote:Op woensdag 25 april 2012 00:05 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Omdat het dan niet werkt. Dus het voetbal van Barca is alleen leuk als ze over de tegenstander heen lopen? Dat zijn wel fantastische voetbalwedstrijden waar jij dan op hoopt. Spanning en sensatie!
Ik heb ook heerlijk genoten. Zo veel spanning kom je niet vaak meer tegen. Ik heb heerlijk zitten genieten!quote:Op woensdag 25 april 2012 00:04 schreef laucas het volgende:
[..]
Gelukkig hebben 100 miljoen miljard mensen zich vanavond uitstekend vermaakt met een waanzinnige pot voetbal
Als je 1 wedstijd gelijkt speelt en de ander verliest dan doe je toch iets verkeerd.quote:Op woensdag 25 april 2012 00:06 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Niks werkt als een ploeg besluit met z'n tienen te gaan verdedigen, heeft niks te maken met wat voor soort voetbal de ander dan speelt.
Neuh. De beste wedstrijden zullen altijd 2 goede teams hebben..bij voorkeur 2 teams met een matige verdediging..zoals hier:quote:
Ik snap wel wat Tobi bedoelt. Wedstrijden van Barca lopen 99% van de tijd op 1 van deze 2 manieren:quote:Op woensdag 25 april 2012 00:06 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Niks werkt als een ploeg besluit met z'n tienen te gaan verdedigen, heeft niks te maken met wat voor soort voetbal de tegenstander speelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |