Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Zo voelde ik me toen Inter op deze manier won van Barca toen. Nu echt geen last van. Wel hekel aan dat anti-voetbal maar had echt geen zin in weer een Barca - Real.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:43 schreef Tim86 het volgende:
Gecondoleerd met het voetbal. Tering, wat ben ik pissed off.
Zolang Barca wint maakt het me geen zak uit..of het nou FC Schubbekutteveen is of dat pauper Real.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:45 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Zo voelde ik me toen Inter op deze manier won van Barca toen. Nu echt geen last van. Wel hekel aan dat anti-voetbal maar had echt geen zin in weer een Barca - Real.
Maar al was Barca in de finale gekomen, dan had je weer een wedstrijd als dit kunnen kijken waar waarschijnlijk Real zich volledig ingraaft, in mindere mate dan Chelsea want dit was echt belachelijk, ze wilden de bal niet eens hebben.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:45 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Zo voelde ik me toen Inter op deze manier won van Barca toen. Nu echt geen last van. Wel hekel aan dat anti-voetbal maar had echt geen zin in weer een Barca - Real.
Oh ja ik heb verder weinig met Barca dus daar kan het aan liggenquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zolang Barca wint maakt het me geen zak uit..of het nou FC Schubbekutteveen is of dat pauper Real.
Oh ik wel..hoor zelfs bij het kleine percentage fanboys dat nog weleens een wedstrijd bezoekt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:48 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Oh ja ik heb verder weinig met Barca dus daar kan het aan liggen
Hebben wel een uitdoelpunt. Denk dat Real het wel haalt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:52 schreef Dudeweiser het volgende:
Waarom denkt iedereen dat er een Classico zou komen als Barca wel door was? Bayern staat er beter voor dan Real hoor
Dat sowieso. Het is gewoon een schande dat een Europese topclub letterlijk geen fatsoenlijke linksback, rechtsback en CB heeft als de eerste keus wegvalt. Busquets, Adriano en vooral Mache hebben het nog aardig gedaan, maar zijn gewoon geen verdedigers. Gaat echt nergens over. Dat kost je gewoon de CL..achterlijke 3-3-4 opstelling ook vandaag en dan ook nog die ellendig trage opbouw steeds tot rand 16..die accordeon formatie van Chelsea klapte dan rustig in een dan stond je tegenover 9 verdedigers en een keeper.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:50 schreef GuRBuH het volgende:
Het word misschien eens tijd dat Barca verdedigend iets toevoegt aan het elftal.
daar ben ik ook bang voor maar dat dacht ik bij Bayern-Real ook, en ik dacht ook dat barca makkelijk zou winnen van Chelsea dus jaquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hebben wel een uitdoelpunt. Denk dat Real het wel haalt.
Ik heb het weleens geprobeerd en dan is het echt een compleet ander spel. Als je echt kan filteren op alleen manual tegenstanders is het wel leuk, maar hiermee online tegen spelers die alles op auto hebben en dan ben je kansloos.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
Full manual is wel fucking moeilijk trouwens.Van passing percantages van 80-90% naar 60-70.
Ja, ben ook gedegradeerd nu. Maar wel een paar potten gelijkgespeeld en gewonnen tegen auto-users. Maar selecteer nu op alleen maar manual.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb het weleens geprobeerd en dan is het echt een compleet ander spel. Als je echt kan filteren op alleen manual tegenstanders is het wel leuk, maar hiermee online tegen spelers die alles op auto hebben en dan ben je kansloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |