quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:51 schreef YskaFredriksson het volgende:
Belle, mijn vriendje is militairlandmacht was beveiliging bij de luchtmacht
Ik zei toch ? Mijn bank zit beterquote:
Ik ook. 16 GB ongeveer....quote:
Ik 123 foto'squote:Op dinsdag 24 april 2012 22:52 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik zei toch ? Mijn bank zit beter
[..]
Ik ook. 16 GB ongeveer....
met een stukke lens![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:54 schreef YskaFredriksson het volgende:
En we gaan weer opruimen (k laat altijd binnen 24u in mn eentje een bom ontploffen)
Hoe krijg je dat voor elkaar???quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:54 schreef YskaFredriksson het volgende:
En we gaan weer opruimen (k laat altijd binnen 24u in mn eentje een bom ontploffen)
jan binnen twee minutenquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:54 schreef YskaFredriksson het volgende:
Binnenkomen, je zooi van overdag uit je rugtas halen en op de tafel neerleggen. Dan naar dansles gaan en je schoenen in je tas laten zitten. Dus morgenochtend wissel ik het weer omquote:
Easyquote:
*Merlijn heel netjes is?*quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:56 schreef Merlijn het volgende:
[..]
EasyMaar nu vind ik dat al snel bij mij in huis....
die heeft geen milimeter aan rommel liggenquote:
Ow jee!!quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
die heeft geen milimeter aan rommel liggen
Jaa en de was uit de droger halen en alvast neerleggen om op te vouwen, een wasrek in de woonkamer, de was gesorteerd op kleur op de grond want moet nog gewassen worden, folders die in de oud papier bak moeten, leeg pak drinken, een bord waar mn avond eten op lag, schaar/tape om een pakketje te maken etc :pquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:55 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Binnenkomen, je zooi van overdag uit je rugtas halen en op de tafel neerleggen. Dan naar dansles gaan en je schoenen in je tas laten zitten. Dus morgenochtend wissel ik het weer om
* Ireth kijkt om haar heen...quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:59 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Jaa en de was uit de droger halen en alvast neerleggen om op te vouwen, een wasrek in de woonkamer, de was gesorteerd op kleur op de grond want moet nog gewassen worden, folders die in de oud papier bak moeten, leeg pak drinken, een bord waar mn avond eten op lag, schaar/tape om een pakketje te maken etc :p
Yeah right....quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
die heeft geen milimeter aan rommel liggen
+1quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth kijkt om haar heen...
He Yska! Ben je bij mij thuis??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |