SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:38 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Hmmm 36/38 is ook slank. Ik snap je ook wel .Zo ben ik ook een beetje. Maar oppassen dat je niet overdrijft. Ik vind je knap hoor. Op basis van je laatste foto.
2 uur en kwartier, van Amsterdam naar Maastricht. En terug, natuurlijk. Maar het is goed te doen. Je merkt het pas wanneer je in de late avond thuis weer in je eigen bed ligt.quote:
Als je constant 120km/u kan rijden ja, maar werkelijkheid is anders...quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
2 uur en kwartier, van Amsterdam naar Maastricht. En terug, natuurlijk. Maar het is goed te doen. Je merkt het pas wanneer je in de late avond thuis weer in je eigen bed ligt.
Mijn ma heeft hem aangeboden om er samen met mij te komen wonen. Er is genoeg ruimte. Hij kreeg zelfs een baan aangeboden in hun restaurant. Maar het is wel een grote stap natuurlijk.quote:
Als kokquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:44 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Mijn ma heeft hem aangeboden om er samen met mij te komen wonen. Er is genoeg ruimte. Hij kreeg zelfs een baan aangeboden in hun restaurant. Maar het is wel een grote stap natuurlijk.
Sowieso je haar niet vervenquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dank je.![]()
En ik weet niet hoe jij eruit ziet maar ik heb gehoord dat je erg mooi bent!
Ach nee, ieder meisje is mooi!quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:45 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Sowieso je haar niet vervenTurkse meisjes hebben mooie haren. Maar ze verven het te vaak. Haha nee hoor ik zie er heel gewoon uit.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:42 schreef Hababam het volgende:
[..]
Nee, integendeel. We zijn juist een Turkenforum.
Klinkt wel perfect hoor ser. Ben je nog nuttig bezig ookquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:44 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Mijn ma heeft hem aangeboden om er samen met mij te komen wonen. Er is genoeg ruimte. Hij kreeg zelfs een baan aangeboden in hun restaurant. Maar het is wel een grote stap natuurlijk.
Om en nabij, de tijd klopt natuurlijk niet helemaal, maar er wordt rekening gehouden met de maximale snelheid die je de gekozen wegen kan rijden.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:42 schreef msnk het volgende:
[..]
Als je constant 120km/u kan rijden ja, maar werkelijkheid is anders...
Reden vandaag naar een stad in Noord-Brabant vanuit haar woonplaats, en we waren 2 uur onderweg... Dat is niet eens halverwege Amsterdam.
Dat is een algemeen misverstand, we behoren tot een overkoepelend multicultureel organisatie, we werken gewoon alleen nauw samen, in feite zijn we onafhankelijk.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:47 schreef xminator het volgende:
[..]. Eigenaar van hababam is een marokkaan. Aa domme Turk.
Nee, dat doe ik niet. Ik heb gewoon heel saai donker bruin/zwart haar maar ik vind het wel goed zo. Echt zelden vind ik geverfd haar mooier staan bij iemand dan hun eigen haarkleur. Dus ik blijf liever natural.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:45 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Sowieso je haar niet vervenTurkse meisjes hebben mooie haren. Maar ze verven het te vaak. Haha nee hoor ik zie er heel gewoon uit.
Spiked, je komt net om de hoek kijken. Eerst even stil zijn en zoveel mogelijk informatie absorberen en pas veel later wijzen met de vinger.quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:47 schreef Hababam het volgende:
[..]
Dat is een algemeen misverstand, we behoren tot een overkoepelend multicultureel organisatie, we werken gewoon alleen nauw samen, in feite zijn we onafhankelijk.
Onze contactpersoon met de overheid is inderdaad een Marokkaan, maar dat is ook alles.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:49 schreef xminator het volgende:
[..], kom met bewijs dan? Dat is er namelijk niet, ik heb de papieren gezien en ik weet dat marokkaantjes de leiding hebben.
Marokko mediaquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:47 schreef Hababam het volgende:
[..]
Dat is een algemeen misverstand, we behoren tot een overkoepelend multicultureel organisatie, we werken gewoon alleen nauw samen, in feite zijn we onafhankelijk.
Egyptisch restaurant.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:47 schreef Ayca het volgende:
[..]
Klinkt wel perfect hoor ser. Ben je nog nuttig bezig ook
Wat voor restaurant eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |