Tis nog geen reeks blijkbaar.quote:
Nou eehm er zijn ook een heel veel schadelijke (voor mijn planten) kevertjes in deze wereld en die nodig ik liever niet uit op mijn balkon.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:36 schreef trovey het volgende:
[..]
Is dat erg dan?Racisme in het balkontopic.
![]()
Haal je morgen toch even een doos op bij de supermarkt?quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:10 schreef douche-eendje het volgende:
Ah, mijn balkonnetje in de OP![]()
Lieveheerstbeestjeshotel heeft nog geen karton, zat alleen inieminiegolfjes-karton tussen mijn gigantische voorraad dozen. Even verder zoeken dus. Of kan ik er ook stro in mikken? Isoleert ook en is hol![]()
Ik zag alleen maar oude hè, mocht niet van jouquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zet ze alleen een aalbes fototje er in.Zo zie je mn balkon toch niet.
Zet dan deze er in :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stro hequote:Op dinsdag 24 april 2012 22:14 schreef trovey het volgende:
[..]
Haal je morgen toch even een doos op bij de supermarkt?Hooi kan wel maar vergaat veel sneller dan gewoon karton....staan de kevertjes al klaar voor de ingang en klagen ze?
Die 1e heb ik aangepast. Deze die er nu staan zijn foto's van een paar weken terug.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:16 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat is een oude hè, mocht niet van joumaar ik zet hem er wel even in hoor.
Gewoon dat grove golfkarton nemen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:16 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Stro heHooi is om in te happen, stro om in te stappen... maar basic karton is dus groot genoeg? Want vond de gaatjes erin zo klein.
Ze staan erin.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die 1e heb ik aangepast. Deze die er nu staan zijn foto's van een paar weken terug.
Bedankt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:20 schreef trovey het volgende:
[..]
Gewoon dat grove golfkarton nemen.
[..]
Ze staan erin.
Thxquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:20 schreef douche-eendje het volgende:
Het blijft een lekker ruim balkon outpost
Haha dat moet ook. Ik ben al belachelijk blij met mijn 2 balkons van 3.40*1.40quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bedankt.Stom misschien maar ik ben er best trots op en dan mag dat gezien worden.
[..]
Thx
Belachelijk ruim eigenlijk.Maar ik ben er zo blij mee!
![]()
Twee balkons nog wel.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:27 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Haha dat moet ook. Ik ben al belachelijk blij met mijn 2 balkons van 3.40*1.40Kan ook genoeg op.
En dan heb ik het hier nog nooit gehad over de galerij die ik heb aan de zuidkant. Die is zeker 2x zo groot.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:27 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Haha dat moet ook. Ik ben al belachelijk blij met mijn 2 balkons van 3.40*1.40Kan ook genoeg op.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:33 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Een is leuk ingericht. De ander ligt vol duivenschijt.
U wordt bedankt!quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:46 schreef Greys het volgende:
Reeks gemaakt en genummerd!
Leuk topic, ik krijg er zelf ook balkon-inspiraaaaaaaaaaatie van
Het verhaal erachter? Ik heb deze woning in februari toegewezen gekregen, vorige bewoner is eruit gezet en heeft er een flinke puinzooi van gemaakt. Met ook veel afval op dat balkon. Waardoor duivenplaagquote:
Buks kopen en die duiven op eten met een leuk kruidje wat je op je keuken balkon hebt gekweekt?quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:55 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Het verhaal erachter? Ik heb deze woning in februari toegewezen gekregen, vorige bewoner is eruit gezet en heeft er een flinke puinzooi van gemaakt. Met ook veel afval op dat balkon. Waardoor duivenplaagDat balkon zit bij mn keuken. De leuke aan mn kleine slaapkamer dat momenteel een gigarommelhok is
quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:46 schreef Greys het volgende:
Reeks gemaakt en genummerd!
Leuk topic, ik krijg er zelf ook balkon-inspiraaaaaaaaaaatie van
Ik ben nu rond schemertijd iedere keer die pokkebeesten weg aan het jagenquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Buks kopen en die duiven op eten met een leuk kruidje wat je op je keuken balkon hebt gekweekt?
Nee serieus. Dat balkon bij je keuken leent zich heel erg voor kruiden. Lekker vers en makkelijk als je aan het koken bent.
Schrobben dan maaquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:55 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Het verhaal erachter? Ik heb deze woning in februari toegewezen gekregen, vorige bewoner is eruit gezet en heeft er een flinke puinzooi van gemaakt. Met ook veel afval op dat balkon. Waardoor duivenplaagDat balkon zit bij mn keuken. De leuke aan mn kleine slaapkamer dat momenteel een gigarommelhok is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |