ja de finalequote:
Losers jaah!!quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:34 schreef Miracle_Drug het volgende:
Sukkels die de tv overzetten omdat ze niet tegen hun verlies kunnen![]()
En dan de goal van Chelsea missen
Triester word het niet.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:33 schreef inZanity het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:35 schreef Anonymousz het volgende:
torres gaat de 2-2 maken
buitenspel goal 90+3
2-1 is genoeg hoorquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:35 schreef Anonymousz het volgende:
torres gaat de 2-2 maken
buitenspel goal 90+3
Waarom kijk je niet gewoon op nos.nlquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:34 schreef kingmob het volgende:
Fuck, mij n sopcast loopt zwaar achter, ik werd gespoilerd![]()
Ineens een heel ander beeld deze wedstrijd
Anti voetbal promotenquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:35 schreef inZanity het volgende:
Heerlijk dit!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Tweede helft volhouden a.u.b!!!!
Je kan tegenwoordig ook op nos.nl kijken he.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:34 schreef kingmob het volgende:
Fuck, mij n sopcast loopt zwaar achter, ik werd gespoilerd![]()
Ineens een heel ander beeld deze wedstrijd
Dat zeker.quote:
Zo maakt barca ze ook vaak hoorquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:34 schreef Eenskijken het volgende:
Prachtig doelpunt zeg. Zó maak je ze, barca
Dat sowieso ja.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:35 schreef Zwansen het volgende:
Als Messi die goal had gemaakt dan had Gruters gesproken van de mooiste goal sinds 100 jaar en was ie compleet uit zijn dak gegaan.
Duidelijk ja.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:35 schreef Zwansen het volgende:
Als Messi die goal had gemaakt dan had Gruters gesproken van de mooiste goal sinds 100 jaar en was ie compleet uit zijn dak gegaan.
Buitenlandquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:35 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Waarom kijk je niet gewoon op nos.nl
Commentators?
Dat Barca geruk komt de strot uitquote:
Gelukkig was ik goed bij m'n eikel en keek ik gewoonquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:35 schreef ZuidGrens het volgende:
Vette eerste helft! Blessures, goals, overtredingen, Terry met zijn domme actie.
Spektakel alom!
Echt he, breek dan nog een poot ofzo, die terry heeft het IQ van een stoeptegelquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:35 schreef muzas het volgende:
Maar die terryÁls je dan rood wil pakken, trap dan messi dubbel ofzo
QFTquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:35 schreef Zwansen het volgende:
bazengoal iddquote:
Ik vind Terry echt een geweldige verdediger, maar dit was echt een idiote actie. Dat hij zijn team zo in de steek laat.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:35 schreef muzas het volgende:
Maar die terryÁls je dan rood wil pakken, trap dan messi dubbel ofzo
Zeker wel,overhypte Barca speler!!!quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:35 schreef Zwansen het volgende:
Lobje telt dubbel!quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:36 schreef andreas612 het volgende:
waarom staat chelsea atm in de finale? ze hebben toch allebei 2 punten nu?
Kap nou eens met dit getroll 0/10quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:36 schreef andreas612 het volgende:
Omdat jij de basisschool niet hebt afgemaaktquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:36 schreef andreas612 het volgende:
Nee joh, dan kwam hij zo hard klaar dat Shakira spontaan zou bevallen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:35 schreef Zwansen het volgende:
Piqué had even ervoor ook al bijna een botsing met Puyol, hij kopte die bal over de zijlijn terwijl Puyol daar ook gewoon was.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:35 schreef ZuidGrens het volgende:
Vette eerste helft! Blessures, goals, overtredingen, Terry met zijn domme actie.
Spektakel alom!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |