quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:30 schreef Angel-Joy het volgende:
Mijn best doen om voor hem te zorgen.. Lijkt me zo erg
Dit.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:31 schreef kwiwi het volgende:
Me kapot schamen en ergeren en 'm ergens laten wonen waar ze 'm wel goed kunnen verzorgen.
Ditquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:31 schreef kwiwi het volgende:
Me kapot schamen en ergeren en 'm ergens laten wonen waar ze 'm wel goed kunnen verzorgen.
En dan tegen degene die 'm niet wil aannemen zeggen: je mag een gegeven mongool niet in de bek kijkenquote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dan tegen degene die 'm niet wil aannemen zeggen: je mag een gegeven mongool niet in de bek kijken
Preciesquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dan tegen degene die 'm niet wil aannemen zeggen: je mag een gegeven mongool niet in de bek kijken
Zo kasplantje is echt heel erg, je gaat er volgens mij echt kapot aan..quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:34 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik hoop maar dat jullie niet serieus zijn, anders hebben jullie geen hart.
Kom op zeg je wilt toch niet gezien worden met zo'n kwijlende dweilquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:34 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik ben bloedserieus.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:34 schreef Angel-Joy het volgende:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:34 schreef HostiMeister het volgende:
kwiwi, ik waardeer je ineens een stuk meer
Maar het is JOUW kind, jouw bloed, van jou, als moeder misschien 9 maanden gedragen, dan zal ik toch eerst mijn best doen, en anders naar een verzorgingshuis ja.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:35 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Zo kasplantje is echt heel erg, je gaat er volgens mij echt kapot aan..
Emotioneel, maar ook met geld enzo, je kan niet normaal werken omdat zo kasplantje 24/7 aandacht nodig heeft.
Zelfs een hond is nog zelfstandiger..
Dan nog kun het je best haten, ook al is het jouw kind.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar het is JOUW kind, jouw bloed, van jou, als moeder misschien 9 maanden gedragen, dan zal ik toch eerst mijn best doen, en anders naar een verzorgingshuis ja.
Dat is dan ook weer zo..quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar het is JOUW kind, jouw bloed, van jou, als moeder misschien 9 maanden gedragen, dan zal ik toch eerst mijn best doen, en anders naar een verzorgingshuis ja.
Oh tof ik wil ook een kasplantje danquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:35 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Zo kasplantje is echt heel erg, je gaat er volgens mij echt kapot aan..
Emotioneel, maar ook met geld enzo, je kan niet normaal werken omdat zo kasplantje 24/7 aandacht nodig heeft.
Zelfs een hond is nog zelfstandiger..
quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:37 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
En als jullie in de buik al zien dat er iets mis is, abortus plegen?
Ik zou dat wel doen.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je zou onderhand toch wel beter moeten wetenquote:geregistreerd op: zondag 17 juli 2011 @ 11:57
Is het zo ondenkbaar dan?quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:38 schreef Marie30 het volgende:
[..]
[..]
Je zou onderhand toch wel beter moeten weten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |