Zo'n kort tijdritje met veel bochten is niets voor Carrara, veel meer mag je er niet van verwachten.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Om gelijk maar te zeiken, matig van Carrara.
Van Schleck verwacht ik helemaal niks. Het lukt die ventjes al niet eens om 100% te zijn in de Tour (vorig jaar), laat staan in een wedstrijd waar ze geen motivatie voor hebben en zich niet goed op hebben voorbereid. In de Vuelta vielen ze ook altijd tegen, Frank meermaals.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Grootste vraagteken deze ronde is wat mij betreft Fränk Schleck. Hij zou ā la Menchov de ronde gewoon kunnen winnen, zou op zich ook wel in vorm moeten zijn, heeft er niets aan om 7e te worden, want dan is 'ie alsnog uitgeblust voor de Tour.
Daartegenover staat: het is Fränk Schleck.
Is alleen in de Vuelta toch?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:52 schreef feeling_sinister het volgende:
Ik dacht dat de NOS de Giro in het weekend wel altijd uitzond? Was dat vorig jaar ook al niet meer zo?
Het oprakelen van dat verhaal begint ook een beetje vader-van-Voeckler-achtige proporties te krijgenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:22 schreef wimderon het volgende:
Het Pauwels-incident alweer genoemd.
Van Poppel
Eens behalve op dit punt. Sergent, Thomas, Larsson, Kwiatkowski, Phinney, Boaro, Rasmussen, Bobridge, Bennati en evt. Farrar/Hushovd/Nizzolo heb je toch wel een arsenaal aan grote namen.quote:
En toch zijn dat eerder namen die ik bij de Ronde van Polen of iets dergelijks verwacht.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:45 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Eens behalve op dit punt. Sergent, Thomas, Larsson, Kwiatkowski, Phinney, Boaro, Rasmussen, Bobridge, Bennati en evt. Farrar/Hushovd/Nizzolo heb je toch wel een arsenaal aan grote namen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |