abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 april 2012 @ 19:43:57 #1
373564 Sylkexlovesyou
Home is where the heart is
pi_110734882
Post hier je genante,walgelijke,rare of wat voor date ervaringen dan ook :')
pi_110734946
Ik ben benieuwd!
  dinsdag 24 april 2012 @ 19:45:46 #3
373564 Sylkexlovesyou
pi_110734986
Ik ook :s) ik heb er geen een, maar zou wel die van andere willen horen ;)
pi_110735182
Goh, kijk nou. Daar is zelfs een hele reeks voor. What fun!
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_110735221
Nam zon meisje mee naar huis, ze pakte mijn telefoon om heroine te kopen bij haar dealer, verwijderde mijn halo reach savegame (12 skulls leg, hyabuse sword etc) en friendzownde me toen we in bed lagen.
  dinsdag 24 april 2012 @ 19:50:24 #6
373564 Sylkexlovesyou
pi_110735224
Datingsite ervaringen ja ;)
Ik heb niet over dat je iemand via t internet ontmoet.
pi_110735306
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 19:50 schreef Sylkexlovesyou het volgende:
Datingsite ervaringen ja ;)
Ik heb niet over dat je iemand via t internet ontmoet.
Ach, dat boeit niet joh. Als het voorvocht maar door de broekrits knalt van al die sappige verhalen.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  dinsdag 24 april 2012 @ 19:53:37 #8
373564 Sylkexlovesyou
pi_110735353
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 april 2012 19:52 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ach, dat boeit niet joh. Als het voorvocht maar door de broekrits knalt van al die sappige verhalen.
_O_
  dinsdag 24 april 2012 @ 20:12:34 #9
131148 Dondermeester
Blikskaters en gerommel!
pi_110736428
Waar zijn de tijden dat TS als eerste begon met een ervaring uit eigen hand? :7
Wie ik ben?
Wie ben jij eigenlijk????
  dinsdag 24 april 2012 @ 20:14:34 #10
373564 Sylkexlovesyou
pi_110736552
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 20:12 schreef Dondermeester het volgende:
Waar zijn de tijden dat TS als eerste begon met een ervaring uit eigen hand? :7
niet echt bijzondere date ervaringen wel ooit een 'dubbeldate' gehad.. die gast was hilarisch :')
pi_110736675
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 20:14 schreef Sylkexlovesyou het volgende:

[..]

niet echt bijzondere date ervaringen wel ooit een 'dubbeldate' gehad.. die gast was hilarisch :')
Doe geen moeite om dat aan ons te vertellen, dit topic gaat toch zo de kliko in.
  dinsdag 24 april 2012 @ 20:18:02 #12
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_110736731
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 20:14 schreef Sylkexlovesyou het volgende:

[..]

Jammer dat je zo over schizofrenen denkt.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  dinsdag 24 april 2012 @ 20:18:07 #13
373564 Sylkexlovesyou
pi_110736736
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 20:17 schreef Plantagehouder het volgende:

[..]

Doe geen moeite om dat aan ons te vertellen, dit topic gaat toch zo de kliko in.
kom dan maar met goede verhalen :')
pi_110736788
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 20:18 schreef Sylkexlovesyou het volgende:

[..]

kom dan maar met goede verhalen :')
Of vertel waarom het dan hilarisch was :')
  dinsdag 24 april 2012 @ 20:19:29 #15
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_110736808
Kuttopic met een ts die zelf niks vertelt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_110736833
Weet iemand nog waar dat filmpje van die Belg die voor het eerst op date gaat en dan een super awkward date heeft met een meisje dat trompet speelt?

Iemand link aub? ik zoek me suf!
Wie dit leest is een lezer van dit.
  dinsdag 24 april 2012 @ 20:21:23 #17
373564 Sylkexlovesyou
pi_110736927
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 20:19 schreef Plantagehouder het volgende:

[..]

Of vertel waarom het dan hilarisch was :')
waarom zou ik, wou je toch niet :')
pi_110737049
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 20:21 schreef Sylkexlovesyou het volgende:

[..]

waarom zou ik, wou je toch niet :')
Ik wel!
pi_110738425
Children of the night. What music they make.
  dinsdag 24 april 2012 @ 21:15:32 #20
372782 Herkenbaarheid
Is een beetje verlegen
pi_110740299
Ehmz, pff, tja.. half aan 't vrijen in een parkje en er vervolgens achterkomen dat het een soort verzamelplaats was van de plaatselijke basisschool waardoor er een aantal kinderen met open mond zaten toe te kijken :') :')
  dinsdag 24 april 2012 @ 21:31:46 #21
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_110741633
Ik heb wel eens een meisje haar bril afgestoten toen ik haar wilde zoenen
  dinsdag 24 april 2012 @ 21:35:00 #22
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_110741948
was geen date maar ze kotste haar bed onder. dus toen ging ik maar.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 24 april 2012 @ 21:56:46 #23
269400 Djieluh
Flagged For Awesome
pi_110743849
Heb eens een date gehad waar ik met een dame wat ben gaan eten. Toen lachte ze en had ze een flink stuk sla tussen haar tanden zitten, ik durfde niet te zegge dat ze wat tussen haar tanden had zitte :@
pi_110744787
Echt een date was het niet, maar bizar was het wel:

Ik was met een jongen (gewoon een vriend van me die ik al 10 jaar kende en waarmee ik in de "we zijn eigenlijk wel meer dan vrienden, maar we geven er nog geen naam aan" - zone verkeerde). Ik ging een aantal dagen samen naar Istanbul omdat mijn jongere zus daar studeerde. Hij wilde er ook wel van tussen dus hij ging mee (goed, dat was eigenlijk al apart, maar goed, hij ging mee).

Op een gegeven moment had hij mijn zus college, waardoor wij met z'n tweeen wat gingen ondernemen. Ik weet niet meer precies wat, maar het was een roteind lopen en mooi weer, dus op een gegeven moment zaten we in een park van de zon te genieten. Komt er een man naar ons toe, die in enigszins gebrekkig engels aan ons vroeg of hij ons wat vragen mocht stellen in het kader van zijn afstudeeronderzoek. M''n "date" (die naast mij zat) zei dat dit geen probleem was, en vervolgens kwam de interviewer met een plattegrond waarover hij allerlei vragen stelde. Ik haakte toen eigenlijk al af; een plattegrond, bedoel, wat kan je daar nou over vertellen?
Terwijl mijn " date" zich nog enigszins met een serieuze antwoorden door de vragen over de plattegrond heen wilde slaan, stopte er achter ons (we zaten een paar meter van de weg af) een busje. Uit dat busje kwam een cameraman (inclusief lichtscherm etc) een geluidsman en nog een heel team met snufjes en aantekeningenblokjes. Die zich rondom ons gingen opstellen. Ik kreeg spontaan de slappe lach (en ik zag mezelf al in zo'n Bananasplit-achtig programma zitten, maar dan op z'n turks) terwijl mijn date zich hardop afvroeg wat er aan de hand was. Ik besloot me toen tot de interviewer te wenden, die zei dat hij de vragen nogmaals ging stellen, maar nu voor de camera..
Vervolgens volgden dus weer alle vragen (met serieus zo'n microfoon die boven onze hoofden heen en weer zweefde), waarbij we ook nog opdrachten kregen om te doen alsof we een route aan het plannen waren met behulp van de plattegrond die we hadden gekregen. Tot slot werd ons nog gevraagd om onze algemene mening over plattegronden te geven, maar ik schoot alweer in de lach van de vraag terwijl date opmerkte dat het over een plattegrond ging; moet je daar überhaupt een mening over hebben? Terwijl hij toch z'n best deed om er nog iets van te maken werd ik ook nog is aangevallen door een wesp, dus ik zat al wapperend naast hem op dat bankje..

Het idiote was daarbij dat we met die hele ploeg rond ons wel een flinke bezienswaardigheid waren. Er had zich een hele groep toeschouwers rondom ons verzameld. Vervolgens kwam er ook nog een schoolklasje op weg naar de Moskee langs. Kwamen er serieus kinderen uit die groep met mobieltjes naar ons toe om foto's te maken "Smile please!". We hebben ons er achteraf rot om gelachen en ik vraag me nog af wat er met die opnames is gebeurd...
  dinsdag 24 april 2012 @ 22:11:38 #25
372782 Herkenbaarheid
Is een beetje verlegen
pi_110744960
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 22:08 schreef silliegirl het volgende:
Echt een date was het niet, maar bizar was het wel:

Ik was met een jongen (gewoon een vriend van me die ik al 10 jaar kende en waarmee ik in de "we zijn eigenlijk wel meer dan vrienden, maar we geven er nog geen naam aan" - zone verkeerde). Ik ging een aantal dagen samen naar Istanbul omdat mijn jongere zus daar studeerde. Hij wilde er ook wel van tussen dus hij ging mee (goed, dat was eigenlijk al apart, maar goed, hij ging mee).

Op een gegeven moment had hij mijn zus college, waardoor wij met z'n tweeen wat gingen ondernemen. Ik weet niet meer precies wat, maar het was een roteind lopen en mooi weer, dus op een gegeven moment zaten we in een park van de zon te genieten. Komt er een man naar ons toe, die in enigszins gebrekkig engels aan ons vroeg of hij ons wat vragen mocht stellen in het kader van zijn afstudeeronderzoek. M''n "date" (die naast mij zat) zei dat dit geen probleem was, en vervolgens kwam de interviewer met een plattegrond waarover hij allerlei vragen stelde. Ik haakte toen eigenlijk al af; een plattegrond, bedoel, wat kan je daar nou over vertellen?
Terwijl mijn " date" zich nog enigszins met een serieuze antwoorden door de vragen over de plattegrond heen wilde slaan, stopte er achter ons (we zaten een paar meter van de weg af) een busje. Uit dat busje kwam een cameraman (inclusief lichtscherm etc) een geluidsman en nog een heel team met snufjes en aantekeningenblokjes. Die zich rondom ons gingen opstellen. Ik kreeg spontaan de slappe lach (en ik zag mezelf al in zo'n Bananasplit-achtig programma zitten, maar dan op z'n turks) terwijl mijn date zich hardop afvroeg wat er aan de hand was. Ik besloot me toen tot de interviewer te wenden, die zei dat hij de vragen nogmaals ging stellen, maar nu voor de camera..
Vervolgens volgden dus weer alle vragen (met serieus zo'n microfoon die boven onze hoofden heen en weer zweefde), waarbij we ook nog opdrachten kregen om te doen alsof we een route aan het plannen waren met behulp van de plattegrond die we hadden gekregen. Tot slot werd ons nog gevraagd om onze algemene mening over plattegronden te geven, maar ik schoot alweer in de lach van de vraag terwijl date opmerkte dat het over een plattegrond ging; moet je daar überhaupt een mening over hebben? Terwijl hij toch z'n best deed om er nog iets van te maken werd ik ook nog is aangevallen door een wesp, dus ik zat al wapperend naast hem op dat bankje..

Het idiote was daarbij dat we met die hele ploeg rond ons wel een flinke bezienswaardigheid waren. Er had zich een hele groep toeschouwers rondom ons verzameld. Vervolgens kwam er ook nog een schoolklasje op weg naar de Moskee langs. Kwamen er serieus kinderen uit die groep met mobieltjes naar ons toe om foto's te maken "Smile please!". We hebben ons er achteraf rot om gelachen en ik vraag me nog af wat er met die opnames is gebeurd...
Haha, serieus? Wel geniaal zeg :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')