Je kunt niet zo heel veel doen als je uit elke coalitie geweerd wordt he, genie.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Inderdaad. De een doet wat, de ander niets. Goede samenvatting van rechts tegen links.
Als je niet verder kan denken dan dit hopen we dat je niet gaat stemmen. Maar verder lijkt de SP je weldoordachte mening aardig te vertegenwoordigen.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:19 schreef HalloLobbes het volgende:
Geef mij eens een goede reden waarom ik VVD zou moeten stemmen.
Gaat de VVD ook voor een hoge belasting voor a-sociale graaiende bankiers, gewetenloze en falende 'topbestuurders' die een zooi maken van hun organisatie (Vestia, PostNL, ProRail etc. etc.) maar ondertussen wel weg weten te komen met een dikke vertrekbonus naast hun al riante salaris.
Die zgn. managementlagen hebben we minder nodig (minder ontslagbedreiging) en waarom moeten de gewone werknemers dan boeten? Gaat de VVD dan ook voor hun belangen vechten? Vb. PostNL gooit duizenden postbodes eruit omdat er winst gemaakt moet worden. Anders gaan de aandeelhouders stijgeren. Echter, als er geen onrust zou zijn dan hadden de topmanagers van PostNL gewoon een bonus kunnen toucheren terwijl hardwerkende, loyale postbodes keihard worden ontslagen.
Welke voordelen heeft de liberalisering, die de VVD zo propageert, de gemiddelde Nederlander nu opgeleverd? Er werd Nederland alleen maar hosanna beloofd. Maar wat ik zie is dat alles duurder word (bv. ziektekosten) en dat er een verslechtering van kwaliteit en service is wat voor de liberalisering er niet was. (postbezorging, nutsvoorzieningen, openbaar vervoer).
Nou???
Proef ik hier een arrogante houding van een VVD-er die iedereen, die niet met de VVD eens is, als dom beschouwd. Waarom kun jij geen antwoord geven op deze vraag. Is dat zo moeilijk voor de VVD? En btw, ik stem ChristenUnie. Wat een pathetische reactie. Jammer.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:23 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Als je niet verder kan denken dan dit hopen we dat je niet gaat stemmen. Maar verder lijkt de SP je weldoordachte mening aardig te vertegenwoordigen.
Ik stem D66. Helaas. Ik stopte al met lezen bij 'a-sociale graaiende bankiers, gewetenloze..'. SP-retoriek.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:31 schreef HalloLobbes het volgende:
[..]
Proef ik hier een arrogante houding van een VVD-er die iedereen, die niet met de VVD eens is, als dom beschouwd. Waarom kun jij geen antwoord geven op deze vraag. Is dat zo moeilijk voor de VVD? En btw, ik stem ChristenUnie. Wat een pathetische reactie. Jammer.
Al die incidenten die je in je 1e alinea omschrijft moeten allemaal aangepakt worden. Falende bestuurders die hebben doorgaans geen andere baan of goed perspectief meer. Een tegelzetter die ergens wordt ontslagen kan gewoon weer aan de slag.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:19 schreef HalloLobbes het volgende:
Geef mij eens een goede reden waarom ik VVD zou moeten stemmen.
Gaat de VVD ook voor een hoge belasting voor a-sociale graaiende bankiers, gewetenloze en falende 'topbestuurders' die een zooi maken van hun organisatie (Vestia, PostNL, ProRail etc. etc.) maar ondertussen wel weg weten te komen met een dikke vertrekbonus naast hun al riante salaris.
Die zgn. managementlagen hebben we minder nodig (minder ontslagbedreiging) en waarom moeten de gewone werknemers dan boeten? Gaat de VVD dan ook voor hun belangen vechten? Vb. PostNL gooit duizenden postbodes eruit omdat er winst gemaakt moet worden. Anders gaan de aandeelhouders stijgeren. Echter, als er geen onrust zou zijn dan hadden de topmanagers van PostNL gewoon een bonus kunnen toucheren terwijl hardwerkende, loyale postbodes keihard worden ontslagen.
Welke voordelen heeft de liberalisering, die de VVD zo propageert, de gemiddelde Nederlander nu opgeleverd? Er werd Nederland alleen maar hosanna beloofd. Maar wat ik zie is dat alles duurder word (bv. ziektekosten) en dat er een verslechtering van kwaliteit en service is wat voor de liberalisering er niet was. (postbezorging, nutsvoorzieningen, openbaar vervoer).
Nou???
Invidia is één van de zeven hoofdzonden.quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:49 schreef EchtGaaf het volgende:
Het leuke van dit akkoord is dat de VVD zo een knauw krijgt.
Ik ben allesbehalve jaloers op de VVD.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:15 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Invidia is één van de zeven hoofdzonden.
De VVD is alleen liberaal als dat goed uitkomt m.b.t. het links of rechtsom zakken vullen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:33 schreef MouzurX het volgende:
Wat wel grappig is, is dat op FOK een meerderheid wilt dat de VVD meer liberaal wordt (voornamelijk persoonlijke vrijheid), en de JOVD (jongerenafdeling VVD) heel liberaal is, maar de VVD zelf gewoon echt conservatief is.. vooral de laatste 2 jaar.
Wanneer gaat de VVD weer de goede richting op?
Ze zijn gewoon opportunistisch en nu komt de lasten stevig verhogen gewoon even beter uit.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:33 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
De VVD is alleen liberaal als dat goed uitkomt m.b.t. het links of rechtsom zakken vullen.
Momenteel komt het ze beter uit om vooral mensen te dwingen hun zakken te legen
Inderdaad, de VVD is nog nooit liberaal geweest, enkel opportunistisch... ik vraag me af waar de mythe vandaan komt over een liberale VVD?quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:39 schreef 99.999 het volgende:
Ze zijn gewoon opportunistisch en nu komt de lasten stevig verhogen gewoon even beter uit.
Al veel langer, ook economisch zijn ze aartsconservatief. Het is een partij voor economisch plooiing naar gevestigde belangen, niet voor economische zelfontplooiing. Beschermen van de posities van de grootste bedrijven, dat is wat ze doen. Ze zijn er niet voor de ondernemers die iets uit de grond willen stampen, ze zijn er voor de mensen die door anderen gemaakte ondernemingen leegknijpen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:33 schreef MouzurX het volgende:
Wat wel grappig is, is dat op FOK een meerderheid wilt dat de VVD meer liberaal wordt (voornamelijk persoonlijke vrijheid), en de JOVD (jongerenafdeling VVD) heel liberaal is, maar de VVD zelf gewoon echt conservatief is.. vooral de laatste 2 jaar.
Die zijn reddeloos verloren, loopjongetjes van de grote bedrijven die dat goedpraten met hun neoliberale fabeltjes.quote:Wanneer gaat de VVD weer de goede richting op?
Herhaling is de kracht van de reclamequote:Op donderdag 3 mei 2012 16:50 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Inderdaad, de VVD is nog nooit liberaal geweest, enkel opportunistisch... ik vraag me af waar de mythe vandaan komt over een liberale VVD?
quote:
Ah, u stemt op SpelProblemen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:59 schreef Life2.0 het volgende:
VerbiedenVerbiedenDoenalsofproblemennietbestaan
Of CreatiefmetDelettersvanhetAlfabet?quote:
In elk geval niet op SpellenGaatProbleemloos.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:08 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Of CreatiefmetDelettersvanhetAlfabet?
Wanneer de jongeren binnden de JOVD de ouderen beginnen te vervangen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:33 schreef MouzurX het volgende:
Wanneer gaat de VVD weer de goede richting op?
Dat zou ik niet te hard roepen. Als ik zie hoe ingekakt, chagrijnig en regelgeil de 'vrije' jaren 90 generatie is geworden...quote:Op maandag 7 mei 2012 11:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wanneer de jongeren binnden de JOVD de ouderen beginnen te vervangen.
Deze zin loopt niet.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wanneer de jongeren binnden de JOVD de ouderen beginnen te vervangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |