De automobilisten zien je er niet beter door. Het grootste probleem wat ze hebben is dat ze niet kunnen inschatten hoe hard je rijdt en hoever achter hun doordat je te smal bent.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:33 schreef whY... het volgende:
We wachten het even af, ik heb morgen een date dus dat wordt geen ballen of fozen denk ik. Is er nog goed nieuws?
Ik vind die hesjes trouwens wel altijd opvallen dus wat is er op tegen?
Die date kun je wel omzetten in een avondje voorzichtig op de bank zitten, dan kan je ze je lekker vertroetelen, want morgen kun je niet meer op- of neer gok ik zomaarquote:Op donderdag 26 april 2012 14:33 schreef whY... het volgende:
We wachten het even af, ik heb morgen een date dus dat wordt geen ballen of fozen denk ik. Is er nog goed nieuws?
Ik vind die hesjes trouwens wel altijd opvallen dus wat is er op tegen?
Ik mocht pas vanaf mijn 16e achterop voor een ritje. Daarvoor was het stapvoets door de wijk heen.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:41 schreef Sounddragon het volgende:
Ik zou sowieso niet zo snel een kind achterop meenemen. Kinderen vervoer je in een auto.
Zoiets idd, misschien zou 14 ook nog wel kunnen, maar jonger wil ik ze niet achterop hebben.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:42 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik mocht pas vanaf mijn 16e achterop voor een ritje. Daarvoor was het stapvoets door de wijk heen.
Geleend van de buurmanquote:Op donderdag 26 april 2012 14:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zoiets idd, misschien zou 14 ook nog wel kunnen, maar jonger wil ik ze niet achterop hebben.
Volgens mij kost dat sowieso een godsvermogen aan motorpakken, want die klerelijers groeien om de haverklap uit hun kleding natuurlijk
Back to the 80'squote:Op donderdag 26 april 2012 14:47 schreef Paxlie het volgende:
Dan krijg je dit soort middeleeuws werk.
[ afbeelding ]
Ik zit achterop de Silverwing (voorste)
Ik vind het nogal een verantwoording hoor, maargoed, ik neem aan dat je weet wat je doet.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:50 schreef whY... het volgende:
Zitten bij mij pas als ze 14 zijn achterop (broertje en zusje) en de rest altijd 18+ Bij mijn broertje en zusje ook eerst in de buurt aangevoeld of ze sterk en goed reageerde. Sowieso defensief rijden nog meer afstand en rustig aan rijden.
Bij mij werd wel verbaal opgemaakt. En ik heb me lekker in de ambulance naar ziekenhuis laten rijden.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:26 schreef whY... het volgende:
Hahaha Nee hoor Paxlie ik ben van de humorIk droeg geen hesje nee, bij deze dus, als je geen ongeval wilt moet je een hesje dragen
![]()
. Het vervelende is dat ik geen geld heb voor een nieuwe motor
![]()
en ik moet wel rijden
edit: Politie en ambulance! Ze maken alleen geen proces verbaal op omdat ik geen uiterlijk letsel heb, dan hebben ze nog niet in mijn broek gekeken... De tank heeft er gewoon een deuk van, stalen ballen zullen we maar zeggen![]()
Heb je rechtsbijstand? die kunnen je precies vertellen war je wel- en niet kunt claimen en wat je daar voor nodig hebtquote:Op donderdag 26 april 2012 15:19 schreef whY... het volgende:
Ik zal eens kijken of dat lukt, want dit is alleen al aan verloren uren een kapitaal aan geld. Heb je nog tips?
Heb je btw zelf nog de tegenwoordigheid van geest gehad om een paar piccies te schieten van de situatie? Dat kan voor de verzekering een hoop dingen veel makkelijker maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bij welke verzekeraar zit je?quote:Op donderdag 26 april 2012 15:25 schreef whY... het volgende:
Ik heb een paar piccies, alleen geen rechtsbijstand geloof ik.
[ afbeelding ]
16e?quote:Op donderdag 26 april 2012 14:42 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik mocht pas vanaf mijn 16e achterop voor een ritje. Daarvoor was het stapvoets door de wijk heen.
Dat is niet zo slim, die paar euro kan je vaak een hoop ellende uitsparenquote:Op donderdag 26 april 2012 15:28 schreef whY... het volgende:
Unigarant, volgens moest ik dat aankruizen voor een paar eurie's per maand extra maar ik weet niet meer of ik dat gedaan heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |