abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 april 2012 @ 18:13:53 #1
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_110730913

Dit is een gezellig clubje Fok!ers die allemaal 1 ding gemeen hebben: motorrijden is onze hobby! We hebben al verschillende meets ...bla bla bla bla... maar weken vooruit plannen is er meestal niet bij. :P

Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag! Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht ^O^

Honda CBR600F '94 - (dribbel79)
Kawasaki ER-6N '06 - (koffiekoekje)
Kawasaki Z750 '04 - (Gawaine)
Kawasaki ZR-7 '01 - (ikookhier)
Triumph Street Triple R '09 - (BazzieK)
Suzuki GS500e- (Cocktailprikker)
Suzuki GSF600 Bandit '99 - (Roderick2085)
Suzuki GSX750F '05 - (bwt)
Suzuki Hayabusa GSX-1300R '00 - (Stinkie)
Yamaha XJ600 '91 - (Geerd)
Yamaha XJ600s '92 - (Knuffelslet)
Yamaha SZR660 - (-XX-)
Yamaha YZF 750 - (-Den_Haag-)
Kawasaki ZX12 Fighter - (Bunnybeater)
Suzuki TL1000R - KTM LC4 400 Super-Motard - pic2- (Cageon)
... update :? :') ...

:@ Ik wil best eens een keer meerijden met jullie, hoe geef ik me op?
Gewoon melden in het topic. Iedereen is in principe welkom, maar we willen wel van tevoren wel graag weten wie er allemaal komen.

oO< Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
Er wordt afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden vrij vlot gereden, maar z�ker niet achterlijk hard.
Als je het te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.

:? Klinkt goed, maar waar wordt er meestal afgesproken?
Door het hele land, de ene keer wordt er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland.

):O Hoe ver van te voren hoor je of er wordt gemeet?
Dit varieert. Soms al 2 � 3 weken van te voren, maar het gebeurt ook regelmatig dat we een dag van tevoren afspreken of soms zelfs dezelfde dag nog.

-O- Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen.

8-) Wie maakt er eventueel foto's?
Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's.

:{ Wordt er zomaar wat gereden of wordt er een route gereden?
Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en voorgereden door een Fok!MC'er. Het kan ook zijn dat iemand al bekend is in de buurt en dan rijdt diegene gewoon voorop.

*; Waar komen jullie vandaan?
Dat staat meestal in het profiel van de Fok!MC'er. Zo niet, dan wil deze persoon dit graag anoniem houden.

(8> Wie maakt de topics?
Degene die de laatste post heeft geplaatst maakt het nieuwe topic. Dit is in de vorm van "Fok Motorclub [SC deel xxx] + topictitel naar keuze". Indien dit niet binnen 5 minuten wordt gedaan kan een andere FokMC'er dit doen (zie lijstje met motoren hierboven). De OP kan je in deze Wiki vinden :)

B-) Mag ik ook in het lijstje met motoren van Fok!'ers?
Ja dat mag. Het enige wat je hiervoor moet doen is een foto aanleveren en het merk, model + bouwjaar van je motor.
Nieuwelingen moeten eerst bewijzen dat ze een week lang kunnen posten alvorens er moeite wordt gedaan om de OP aan te passen.

Alles van nul tot ?2.500,00
Occasions
Speurders
Marktplaats
Duitse motoren op Mobile.de
Duitse motoren op Scout24
BPM-Calculator
Tarieven snelheidsovertredingen

Onderdelen, kleding & aftermarket parts
RAD, groot Belgisch verzendhuis in motorkleding en accessories met enorm assortiment
Motowebshop, voordelig Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires.
Motozoom, groot Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires met enorm assortiment
Louis, groot Duits verzendhuis in motorkleding en accesoires met enorm assortiment
------------ (moederbedrijf, maar goedkoper dan Motozoom!)

Martijns, Rotterdamse winkel in motorkleding en accessoires
Bikebandit, groot Amerikaans verzendhuis in accessoires
Superpole uitlaten
Japarts, onderdelen Japanse motorfietsen. Vaak 10-15% goedkoper. Nu ook accessoires!
Vortex - bloedmooie goodies voor je motor!
Evotech - bloedmooie goodies voor je motor!
Motorolie te koop
Ontwerp je eigen TankPad
Ontwerp je eigen motorpak

Database met alle specificaties van motorfietsen sinds 1970
Bikez

Motorreparatie
Motorcycle repair
Vele Motor gebruiks/service handleidingen

Motorfietsen voor grote mensen
Klik!

Motorfilmpjes!!
Duc and WSBK movies, manuals and more.

Disclaimer:
Niet gesponsorde links. Gebruik maken van de aangeboden diensten is op eigen risico :P
Tevens maakt FOK! meer kapot dan je lief is.

dinsdag 24 april 2012 @ 18:14:06 #2
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_110730927
ik kon niks beters verzinnen :@
pi_110731411
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 april 2012 18:13 schreef lipjes het volgende:
Was naar mijn weten toch niet dat je al vanaf je 16e dan mag rijden.
Toch nog steeds vanaf je 18e?
in de rest van europa wel
  dinsdag 24 april 2012 @ 18:43:16 #4
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_110731954
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 april 2012 16:51 schreef lipjes het volgende:

[..]

Ze gaat dit jaar nog beginnen, is nu 20.
dus kan ze beter meedoen met de oude regelgeving ipv de nieuwe en gewoon na 2 jaar automatisch haar zware krijgen
Moet ze dan niet vóór die tijd gelaagd zijn?

quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2012 17:22 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Hmm oké jammer. Route 66 voor android kun je namelijk routes maken, maar kan niet vinden of je ze op kan slaan.
Dan probeer je dat toch effe? :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 24 april 2012 @ 18:49:45 #5
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_110732251
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 18:28 schreef Yreal het volgende:

[..]

in de rest van europa wel
Ja maar hier niet :P

quote:
14s.gif Op dinsdag 24 april 2012 18:43 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Dat haalt ze ook wel.
  dinsdag 24 april 2012 @ 18:51:25 #6
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_110732324
Je hebt er vertrouwen in ;)

Het blijft toch een beetje een circus waarmee je een beetje mazzel moet hebben, zeker met de praktijkexamens.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_110734648
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 april 2012 18:43 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

[..]

Dan probeer je dat toch effe? :P
Dat is nou net het probleem. Ik kan het nergens vinden :P

Ik snap dat trouwens niet van dat iedereen zegt dat praktijkexamens zo lang duren met aanvraag. Vorig jaar beide examens aangevraagd en binnen 2 weken had ik een examen :Y
pi_110735193
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 april 2012 18:51 schreef Sounddragon het volgende:

Het blijft toch een beetje een circus waarmee je een beetje mazzel moet hebben, zeker met de praktijkexamens.
Is wat mij betreft zeker een circus ja. Eerste keer had ik naar mijn eigen smaak een prima ritje gereden, maar meneer vond het niet vlot genoeg. Tweede keer ging ik wat harder en vloog ik een keer bijna uit de bocht maar toen was ik wel geslaagd :') .
  dinsdag 24 april 2012 @ 19:51:51 #9
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_110735288
Sowieso zijn ze bij je eerste examen altijd wat strenger. Hangt echt van je examinator af vaak of je het dan meteen binnensleept.
  dinsdag 24 april 2012 @ 20:06:44 #10
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_110736095
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 19:39 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Dat is nou net het probleem. Ik kan het nergens vinden :P

Ik snap dat trouwens niet van dat iedereen zegt dat praktijkexamens zo lang duren met aanvraag. Vorig jaar beide examens aangevraagd en binnen 2 weken had ik een examen :Y
Route66 niet? staat bij mij gewoon in de shop hoor, grattishj :Y
pi_110736209
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 april 2012 20:06 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Route66 niet? staat bij mij gewoon in de shop hoor, grattishj :Y
Haha dat bedoelde ik niet :P. Ik heb Route66 gedownload, en al ondervonden dat je routes met een VIA optie kan plannen, alleen ik kan niet vinden of ik die routes ook op een of andere manier op kan slaan (of in kan laden).
  dinsdag 24 april 2012 @ 20:08:53 #12
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_110736217
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 19:49 schreef thenxero het volgende:

[..]

Is wat mij betreft zeker een circus ja. Eerste keer had ik naar mijn eigen smaak een prima ritje gereden, maar meneer vond het niet vlot genoeg. Tweede keer ging ik wat harder en vloog ik een keer bijna uit de bocht maar toen was ik wel geslaagd :') .
Ik ben voor ál mijn rijexamens in één keer geslaagd, behalve de eerste keer theorie, daarbij had ik de eerste keer 1 foutje te veel (niet echt geleerd, 2e keer ook niet trouwens :')).

Als je gewoon foutloos rijdt, dan kunnen ze je gewoon niet laten zakken 8-)
  dinsdag 24 april 2012 @ 20:10:16 #13
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_110736303
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 20:08 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Haha dat bedoelde ik niet :P. Ik heb Route66 gedownload, en al ondervonden dat je routes met een VIA optie kan plannen, alleen ik kan niet vinden of ik die routes ook op een of andere manier op kan slaan (of in kan laden).
Ah ok, dat weet ik ook niet, ik gebruik gewoon de Google navi als ik hem nodig heb.. werkt perfect.. geen idee of je die garmin routes in Gmaps kunt gooien, dan heb je hetzelfde ;)
pi_110736338
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 april 2012 20:08 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik ben voor ál mijn rijexamens in één keer geslaagd
8-).
pi_110736346
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 19:51 schreef Dekatria het volgende:
Sowieso zijn ze bij je eerste examen altijd wat strenger. Hangt echt van je examinator af vaak of je het dan meteen binnensleept.
:')
  dinsdag 24 april 2012 @ 20:11:24 #16
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_110736371
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 april 2012 20:08 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik ben voor ál mijn rijexamens in één keer geslaagd, behalve de eerste keer theorie, daarbij had ik de eerste keer 1 foutje te veel (niet echt geleerd, 2e keer ook niet trouwens :')).

Als je gewoon foutloos rijdt, dan kunnen ze je gewoon niet laten zakken 8-)
Auto in 1x geslaagd. Motor had ik eerste griep, had totaal geen controle meer over die motor zo ziek was ik, ook niet gehaald dus :')
Tweede keer met vlag en wimpel geslaagd.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_110736438
Overigens moet ik zeggen dat ik denk dat ik mijn AVD-examen heb gehaald, omdat mijn rijinstructeur een tweetal dagen voor dat examen is overleden en de examinator dat sneu vond voor mij en de rijschool..

Zo'n geweldig ritje was het namelijk niet volgens de examinator (teveel putjes en ik ging bijna op mijn bakkes in een bochtje waar wat grind lag; dat soort dingetjes).
pi_110736468
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 20:08 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Ik ga ook even proberen met Route66 op mn android mobiel :+
pi_110736534
Regeltjes :r
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 24 april 2012 @ 20:16:53 #20
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_110736668
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 april 2012 18:51 schreef Sounddragon het volgende:

Tuurlijk heb ik dat.
Ik verwacht natuurlijk wel van haar dat ze in 1 keer slaagt :P
  dinsdag 24 april 2012 @ 20:17:11 #21
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_110736679
quote:
3s.gif Op dinsdag 24 april 2012 20:12 schreef Anne het volgende:
Overigens moet ik zeggen dat ik denk dat ik mijn AVD-examen heb gehaald, omdat mijn rijinstructeur een tweetal dagen voor dat examen is overleden en de examinator dat sneu vond voor mij en de rijschool..

Zo'n geweldig ritje was het namelijk niet volgens de examinator (teveel putjes en ik ging bijna op mijn bakkes in een bochtje waar wat grind lag; dat soort dingetjes).
Je zal de examinator wel versierd hebben :r
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_110736775
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 april 2012 20:10 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ah ok, dat weet ik ook niet, ik gebruik gewoon de Google navi als ik hem nodig heb.. werkt perfect.. geen idee of je die garmin routes in Gmaps kunt gooien, dan heb je hetzelfde ;)
Google Navigatie werkt prima, maar als ik een ritje wil rijden voor een meeting (bijvoorbeeld), dan is het handig als ik die route gewoon in kan laden.

Voor zover ik weet kun je geen routes inladen, in Maps wel, maar in Navigatie niet/.
pi_110736842
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 april 2012 20:13 schreef Tankiej het volgende:

[..]

Ik ga ook even proberen met Route66 op mn android mobiel :+
Oke succes. Het werkt wel handig die VIA optie, maar ik kan nergens een opslaan-functie vinden :P
  dinsdag 24 april 2012 @ 20:21:46 #24
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_110736950
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 april 2012 20:16 schreef lipjes het volgende:

[..]

Tuurlijk heb ik dat.
Ik verwacht natuurlijk wel van haar dat ze in 1 keer slaagt :P
Ze leest hier niet mee zeker? :+
  dinsdag 24 april 2012 @ 20:30:21 #25
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_110737399
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 april 2012 20:21 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ze leest hier niet mee zeker? :+
Geen idee :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: