Groep Hero Brinkman, de GHBquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:11 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wie wat sterkers wil kan op Drinkman stemmen
Ja, maar voor Hero zie ik het nog wel zo aflopen dat hij zwaar verslaafd aan alcohol en pijnstillers elke dag in een slonzig Haags café doorbrengt. Om dan tegen middernacht stomdronken naar Nieuwspoort te strompelen en daar brullend te eisen dat de barman die hem zijn politieke carrière heeft gekost naar buiten komt voor een eerlijk man tegen man gevecht.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:34 schreef rhubarbje het volgende:
grootheidswaan is toch niet zo zielig? volgens mij leef je dan heerlijk in je eigen fantasie wereld waar jij superman bent
arme heroquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, maar voor Hero zie ik het nog wel zo aflopen dat hij zwaar verslaafd aan alcohol en pijnstillers elke dag in een slonzig Haags café doorbrengt. Om dan tegen middernacht stomdronken naar Nieuwspoort te strompelen en daar brullend te eisen dat de barman die hem zijn politieke carrière heeft gekost naar buiten komt voor een eerlijk man tegen man gevecht.
Helemaal prima, maar ga dan ook gewoon lekker die fantasiewereld besturen ipv de echtequote:Op dinsdag 24 april 2012 19:34 schreef rhubarbje het volgende:
grootheidswaan is toch niet zo zielig? volgens mij leef je dan heerlijk in je eigen fantasie wereld waar jij superman bent
En types zoals "ik krijg een harde van de politiestaat" Teeven gedumpt worden. Evenals mupje Schultz van Haegen die zich in een lange rij incompetente dames op Verkeer en Waterstaat (ja ja, infrastructuur en milieu tegenwoordig, maar waar ze faalt is V&W) mag voegen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:56 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
VVD mag blijven van mij, die doen het goed.
Onder voorwaarde dat er wel een linkse partij in de mix gegooid wordt om het evenwicht te bewaren.
dat gaat ie nu toch ook doen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:59 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Helemaal prima, maar ga dan ook gewoon lekker die fantasiewereld besturen ipv de echte
Teeven vertegenwoordigt daarin gewoon de partijlijn, dat is de VVD van vandaag, Teeven is niet snugger genoeg om in zijn eentje de hele partij gegijzeld te houden op dat onderwerp hoorquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
En types zoals "ik krijg een harde van de politiestaat" Teeven gedumpt worden. Evenals mupje Schultz van Haegen die zich in een lange rij incompetente dames op Verkeer en Waterstaat (ja ja, infrastructuur en milieu tegenwoordig, maar waar ze faalt is V&W) mag voegen.
Ik mis de Dijkstal-VVD-lijn. Niet dat Dijkstal nu zo briljant was, maar je snapt wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Teeven vertegenwoordigt daarin gewoon de partijlijn, dat is de VVD van vandaag, Teeven is niet snugger genoeg om in zijn eentje de hele partij gegijzeld te houden op dat onderwerp hoor
Ik ook, met die VVD was tenminste te praten, maar de partij wordt volkomen gegijzeld door rechts conservatieve hardliners.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik mis de Dijkstal-VVD-lijn. Niet dat Dijkstal nu zo briljant was, maar je snapt wat ik bedoel.
Het wachten is natuurlijk tot ze zich, net als hun neo-conservatieve broeders van over de plas, gedeeltelijk laten gijzelen door de relifundamentalisten. Steun zoeken bij de SGP is een goed begin, lijkt me zo.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ook, met die VVD was tenminste te praten, maar de partij wordt volkomen gegijzeld door rechts conservatieve hardliners.
Ik realiseerde me laatst hetzelfde.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het wachten is natuurlijk tot ze zich, net als hun neo-conservatieve broeders van over de plas, gedeeltelijk laten gijzelen door de relifundamentalisten. Steun zoeken bij de SGP is een goed begin, lijkt me zo.
Voor of na de koopzondagen? Lastig dilemma.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:18 schreef Litpho het volgende:
Wanneer zou Rutte, als zogeheten liberaal premier, de abortusproblematiek eens aan de kaak stellen?
Die koopzondagen zijn voor mij dan weer niet zo belangrijk, zeker niet zolang je het overlaat aan de gemeentes. Niet dat ik daar direkt voor ben, maar je zal me er ook niet over op de barricades zien.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor of na de koopzondagen? Lastig dilemma.
Eens, des te opvallender dat de landelijke politiek meent zich er mee te moeten bemoeien.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:30 schreef Litpho het volgende:
Die koopzondagen zijn voor mij dan weer niet zo belangrijk, zeker niet zolang je het overlaat aan de gemeentes. Niet dat ik daar direkt voor ben, maar je zal me er ook niet over op de barricades zien.
Sowieso, als landelijk bepaald werd dat hier de winkels open mochten, zou er nog steeds maar anderhalve man en een paardekop te vinden zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |