Dat zeg ik:quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
ff filmen en op youtube plaatsen: die gasten kunnen niet meer normaal over straat in Japan
Echt geweldigquote:
De vriendingg van leel of chinees.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Echt geweldig![]()
Maar dit filmpje zorgt wel voor een nieuwe vraag: wie gaat er streaken?
de_kromme denk ikquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Echt geweldig![]()
Maar dit filmpje zorgt wel voor een nieuwe vraag: wie gaat er streaken?
Jij lijkt toch wel een beetje op die streaker uit dat filmpje?quote:
Ik ga niet streaken man, ik ben al de capoquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:00 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jij lijkt toch wel een beetje op die streaker uit dat filmpje?
Ik kan ook niet, mag mijn kleren niet uittrekken in een straal van 20 meter rond Jet.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga niet streaken man, ik ben al de capo
Straks sla je haar er knock out mee manquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kan ook niet, mag mijn kleren niet uittrekken in een straal van 20 meter rond Jet.
ja en naar fok tvquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:02 schreef TwenteFC het volgende:
Wie stuurt er even een mail naar Hart van Nederland dan.
Remi Gaillard.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:04 schreef TwenteFC het volgende:
Hoe heet die stink fransoos trouwens die zo iets al eens heeft geflikt, maar dat echt niemand van dat team er vanaf wist?
whehequote:Op dinsdag 24 april 2012 18:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jeugdjournaal lijkt me meer de doelgroep
Killer Jetquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:07 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
[..]Te lui om terug te lezen, gaat alleen maar over Killer Jet.
quote:
Cool misschien kunnen we wel ruilen, ik heb er een paar dubbel. Maken we er gelijk een banga-ruildag van.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |