Hetzelfde als voetbal alleen dan zonder buitenspel en je mag bij meiden aan hun haar trekken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:35 schreef leeell het volgende:
ik snap trouwens geen neuk van dat spelletje
oh shit, al qaida heeft ons doorquote:Zaterdag zullen (te) veel mensen, die zich toeschrijven aan La Ilaha Ila Allah en de Islamitische Ummah, met een korfball onder hun oksels korfbal kijken. Zij zullen dit aanschouwen met zoveel khoesoe', en liefde voor Kz/Danaiden c3. Daarentegen zullen zij hun haat voor Velocitas koesteren en klaarblijkelijk tonen. Dit terwijl Palestina gesloten wordt, Syrië bloedt, Afghanistan gebombardeerd wordt, Jemen verkocht wordt, Somalië door vele staten wordt aangevallen en de Tirannieke leiders onder de lof van Amerika en de NAVO zegevieren over de islam en de moslims!
Is dit niet onze belabberde staat?! Laten wij werken aan een betere Ummah.
Heb je inmiddels al gescoord bij die meiden?quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar jullie snappen geloof ik niet dat de sfeer rondom korfbal heel anders is.
No worries, wij hebben Nabil als excuusmoslim.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
oh shit, al qaida heeft ons door
Ohja dat is waarquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
No worries, wij hebben Nabil als excuusmoslim.
Hoezo?quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:45 schreef Dastan het volgende:
Ik krijg wel een beetje medelijden met de Ajacied.
Juist niet, hij is na zaterdag de held van z'n korfbalclub jong.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:45 schreef Dastan het volgende:
Hij gaat met onze hulp punani krijgen van Killer Jetquote:
Hoezo? Die man wordt de held van dat team --> pussy all over the placequote:Op dinsdag 24 april 2012 17:45 schreef Dastan het volgende:
dan is het goedquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij gaat met onze hulp punani krijgen van Killer Jet
Dat zijn de zenuwen die hij heeftquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:46 schreef Dastan het volgende:
Vindt het volgens mij helemaal neit meer leuk
dit ja, lijkt me verschrikkelijk geen voorhuid meer te hebbenquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:45 schreef Dastan het volgende:
Legendarisch maakt het hemquote:
en de club krijgt landelijke bekendheidquote:
Alle korfbal talenten zullen er heen willen vanwege de support die ze krijgenquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:49 schreef eight het volgende:
[..]
en de club krijgt landelijke bekendheid
ff filmen en op youtube plaatsen: die gasten kunnen niet meer normaal over straat in Japanquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:49 schreef eight het volgende:
[..]
en de club krijgt landelijke bekendheid
Dat zeg ik:quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
ff filmen en op youtube plaatsen: die gasten kunnen niet meer normaal over straat in Japan
Echt geweldigquote:
De vriendingg van leel of chinees.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Echt geweldig![]()
Maar dit filmpje zorgt wel voor een nieuwe vraag: wie gaat er streaken?
de_kromme denk ikquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Echt geweldig![]()
Maar dit filmpje zorgt wel voor een nieuwe vraag: wie gaat er streaken?
Jij lijkt toch wel een beetje op die streaker uit dat filmpje?quote:
Ik ga niet streaken man, ik ben al de capoquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:00 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jij lijkt toch wel een beetje op die streaker uit dat filmpje?
Ik kan ook niet, mag mijn kleren niet uittrekken in een straal van 20 meter rond Jet.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga niet streaken man, ik ben al de capo
Straks sla je haar er knock out mee manquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kan ook niet, mag mijn kleren niet uittrekken in een straal van 20 meter rond Jet.
ja en naar fok tvquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:02 schreef TwenteFC het volgende:
Wie stuurt er even een mail naar Hart van Nederland dan.
Remi Gaillard.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:04 schreef TwenteFC het volgende:
Hoe heet die stink fransoos trouwens die zo iets al eens heeft geflikt, maar dat echt niemand van dat team er vanaf wist?
whehequote:Op dinsdag 24 april 2012 18:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jeugdjournaal lijkt me meer de doelgroep
Killer Jetquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:07 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
[..]Te lui om terug te lezen, gaat alleen maar over Killer Jet.
quote:
Cool misschien kunnen we wel ruilen, ik heb er een paar dubbel. Maken we er gelijk een banga-ruildag van.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |