Doe wat je niet laten kunt. Maar wel een beetje knap scherpgesteld alsjeblieft.quote:
Geweldig programmaquote:
Top Gear, bedoel je? Af en toe kijk ik het, idd dikke primaquote:
Ook, maar ik bedoelde James May's Toy Stories..quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Top Gear, bedoel je? Af en toe kijk ik het, idd dikke prima
quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:36 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Doe wat je niet laten kunt. Maar wel een beetje knap scherpgesteld alsjeblieft.
vliegtuig bouwpakket op ware grootte!quote:
Nee, een aantal docu's waarin ie met ouderwets speelgoed aan de gang gaat. Een modeltreinbaan over een aantal kilometers, een modelbouw Spitfire op ware grootte... Heerlijk nostalgisch en mega-Engels.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Top Gear, bedoel je? Af en toe kijk ik het, idd dikke prima
Ik zat al te denken, want die aflevering met dat legohuis heb ik ook gezien, maar Top Gear kijk ik toch meestal niet (alhoewel ik dat zelfgebouwde autootje toch wel geniaal vond).quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee, een aantal docu's waarin ie met ouderwets speelgoed aan de gang gaat. Een modeltreinbaan over een aantal kilometers, een modelbouw Spitfire op ware grootte... Heerlijk nostalgisch en mega-Engels.
Dat kleine ding, waarmee ze achter de nieuwslezers langs reden?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zat al te denken, want die aflevering met dat legohuis heb ik ook gezien, maar Top Gear kijk ik toch meestal niet (alhoewel ik dat zelfgebouwde autootje toch wel geniaal vond).
Chad. Maar dat scheelt inderdaad nogal. Al hoort een muziekliefhebber te weten wie de zanger van Nickelback is, om te voorkomen dat je ooit een soloprojectje van hem koopt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:46 schreef Dagoduck het volgende:
Nog al een verschil in moeilijkheid, raden van welke band ene Ted is of Eddie Vedder
Wat een flapdrolquote:
Whehe +1quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:48 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Chad. Maar dat scheelt inderdaad nogal. Al hoort een muziekliefhebber te weten wie de zanger van Nickelback is, om te voorkomen dat je ooit een soloprojectje van hem koopt.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:48 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Chad. Maar dat scheelt inderdaad nogal. Al hoort een muziekliefhebber te weten wie de zanger van Nickelback is, om te voorkomen dat je ooit een soloprojectje van hem koopt.
Juist!quote:
Succes!quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:56 schreef minthy het volgende:
Op naar school voor de laatste lessen...
Later
Weet je wat ik heb gedaan even na vieren? Sepultura opgezet.quote:
Ik ben al geswitched naar m'n Engelse vrienden van Absolute Radio.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:25 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Weet je wat ik heb gedaan even na vieren? Sepultura opgezet.
Dank je, dit is het leukste deel, dus komt goed!quote:
Altijd weer mongolen die daar geld aan spenderen, dus geef ze es ongelijk...quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:29 schreef SilentChaos het volgende:
Een single van BrittWaarom gaan dat soort mensen nou altijd maar weer "muziek" uitbrengen...
Als je nou muziek maakt en wordt daarna een TV persoonlijkheid is het anders... Muziek maken omdat je toch al bekend bent is de verkeerde volgorde!
ik wil die dame links!quote:
Aan het front...quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
Britt en Ymke aan het fond, de hele wereld rond?? Ik versta het echt niet...
Stoer.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:03 schreef Dagoduck het volgende:
En opnieuw en wederom en nog eens en herhaald!
Had je naam maar 30rock moeten zijn...quote:
Weet je al wat je gaat stemmen?quote:
Paars 4!quote:
dan neem ik maar genoegen met Beth Ditto...quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Had je naam maar 30rock moeten zijn...
Oehh!quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan neem ik maar genoegen met Beth Ditto...
http://www.3fm.nl/dj/Jim-Vorwaldquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:31 schreef Dagoduck het volgende:
Met wie belden ze nou? ik luisterde niet echt
Jim Vorwald.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:31 schreef Dagoduck het volgende:
ja, niemand anders wil. ondanks al mijn geweldige versierpogingen. Minthy was de laatste die toehapte...quote:
Wie?quote:
waarom bellen ze een nacht DJ op?quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:31 schreef Dagoduck het volgende:
Doe ik ook niet meerquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Scheelt, je hoeft niet te luisteren.
Zeur dan ook niet.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Doe ik ook niet meer's avonds gaat nog wel, maar meestal slaap ik dan omdat ik er zo vroeg uit moet
quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:08 schreef wolfrolf het volgende:
Ik zit weer eens naar het album Songs About Jane van Maroon 5 te luisteren.
Blijft toch de lekkerste CD die ze hebben uitgebracht. Stuk voor stuk top tracks. Genieten.
Lekker nummer inderdaad. Eigenlijk is Adam Levine gewoon een koning.quote:
De held, al ergens terug te kijken?quote:
Geniaal filmpje. typisch Stenders en Siebelinkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |