Snap alleen niet waarom er maar 4 clubs in zitten.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij Avanti zit wel een dikke sloeber.
Brekende Klompen, Jalalalaquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:37 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik heb een feest in Leiden, dus ik blijf dan sowieso daar gewoon. Ik zal wel rond half 10 met m'n dronken harses op 't station staan (kant van 't centrum) dus moet je ff een paar keer hard iets over klompen roepen.
Of die slapende zwerver mee slepen.
da's met veld.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Snap alleen niet waarom er maar 4 clubs in zitten.
Wij zijn met een grotere groep maar dit is wel de bedoeling jaquote:
Shit, ik denk wij zijn origineelquote:
Twee slapende zwervers oppikkenquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:37 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik heb een feest in Leiden, dus ik blijf dan sowieso daar gewoon. Ik zal wel rond half 10 met m'n dronken harses op 't station staan (kant van 't centrum) dus moet je ff een paar keer hard iets over klompen roepen.
Of die slapende zwerver mee slepen.
Ja heb vorige wedstrijd nog een paar tikken kennen uitdelen aan die mafklapper Paulquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is Patje. ONZ-Mod. RKC-Hooligan in hart en nieren
Doe eerst eens van jezelfquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb een teamfoto van die Avantizooi
Volgend jaar pakken bij UTR-RKC.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:39 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja heb vorige wedstrijd nog een paar tikken kennen uitdelen aan die mafklapper Paul
Ik kan niet garanderen dat er niet over jet heen gekotst wordt. Of de coach. Of stijn. Of geurineerd.quote:
Haha zoiets zou echt fucking geniaal zijnquote:
Terecht, wat een mongool is dat.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:39 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja heb vorige wedstrijd nog een paar tikken kennen uitdelen aan die mafklapper Paul
Is goed, heb nu stadionverbod bij RKC namelijk.quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Is goed, heb nu stadionverbod bij RKC namelijk.
Maar als hij uit zich zelf op de vereniging komt? Mikken we 'm in het slootje aan de zijkant ?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:41 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Tyfen we voor de trein op centraal.
nee.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:41 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Beters neem er iemand wel een voetbal mee, dat we kunnen proberen die bal in de korf te schieten terwijl zij bezig zijn
Onder water houden tot hij niet meer bubbeltquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar als hij uit zich zelf op de vereniging komt? Mikken we 'm in het slootje aan de zijkant ?
Er staat ook een inmense flat.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Onder water houden tot hij niet meer bubbelt
Gewoon met vuurpijlen op de korf mikken, wie het eerst raak schiet krijgt een biertjequote:Op dinsdag 24 april 2012 15:41 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Beters neem er iemand wel een voetbal mee, dat we kunnen proberen die bal in de korf te schieten terwijl zij bezig zijn
DIEEE HOMO MOET EEN BRIL KOPEN, BRIL KOPEN, BRIL KOPEN.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:46 schreef stevenmac26 het volgende:
Velocitas komt de stad niet uit, Velocitas komt de stad niet uit
Geen vuurwerk, geen groepsverkrachtingen en geen Stininhoquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:44 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik moet nog steeds lachen om dat korfbal filmpje:')
HAZENKAMP HOOLIGANSS
Stefan komt sowieso wel, die woont ook lekker dichtbij het stationquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:46 schreef leeell het volgende:
nouja, patje kom ook dan,
en regel mono ook ff, en stefan en intronic
Dat is wel weer jammer dan ja.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geen vuurwerk, geen groepsverkrachtingen en geen Stininho
gewoon zeggen dat je een cadeautje voor haat gaat kopen in Leidenquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:04 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik wil wel gaan alleen hoe ga ik aan mijn vriendin uitleggen dat ik naar een korfbalwedstrijd van een 14-jarige ga met 15 vreemde mannen
Gewoon zeggen dat je naar Ajax gaat. Zelfde idee.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:04 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik wil wel gaan alleen hoe ga ik aan mijn vriendin uitleggen dat ik naar een korfbalwedstrijd van een 14-jarige ga met 15 vreemde mannen
Dat mens zal ook niet zo dom zijn en weet dat ajax zondag speeltquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je naar Ajax gaat. Zelfde idee.
bedankt, broeder.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat mens zal ook niet zo dom zijn en weet dat ajax zondag speelt
Zeggen dat je gaat chillen met je matties! Of mag je geen sociaal leven meer hebben van d'r?quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:04 schreef Afhaalchinees het volgende:
Tering dat is vroeg vriend.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:07 schreef leeell het volgende:
dus gewoon 9:00 , 9:15 op centraal afspreken ?
Natuurlijk wel, toch een beetje apart uitleggen om zaterdagochtend even weg te gaan. ze zal op zijn minst raar opkijkenquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:08 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Zeggen dat je gaat chillen met je matties! Of mag je geen sociaal leven meer hebben van d'r?
nou en patjen !quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |