Eerder een weekje schoffelen dus.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:50 schreef DS4 het volgende:
[..]
Meerdere jaren celstraf. Zeer zwaar vergrijp.
Zeg maar... tandje terug van drugssmokkel.
Als je dat kan garanderen lijkt mij de drugshandel lucratiever. Maar dat weet ik niet zeker... Ik zou het iig dan meenemen in je "businessplan".quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:51 schreef Life2.0 het volgende:
Dan maar creatief in niet gepakt worden worden dus
Incidenten lijken mij niet de correcte manier van meten.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Eerder een weekje schoffelen dus.
Schandalig lage straffen sigarettensmokkel
Vrachtwagentje vol met coke dan maar, dat is pas profitquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:55 schreef DS4 het volgende:
[..]
Als je dat kan garanderen lijkt mij de drugshandel lucratiever. Maar dat weet ik niet zeker... Ik zou het iig dan meenemen in je "businessplan".
Ik raad je echter aan om de zware criminaliteit links te laten liggen, de concurrentie wil graag klikken en dan heb je jaren dat je niet kan fokken!
Ik heb geen idee hoeveel kilo je daar in kwijt kan, maar me dunkt dat je na afloop even bezig bent met geld tellen...quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:59 schreef Life2.0 het volgende:
Vrachtwagentje vol met coke dan maar, dat is pas profit
Ja, ik heb geen vrachtwagenrijbewijs, dus het zou mijn kopje thee niet zijn.quote:
Ah, het ziekelijk bedilzuchtige domineetje komt weer achter het masker van liberaal vandaan.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:07 schreef DS4 het volgende:
[..]
Minimaal inderdaad. Misschien wel meteen een euro er bovenop. Wel nog even zien wat de prijs in België doet, want anders krijg je in die grensstreek weer veel bewegingen... En het moet natuurlijk niet ten koste gaan van de opbrengsten in de zin van dat de opbrengsten naar België gaan.
Eigenlijk zou het het beste zijn als we in de EU één prijs hanteren. En dan meteen een forse verhoging. Linksom of rechtsom wordt het dan uitroken...
Basketballer?quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:02 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoeveel kilo je daar in kwijt kan, maar me dunkt dat je na afloop even bezig bent met geld tellen...
Het is ook wat dat ik aan jouw meest gewaardeerde pleziertje kom... Zieltje...quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:34 schreef Weltschmerz het volgende:
Ah, het ziekelijk bedilzuchtige domineetje komt weer achter het masker van liberaal vandaan.
Mag.quote:
Ik kan anders nog veel meer zaken bedenken om op te bezuinigen hoor. Misschien ook jouw favoriete hobby's die niet echt noodzakelijk zijn, wie weet.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:58 schreef DS4 het volgende:
[..]
Maar ik laat rokers graag veel meer betalen. Het is nl. een uitgave die ze kunnen bezuinigen als ze geen geld ervoor hebben. Je raakt dus geen kwetsbaren.
Doen. Ik race graag. Doe ik wel meestal buiten Nederland. Maar je zou benzine duurder kunnen maken. Ik denk niet dat ik het ga merken, heb de afgelopen dagen voor 2.500 euro aan remmen er doorheen geblazen (en 1.250 euro benzine en nog een hoop kosten die ik zo niet uit mijn hoofd weet). Maar joh, verdubbel de accijns en het wordt voor mij zo 10% duurder... En dan kijken hoe het de rest bevalt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:12 schreef TCM_11 het volgende:
Ik kan anders nog veel meer zaken bedenken om op te bezuinigen hoor. Misschien ook jouw favoriete hobby's die niet echt noodzakelijk zijn, wie weet.
Je punt is?quote:Bovendien leven rokers gemiddeld minder lang waardoor hun pensioen al voor een deel wegvalt, om nog maar te zwijgen over de peperdure zorgkosten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |