Die doodsbedreiging aan zijn eigen zestienjarige nichtquote:
Priceless ditquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:46 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Die doodsbedreiging aan zijn eigen zestienjarige nichtBen even op zijn profiel gaan kijken, hij is een stuk in de veertig
En haar dan verwijten dat ze kinderachtig is en geen fatsoen heeft
Ben eigenlijk te lui, maar goed, dit is een té goede status en kan een mooi voorbeeld zijn voor dit topic in de toekomstquote:
Dit gesprekquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:57 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ben eigenlijk te lui, maar goed, dit is een té goede status en kan een mooi voorbeeld zijn voor dit topic in de toekomst![]()
Legende:
blauw: boze oom
roze/rood: zestienjarig meisje
geel: soort van pedo (is id vijftig, en later in de status blijkt dat hij een raar soort van crush op de zestienjarige heeft)
zwart: vader van de zestienjarige die raar genoeg maar éénmaal reageert
[ afbeelding ]
Desalniettemin zou ik graag het hele gesprek willen lezenquote:
Je moet een beetje 'liken' om wat te stoken, Marie.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:57 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ben eigenlijk te lui, maar goed, dit is een té goede status en kan een mooi voorbeeld zijn voor dit topic in de toekomst![]()
Legende:
blauw: boze oom
roze/rood: zestienjarig meisje
geel: soort van pedo (is id vijftig, en later in de status blijkt dat hij een raar soort van crush op de zestienjarige heeft)
zwart: vader van de zestienjarige die raar genoeg maar éénmaal reageert
[ afbeelding ]
lolquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je moet een beetje 'liken' om wat te stoken, Marie.
We want more!quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:32 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Haha, die hele status is echt erg. Op een gegeven moment komt er nog een buitenstaander zich moeien die blijkbaar ook een raar oogje op die zestienjarige heeft, hij kan dan weer haar opa zijn. En die boze oom zet er zijn adres nog opzodat die andere halve pedo met hem kan komen vechten.
![]()
Die pedo heeft wel een goede comment verwijderd alvorens ik een screenshot had. Iets met dat hij de dagen aftelde tot het kind achttien was en hij dan wel zou weten wat hij met haar wilde aanvangen.quote:
Dat is nog wel een ideetje om naar Zuckerberg te sturen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:25 schreef FRseezu het volgende:
Is er geen aparte trailertrash gedeelte op Facebook voor dit soort mensen
Mijn god zeg... Wat bezielt deze mensenquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:34 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Die pedo heeft wel een goede comment verwijderd alvorens ik een screenshot had. Iets met dat hij de dagen aftelde tot het kind achttien was en hij dan wel zou weten wat hij met haar wilde aanvangen.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Lol, ik ken ze gelukkig zelf niet. Account van mijn vriendquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn god zeg... Wat bezielt deze mensen!
Waar woon je kuthagenees?? Wat dacht je van Den Haagquote:
Heb hem voor moeders en zussen ook al voorbij zien komenquote:Je dochter houdt je hand een tijdlang vast, je hart echter je leven lang. Het is de week van de dochters... Als je een dochter hebt en trots op haar bent, kopiëer dit dan in je status <3
lolquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:10 schreef MaLo het volgende:
[..]
Waar woon je kuthagenees?? Wat dacht je van Den Haag
En die week blijft maanden of langer duren... want iedereen blijft die onzin kopiërenquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:12 schreef MaLo het volgende:
[..]
Heb hem voor moeders en zussen ook al voorbij zien komen
Echt he, wat een volkquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:14 schreef Marie30 het volgende:
[..]
lol![]()
Laatste screenshot in het sprookje van de geile puber, vieze pedo en agressieve oom. Lang geduurd, maar iemand heeft verstand gekregen en de status verwijderd
[ afbeelding ]
Die comment over dat gebak uitsparen op de begrafenisen jullie maar lachen met de Belgen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |