Ik ben nooit ziek... Behalve als ik op vakantie ben, dan wil ik nog wel eens beroerd zijn.quote:
Is ziek,... Daarom heeft 287 het even overgenomenquote:
Het mooiste is dat jij wel voor die kids betaaltquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:29 schreef Isdatzo het volgende:
Kijk je uit het raam, zie je ineens zo'n kutkind op je motor (op de aanhanger) zitten. Tyft eens heel gauw op.
Kinderen.
quote:Op woensdag 25 april 2012 13:29 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Zojuist kwam 'Made in Russia' binnen
Ja, die importbruiden zien er op internet altijd wat langer uitquote:Op woensdag 25 april 2012 15:28 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Eerst indruk: stuk kleiner dan ik verwacht had
Columns, reportages, persberichten, interviews, recensies etc. leren schrijven. Dan elkaars werk beoordelen en leren hoe je redactiewerk moet doen. Uiteindelijk heb ik uitgebreide repo over Japan en de tsunami geschreven. De foto's en interviews had ik al en hoefde het alleen uit te werken.quote:
Gefeli! Zet m op he!quote:Op donderdag 26 april 2012 13:03 schreef taxibabe het volgende:
Ik ben door naar de volgende ronde!!!![]()
Woensdag mag ik weer op gesprek komen en moet ik een assessment voorbereiden.
Wat goed! Gefeliciteerdquote:Op donderdag 26 april 2012 13:03 schreef taxibabe het volgende:
Ik ben door naar de volgende ronde!!!![]()
Woensdag mag ik weer op gesprek komen en moet ik een assessment voorbereiden.
quote:
Dankjulliewel! Ik vind het wel spannend zeg.. Dit is de eerste keer dat ik een assessment moet doen. En daarbij ook een mondelinge toelichting, dus een soort van mini-presentatie. Dat terwijl ik faalangst heb.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |