Uiteraard mocht ik niet vergeten!quote:
Vanmiddag eventjes kijkenquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:24 schreef The_Groove het volgende:
Het beste Eriksen filmpje denk ik....
Nooit gezien hoe belangrijk hij echt al is voor Denemarken
donderdag is 3meiquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:53 schreef Saind het volgende:
Als we woensdag 3 mei tegen VVV kampioen worden, is dat rond tien uur 's avonds. Ik neem aan dat de huldiging dan op donderdag is toch?
Is nog maar afwachten of ze dat doen, 4 mei is dodenherdenking, zou best kunnen dat ze het na Vitesse-Ajax doen, 6 mei dusquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:03 schreef Saind het volgende:
Had geen zin de datum op te zoeken. In ieder geval die dag na de wedstrijd
dodenherdenking is alleen 's avonds 8 uur, niet de hele dagquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is nog maar afwachten of ze dat doen, 4 mei is dodenherdenking, zou best kunnen dat ze het na Vitesse-Ajax doen, 6 mei dus
huldiging zal niet voor 18uur zijn aangezien er ook mensen moeten werkenquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:14 schreef wieisboos het volgende:
[..]
dodenherdenking is alleen 's avonds 8 uur, niet de hele dag
Dat begrijp ik wel maar omdat er nogal wat veiligheidsmaatregelen worden getroffen die vaak al een dag eerder ingaan zal er voor het Ajax feest te weinig politie zijn op 3 mei, vermoed ikquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:14 schreef wieisboos het volgende:
[..]
dodenherdenking is alleen 's avonds 8 uur, niet de hele dag
En ik denk niet dat ze dan pas om tien uur 's avonds beginnen met het feest.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel maar omdat er nogal wat veiligheidsmaatregelen worden getroffen die vaak al een dag eerder ingaan zal er voor het Ajax feest te weinig politie zijn op 3 mei, vermoed ik
's avonds rijdt er ook gewoon een trein hoorquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:24 schreef Saind het volgende:
[..]
En ik denk niet dat ze dan pas om tien uur 's avonds beginnen met het feest.
Als dat wel gebeurt, iemand een slaapplek voor me?
's avonds wel, maar mijn laatste trein gaat rond 12 uur en dat vind ik toch wat vroeg dan.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:30 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
's avonds rijdt er ook gewoon een trein hoor
Maar lijkt mij dat ze de huldiging gewoon overdag doen.
Haha! Wel een heel vet filmpje ja!quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:47 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Net dat filmpje van Eriksen bekeken. Fuck Ronaldo, fuck Messi. Ik ga een petitie starten voor Eriksen op de Fifa 13 cover.
Hij is serieus een baas. Gaat nog een grote jongen worden. Enige wat me 'stoort' aan hem is dat je bijna nooit emotie ziet bij hem en hij zo kinderlijk overkomt in interviews.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:52 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Haha! Wel een heel vet filmpje ja!
Eriksen like a boss.
Ze rijden weer om 6 uur, dat haal je makkelijkquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:38 schreef Saind het volgende:
[..]
's avonds wel, maar mijn laatste trein gaat rond 12 uur en dat vind ik toch wat vroeg dan.
Laatste tijd niet meer hoorquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:55 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Eriksen sowieso. Laat zich soms alleen wat makkelijk van de bal afzetten.
Laatste tijd telt niet, Ajax is nu zo in vorm dat de tegenstander speelt voor een "kleine verliespartij".quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:56 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Niet dat de tegenstander de laatste tijd ook maar in de buurt van de bal komt
Mooi was dat ja, die gast snapt er ook geen kut van en ramt de bal maar wat naar vorenquote:
Daarom zeg ik ook dat de tegenstander de laatste tijd niet eens in de buurt van de bal komt pikquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:58 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Laatste tijd telt niet, Ajax is nu zo in vorm dat de tegenstander speelt voor een "kleine verliespartij".
Ja, maar ik wou gewoon nog even zelf opscheppen over Ajax, dan voel ik me goedquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:00 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook dat de tegenstander de laatste tijd niet eens in de buurt van de bal komt pik
En wat dacht je van Inter het jaar ervoor die de drie grootste prijzen pakten.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:17 schreef honkeytonk het volgende:
Barcelona won vorig jaar de competitie, de CL en nog een paar prijsjes.
Heb ik het filmpje gevonden is ie privequote:
Nee want er waren al tips dat het nieuwe uitshirt donkerblauw word.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:23 schreef valleilijn het volgende:
[..]
Is dit het nieuwe uitshirt? Ziet er prima uit, leuk dat rooie streepje nog in de zij.
Komen er ook chicks of horetjes?quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:28 schreef stevenmac26 het volgende:
Steun onze Ajacied422 as zaterdag mensen
Ajacied422 kan zaterdag kampioen worden- Op naar Velocitas -Danaiden
Ja killer Jet speeltquote:
Heerlijke voetballer.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:24 schreef The_Groove het volgende:
Woensdag tegen VVV is het 2 mei, dus als we dan officieel kampioen worden kunnen we prima diezelfde avond huldigen, dan wel de dag erna. De supporters zullen denk ik niet willen wachten, dus als het woensdag zeker is, dan gaan we zeker een feestje bouwen in Mokum.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is nog maar afwachten of ze dat doen, 4 mei is dodenherdenking, zou best kunnen dat ze het na Vitesse-Ajax doen, 6 mei dus
http://www.qianfengfireworks.com/index.htmquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:38 schreef Saind het volgende:
Iemand goedkoop adresje voor fakkels? Kocht ze eerst bij iemand in de buurt maar die heeft ze niet meer.
Trainingsshirt, hebben ze al het hele seizoen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:23 schreef valleilijn het volgende:
[..]
Is dit het nieuwe uitshirt? Ziet er prima uit, leuk dat rooie streepje nog in de zij.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:24 schreef The_Groove het volgende:
Onze kleine Messi. Als je z'n rushes ziet dan is het net Messi. Als hij iets doeltreffender wordt dan kan Ajax echt weer eens mee doen in Europa.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:24 schreef The_Groove het volgende:
fakkels.comquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:38 schreef Saind het volgende:
Iemand goedkoop adresje voor fakkels? Kocht ze eerst bij iemand in de buurt maar die heeft ze niet meer.
quote:De kans dat Jan Vertonghen na dit seizoen vertrekt bij Ajax is erg groot. Behoort een terugkeer naar Ajax tot jouw opties voor die plek?
Op zich ben ik geen verdediger, maar ik heb het wel vaak genoeg gespeeld bij Ajax. En of ik nu terug zou willen keren naar Ajax, daar is het denk ik veel te vroeg voor. De Spaanse maar ook andere competities zijn zo veel sterker, ik heb nog steeds zo veel te leren. Ajax is wel de enige club in Nederland waarvoor ik terug zou komen, ik ben daar opgegroeid en dat stukje emotie neem ik wel mee.
quote:'Arrestatiebevel tegen oud-Ajacied Pienaar'
De justitie in Engeland heeft bevel gegeven Everton-middenvelder Steven Pienaar te arresteren, zo meldt de Engelse krant The Mirror. De Zuid-Afrikaan heeft de autoriteiten niet op tijd laten weten wie er schuldig is aan twee snelheidsovertredingen welke op naam van zijn auto staan. Ook verscheen hij niet bij de Chelmsford Magistrates-rechtszaal, waar hij maandag terecht zou staan voor deze zaak.
De auto van de dertigjarige Pienaar werd tot twee keer toe, op dezelfde weg, betrapt op te hard rijden. Via een brief moest hij verklaren wie er op dat moment in de auto zou hebben gereden. De oud-Ajacied heeft tot twee keer toe nagelaten de identiteit van de chauffeur bekend te maken. De afwezigheid bij de rechtszaak is voor de justitie reden genoeg om Pienaar op te pakken.
De Zuid-Afrikaan staat een mogelijk rijverbod te wachten, omdat beide snelheidsovertredingen terechtstaan voor minimaal zes strafpunten op zijn rijbewijs. In maart 2010 kreeg Pienaar al een rijontzegging voor een jaar, voor het rijden onder invloed.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:07 schreef Artillerieschaap het volgende:
Paar maanden geleden bleek nog dat Ajax juist de club was die de meeste punten verloor 's weekends na een Europees duel
Het ging om de RUSTDAGEN, daar waar Twente vaker maar 2 dagen rust had in plaats van 3 (zoals Ajax). Misschien eens leren luisteren.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:08 schreef TJV het volgende:
En dat vieze feyenoord he, vuile competitievervalsers, spelen gewoon geen europees zodat ze het in de competitie beter doen. Opdoeken die club!!!
Dan had Twente maar CL moeten halen, had je dat probleem niet.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Het ging om de RUSTDAGEN, daar waar Twente vaker maar 2 dagen rust had in plaats van 3 (zoals Ajax). Misschien eens leren luisteren.
Eriksen staat mijlenver achter Messi. Geen schande, dat staat namelijk iedereen op de wereld.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:53 schreef franske19 het volgende:
[..]
Onze kleine Messi. Als je z'n rushes ziet dan is het net Messi. Als hij iets doeltreffender wordt dan kan Ajax echt weer eens mee doen in Europa.
Dit.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:24 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Je iets aantrekken van wat die verheijen schrijft![]()
Messi is gewoon een hypequote:Op dinsdag 24 april 2012 19:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Eriksen staat mijlenver achter Messi. Geen schande, dat staat namelijk iedereen op de wereld.
Voor Barcelonabegrippen ook.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Messi is een wereldspeler voor Ajaxbegrippen
En nu val je door de mandquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:42 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Eriksen is een grotere player dan Messi
Messiquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:43 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Ga je vanavond weer keihard op Messi fappen?
Klopt wel scheelt 8cmquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:42 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Eriksen is een grotere player dan Messi
Jouw pijl is al gebroken, Eriksen is nu goed bezig, laten we zeggen een wedstrijd of 8, Messi maakt het verschil op topniveau, laten we zeggen een jaar of 8quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:50 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Je mist de punt. Eriksen is een baas en Messi niet.
Mensen die geen verstand van voetbal hebbenquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:58 schreef Devv het volgende:
Mensen die Messi beter vinden dan Eriksen.
Totaal andere spelersquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mensen die geen verstand van voetbal hebben
Eriksenquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat wel maar ondanks dat kan je nog wel zien wie de betere is
Jup. Messi had op 23-jarige leeftijd alle nationale en internationale titels al gewonnen.quote:
Eriksen heeft dan ook nog 3 jaar of zoquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jup. Messi had op 23-jarige leeftijd alle nationale en internationale titels al gewonnen.
Enne...
Eriksen
2010-heden AFC Ajax 73 (13)
Messi
2004-heden FC Barcelona 193 (136)
En nog maar niet willen toegeven dat Messi een groter talent isquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:30 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Eriksen heeft dan ook nog 3 jaar of zo
Daarnaast, iedereen ontwikkelt op een andere leeftijd, dus dat is niet echt een standaard. Je kan pas aan 't einde van iemand z'n carriere kijken hoe goed hij was.
Daar heb ik nog niks over gezegd, ik haal gewoon z'n argumenten onderuit.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En nog maar niet willen toegeven dat Messi een groter talent is
Laten we hopen dat Eriksen ooit zo goed wordt, maar goed, we worden qua CL's in ieder geval niet ingehaald door Barca dit seizoenquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:07 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Daar heb ik nog niks over gezegd, ik haal gewoon z'n argumenten onderuit.
Sowieso, Barca fappers
Jij moet eens leren lezen:quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Het ging om de RUSTDAGEN, daar waar Twente vaker maar 2 dagen rust had in plaats van 3 (zoals Ajax). Misschien eens leren luisteren.
Poosje geleden heeft er nog een stukkie op vi.nl gestaan waarin geconcludeerd werd dat Ajax (de club die CL speelde) in de weekenden na Europees voetbal meer punten verloor dan de concurrentie (die Europa League speelden)quote:Wat we gevonden hebben is dat teams die slechts twee dagen rust hebben tussen twee wedstrijden plotseling 40 procent minder kans hebben om te winnen.'
'Dat zijn clubs die op donderdagavond Europa League hebben gespeeld en op zondag weer een competitiewedstrijd. Wat wij vermoedden is dat er sprake is van vermoeidheid in de wedstrijden waarin punten worden verloren. We hebben gekeken naar het laatste half uur of dat daadwerkelijk het geval is. Wat we vonden is dat teams ineens in het laatste half uur 75 procent meer tegengoals kregen en 70 procent minder vaak zélf scoorden. Toen hadden we de bevestiging dat de tank dan leeg is.'
Dank.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:25 schreef Das-Phantom het volgende:
Jullie zijn gewoon de terechte kampioen. Meest constante spel en 10 wedstrijden op rij gewonnen.
Een Feyenoord-fan.
Daarbij, Ajax speelt verreweg de meeste 12:30 wedstrijden terwijl die statistisch gezien ook meer puntverlies opleveren. Als je het dan toch over competitievervalsing wilt hebben...quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:21 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Jij moet eens leren lezen:
[..]
Poosje geleden heeft er nog een stukkie op vi.nl gestaan waarin geconcludeerd werd dat Ajax (de club die CL speelde) in de weekenden na Europees voetbal meer punten verloor dan de concurrentie (die Europa League speelden)
Wat zegt me 't verhaal van die kerel dan? Er is in de praktijk weinig van te merken geweest.
Daar heeft iedere club die geen CL maar EL speelt last van.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Zou niet voor de eerste keer zijn dat jullie ons nodig hebben om kampioen te worden!quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:46 schreef honkeytonk het volgende:
Als wij volgende week dan eindelijk met 0-4 voorstaan in Enschede, en heb bij Feyenoord AZ nog 0-0 staat, tikt een Feyenoorder hem nog wel in eigen doel zodat Ajax later pas kampioen wordt. Weet ik zeker
Ohja, nog bedankt daarvoor!quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:47 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
Zou niet voor de eerste keer zijn dat jullie ons nodig hebben om kampioen te worden!
Mee eens. En liever jullie 2e dan die boeren:)quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:49 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
geen probleem
beter ajax kampioen dan die boeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |