Is totaal niet in het (persoonlijk) belang van Wilders.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:49 schreef spijkerbroek het volgende:
Nou komop, Wilders. Waar blijf je nu met je grote bek over vrijheid van meningsuiting? Jij zou nu als eerste op de barricaden moeten staan om de piratenpartij te verdedigen. Je hebt zogenaamd de democratie zo hoog in het vaandal staan. Brein tast die vrijheid en democratie aan. Doe er wat aan!
Het zal ongetwijfeld op kleine schaal gebeuren, maar heb je een betrouwbare bron die aantoont dat de entertainmentindustrie één van de grootste sponsors is van politieke partijen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:46 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
lobby cultuur en sponsoringen uit bedrijven
Klopt, maar dat geeft andermaal aan dat hij geen fuck geeft om Henk, Ingrid of wie dan ook.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:55 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Is totaal niet in het (persoonlijk) belang van Wilders.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Klopt, maar dat geeft andermaal aan dat hij geen fuck geeft om Henk, Ingrid of wie dan ook.
henk en ingrid snappen niet welke impact het kan hebben waardoor nieuws zenders dit als minder belangrijk nieuws zienquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:31 schreef kurk_droog het volgende:
Jammer dat er in het nieuws en dergelijke nog geen vete tegen BREIN is.
dit heeft alles met henk en ingrid te maken...quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:49 schreef Specularium het volgende:
Goeie analyse, alleen heeft dit niks met Henk en Ingrid te maken.
indirect, jazeker..quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:27 schreef Specularium het volgende:
Want Henk en Ingrid bepalen wat er in het nieuws komt?
Ja dit soort droeftoeters kunnen beter gaan diepzeeduiken zonder extra zuurstof. Dat die niet gek worden van continue diezelfde plaat af te spelen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:52 schreef Jian het volgende:
Mensen die Wilders overal bijslepenGa met een megafoon op een kistje op de Dam staan ofzo!
quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:18 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik ga ook op de Piratenpartij stemmen.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:37 schreef Lithia het volgende:
Nu wil ik juist op de piratenpartij gaan stemmen. Thanks brein.
Ik denk dat het de enige partij is die op dit moment echt iets kan toevoegen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:02 schreef cyberbull het volgende:
met al dat gedoe heb piratenpratij mooi een stem extra verdient.
* cyberbull gaat pp stemmen
die besparingen en snijden e.d. zijn zowiezo nodig om te voorkomen dat de staatsschuld NOG verder oploopt..quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik denk dat het de enige partij is die op dit moment echt iets kan toevoegen.
Als je op de rest stemt maakt het niet uit wat je doet. Het is oude wijn in nieuwe zakken. Besparingen, snijden en meer belasting innen. Alleen de verpakking wordt anders, links of rechts. Het maakt niet uit hoe je genaaid wordt als inwoner, je wordt het toch.
Zoek maar eens op wie Maria Martin-Prat is, wat ze deed en wat ze nu doet.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:10 schreef P8 het volgende:
[..]
Het zal ongetwijfeld op kleine schaal gebeuren, maar heb je een betrouwbare bron die aantoont dat de entertainmentindustrie één van de grootste sponsors is van politieke partijen?
Dat is niets nieuws. Noem eens twee politici die zich uiteindelijk aan al hun beloftes hebben gehouden.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:13 schreef spijkerbroek het volgende:
Klopt, maar dat geeft andermaal aan dat hij geen fuck geeft om Henk, Ingrid of wie dan ook.
Serieus?Helemaal gestoord!quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
"De Piratenpartij is een criminele organisatie die aan zet tot terrorisme."
SP dan maar!quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:37 schreef Lithia het volgende:
Nu wil ik juist op de piratenpartij gaan stemmen. Thanks brein.
Zogenaamde vrijheid!quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:23 schreef loni55 het volgende:
Nederland is niet beter dan China of Saudi Arabië met haar toezicht en het beroven van individuele vrijheden.
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Ik vraag om iets dat aantoont dat de entertainmentlobby één van de grootste geldschieters is.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:11 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Zoek maar eens op wie Maria Martin-Prat is, wat ze deed en wat ze nu doet.
Dat komt vooral omdat die postcodeloterij zich als "maatschappelijk betrokken" profileert.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:28 schreef Mr_Belvedere het volgende:
De plaatselijke fietsenwinkels klagen overigens wel dat de postcodeloterij fietsen uitdeelt. Noemen ze broodroof...
Het is geen winkel die platen verkoopt?!quote:
Maar als je de onbekende en onvermijdelijk arbitraire grens overschrijdt krijg je een boete. Way to go, stichting Brein.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze hebben dus zelf geen idee waar het ze nou om te doen is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |