Ah ik zie het inderdaadquote:Op woensdag 25 april 2012 10:34 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
De client geeft op de een of andere manier maar ongeveer een derde van de werkelijke downloadsnelheid weer.
Ik heb ook nog een stuk of twintig dubbele en driedubbele pets rondlopen, maar ik weinig zin om de tijd erin te steken om ze te verkopen.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:51 schreef Ame_thyst het volgende:
Eventueel kan ik ook wat mini's traden.
Same here, even heel hard werken aan scriptie zodat ik dit weekend niks meer hoef te doenquote:Op woensdag 25 april 2012 11:57 schreef soklos het volgende:
[..]
Nu even hard werken, zodat ik in het weekend meer tijd heb..
Scriptie iddquote:Op woensdag 25 april 2012 12:14 schreef AMDB het volgende:
[..]
Same here, even heel hard werken aan scriptie zodat ik dit weekend niks meer hoef te doen
Ja, ik heb berekend dat wanneer ik de volledige tijd op de ringen kan staan (dus geen disconnects en niet teveel spelen) ik bijna 900K kwijt ben.... Maar dan zou ik wel m'n Lucky titel hebben!quote:Op woensdag 25 april 2012 11:51 schreef Ame_thyst het volgende:
http://wiki.guildwars.com/wiki/Nine_Rings
Eigenlijk niet normaal hoeveel tijd en gold sommige titles kosten.
Iemand die geen GW meer speelt maar nog gold over heeft?
Eventueel kan ik ook wat mini's traden.
Volgens mij wordt alles gereset (behalve karakternamen?).quote:Op woensdag 25 april 2012 13:47 schreef maniack28 het volgende:
Hmm.. ik twijfel tussen binnen nu en een maand een laptop kopen en dan beta weekenden meespelen of wachten op de full release. Hou je je level shizzle van de beta of word alles gereset?
Ok, dat zou wel cool zijn ja... ik ben nog in dubio over laptop. Eentje van 500-600 euro of eentje van 1000-1100 euro... Op zich kan ik GW2 prima spelen met het eerste en als ik eerlijk ben ga ik verder niet veel anders spelen (geen tijd en heb ook xbox).quote:Op woensdag 25 april 2012 13:50 schreef AMDB het volgende:
[..]
Volgens mij wordt alles gereset (behalve karakternamen?).
Ja, kan me ook niet schelen. Heb gewoon snel mijn gw2 shotje nodig.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:50 schreef AMDB het volgende:
[..]
Volgens mij wordt alles gereset (behalve karakternamen?).
Is er een dvd versie afgezien van de CE?quote:Op woensdag 25 april 2012 14:31 schreef Karina het volgende:
Geen beta-invite gehad helaas. En ik koop het spel toch liever tzt op DVD, dan maar even wachten.
Volgens mij heeft de CE ook geen DVD's... (de prepurchases zijn allemaal een leeg DVD hoesje met alleen een stuk karton met een code)quote:Op woensdag 25 april 2012 14:36 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Is er een dvd versie afgezien van de CE?
Is niet echt een reden voor om GW op DVD te kopen eigenlijk.
Ik heb zelf GW 2 fysiek gekocht. Zat geen eens een DVD bij alleen de serial. Ook geen boekje.
Die zal later wel komen denk ik, is het niet zo dat na de beta er nog bugs uitgehaald worden? Dan kunnen ze nu nog geen DVD uitbrengen.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:36 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Is er een dvd versie afgezien van de CE?
Is niet echt een reden voor om GW op DVD te kopen eigenlijk.
Ik heb zelf GW 2 fysiek gekocht. Zat geen eens een DVD bij alleen de serial. Ook geen boekje.
Zal of een heel klein CD'tje worden (20Mb) of een paar DVD's (13+Gb).... Ik geloof nooit dat ze de volledige (op dat moment huidige) client op een paar DVD's branden. Met GW1 kon dat nog, want die was kleiner dan 4Gb... Je zult dus altijd een heel groot deel moeten downloaden....quote:Op woensdag 25 april 2012 15:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Die zal later wel komen denk ik, is het niet zo dat na de beta er nog bugs uitgehaald worden? Dan kunnen ze nu nog geen DVD uitbrengen.
Same herequote:Op woensdag 25 april 2012 15:35 schreef Ooku het volgende:
Beta client helemaal klaar in minder dan 1 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |