Weet jij überhaupt wat een indo is?quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, en het was in die tijd heel gewoon om het Christendom te verruilen voor een heidens geloof van de inboorlingen.
Right.
Onbetaald, mag ik hopen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben bezig een plaat voor m'n kop te solderen.
Kruisbestuiving.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:13 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Weet jij überhaupt wat een indo is?
Daar valt veel geld mee te verdienen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:12 schreef TitusPullo het volgende:
Voorschrift houdt zich met verve van den domme.
Zeker, en de materialen worden beschikbaar gesteld door de sociale werkplaats.quote:
Het is te merken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben bezig een plaat voor m'n kop te solderen.
Nee dit zijn allemaal volkomen nieuwe feiten.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:15 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het is te merken.
Ken je Adriaan van Dis?
Of die mafklapper van dat Breivik-toneelstuk?
En weet je hoe ze aan hun kleurtje komen?
En weet je ook dat Wilders zijn haar niet echt blond is?
Daarom, net alsof je naar een kruis staart en de rits gaat los.quote:
Bij mij 50/50.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:17 schreef waht het volgende:
Al mijn broeken hebben knopen. Bijna allemaal. Minder dan de helft.
Nee, kutbedrijf.quote:
Ze hebben een helm in het hele leger, en die is bij Stalingrad buitgemaakt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:16 schreef waht het volgende:
Kijk ze eens blij zijn, in hun nieuwe gevechtstenue en met nieuwe wapens van Russische makelij.
[ afbeelding ]
Rekenen volgens Rutte.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:17 schreef waht het volgende:
Al mijn broeken hebben knopen. Bijna allemaal. Minder dan de helft.
Dat overkomt alleen Gabriella Hall.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom, net alsof je naar een kruis staart en de rits gaat los.
Nope.quote:
Wanneer ga je nou naar Australie?quote:
Morgen hopelijk, maar dromen zijn bedrog.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:24 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Wanneer ga je nou naar Australie?
Wat. kan het nog veranderen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Morgen hopelijk, maar dromen zijn bedrog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |