abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110712917
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 11:02 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Dit heb je verzonnen.
Ja een PI had er nog wel bij gehoord, maar het had zo'n beetje een quote van hem kunnen zijn...

Ook onwijs opportunistisch omdat Dekker weer 'op tv in beeld is' hem weer te bellen, kom op man, enig contact in die periode van schorsing of na z'n nieuwe contract lijkt mij niet gek. :)

En tsja, ik vind een 'coach' uberhaupt nogal nutteloos bij wielrennen, maar Van Vliet doét maar wat... Ach ja, het is in ieder geval hilarisch meestal. :)
Jack does it in real time...
pi_110712937
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 11:10 schreef Leatherface het volgende:
Ik vind trouwens net als onder meer TheArt dat Iglinski te weinig respect voor zijn zege krijgt. Die jongen had echt al een en ander gewonnen en de nodige ereplaatsen behaald en niet in de minste koersen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 11:17 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Eens,hij heeft in zijn carriere laten zien dat hij een zeer allround coureur is. Kasseienkoersen kan hij aan, maar bijvoorbeeld ook zwaardere klimmen als je naar zijn klasseringen in de Tirreno en Romandie kijkt.

Vorig jaar had ik hem in verschillende spelletje opgenomen, toen reed hij natuurlijk dramatisch :') .

Maar het was gewoon erop wachten tot dat hij een grote finale ging rijden en met Rodriguez mee en Nibali vooruit viel alles op zijn plaats. Rodriguez in de zin dat LBL hem toch niet zo lekker schijnt te liggen en Nibali omdat zijn motor net een beetje te klein is voor dit soort dingen. Rodriguez moest namelijk gewoon lossen bij de achtervolgende groep volgens mij.
Tevens zal de hele week kou, zowel in Nederland als Belgie als in Trentino toch een behoorlijk aanslag hebben gehad op de wielrenners. Dan komen er ook andere kwaliteiten bij kijken.

Overigens mochten we verwachten dat er een outsider zou winnen. De enige twee die aan de start stonden en stabiel hoge prestaties wisten neer te zetten in LBL waren Valverde en F. Schleck. De rest was allemaal zeer ongeregelmatig. Valverde was niet goed genoeg en Frankie werd door de kou bevangen. Zo vreemd was het allemaal dus niet.
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 11:18 schreef TargaFlorio het volgende:
Gesink vertrekt naar Californië
Ben benieuwd of hij daar weer een stap vooruit maakt.

Berlijn trekt zich terug voor Tourstart 2016
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_110712977
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 11:24 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Ja een PI had er nog wel bij gehoord, maar het had zo'n beetje een quote van hem kunnen zijn...

Ook onwijs opportunistisch omdat Dekker weer 'op tv in beeld is' hem weer te bellen, kom op man, enig contact in die periode van schorsing of na z'n nieuwe contract lijkt mij niet gek. :)

En tsja, ik vind een 'coach' uberhaupt nogal nutteloos bij wielrennen, maar Van Vliet doét maar wat... Ach ja, het is in ieder geval hilarisch meestal. :)
Eigenlijk dieptriest...
pi_110712992
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 12:30 schreef TheArt het volgende:

[..]

Eens. Ook al een keer 3e in de E3. Was de enige die meekon met Boonen en Pozzato destijds. Ook al een 8e in de RVV, 8e in Milaan-San Remo. Dan kan je een klassieker met een gelukje op een hele goede dag ook winnen.
Ah ja, daar heeft ie ook podium gereden. Ik heb die koers volgens mij nooit op tv gezien omdat ik als ik me niet vergis reizende was, maar toen ik de uitslag teruglas was ik niet eens verbaasd om de podiumplaats van Iglinski in de E3.

Hij had al eens een mooie bergrit in de Dauphiné gewonnen. Zijn uitslagen bewijzen dat hij op meerdere terreinen uit de voeten kan.
pi_110713889
Waar is Romandië te zien? Volgens mij zend Eurosport ook niets uit.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_110713903
En ik vind het wél goed dat af en toe subtoppers klassiekers winnen.

Als alleen maar de Gilberts, Cancellaras, Boonens, Rodriguezzen en Valverdes van deze wereld klassiekers winnen is de lol er al snel af.

Het gaat ook om spankracht in de breedte. Gerrans, Iglinski, Gasparotto, Nuyens, Goss, Zaugg of Van Summeren kun je bovendien moeilijk slechte renners noemen. Ze hadden misschien niet allemaal een groot palmares, maar pannenkoeken waren het ook zeker niet.
pi_110714910
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 11:51 schreef ThePlaneteer het volgende:
Waar is Romandië te zien? Volgens mij zend Eurosport ook niets uit.
http://www.steephill.tv/tour-de-romandie/#tv-schedule
pi_110717374
Het 'debuut' van Kruijswijk in de heuvelklassiekers is ook echt bizar trouwens... :X Hij lijkt wel het voornaamste slachtoffer van verkeerd trainen / pieken binnen de ploeg...

Vorige jaren werd 'ie ook pas in mei 'wakker', maar die heeft nog nergens een uitslag gereden tot nu toe. Zonde, ben benieuwd hoe de rest van zijn seizoen wordt. :)
  dinsdag 24 april 2012 @ 13:32:31 #10
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_110717444
Kruijswijk was niet slecht in Catalonie, wel vette pech dat het zo'n rommelkoers werd.
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_110717525
Nee ok, maar in de Tirreno 20e op bijna 5 minuten, tsja, ook geen uitslagen om heel warm van te worden. :) Maar we zullen zien...
pi_110717898
Kruijswijk lijkt mij ook gewoon een pure ronderenner, zelfs in de twee Giri waar hij goed was begon hij niet eens zo bijzonder goed, maar eindigde hij wel erg sterk. Hij moet het vooral van zijn recuperatievermogen hebben.
  dinsdag 24 april 2012 @ 13:58:09 #13
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_110718547
Volgens mij verloor hij vorige jaar in de eerste bergetappe inderdaad 2,5 minuten.
De etappe naar de Etna.
Naar het einde toe werd hij steeds beter, was in het eerste jaar ook zo. Al startte hij toen met een heel andere instelling natuurlijk in de Giro.
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  dinsdag 24 april 2012 @ 14:53:15 #14
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_110721080
Gabrovski gaat 3e etappe van de ronde van Turkije winnen
Wat doe ik hier?
pi_110721411
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 13:30 schreef DeeBee het volgende:
Het 'debuut' van Kruijswijk in de heuvelklassiekers is ook echt bizar trouwens... :X Hij lijkt wel het voornaamste slachtoffer van verkeerd trainen / pieken binnen de ploeg...

Vorige jaren werd 'ie ook pas in mei 'wakker', maar die heeft nog nergens een uitslag gereden tot nu toe. Zonde, ben benieuwd hoe de rest van zijn seizoen wordt. :)
Kruijswijk is gewoon geen eendagscoureur. Moet het van zijn herstelvermogen hebben waardoor hij aan het einde van een grote ronde boven komt drijven.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  dinsdag 24 april 2012 @ 15:07:04 #16
67089 Gillingham
The horror...
pi_110721758
Kruijswijk is geen eendagsrenner, maar hij kan ook in kleinere rondes hele goede prestaties neerzetten. Dat liet hij vorig jaar al zien in de Ronde van Zwitserland.
What's it going to be then, eh?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 24 april 2012 @ 15:43:20 #17
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_110723818
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 15:07 schreef Gillingham het volgende:
Kruijswijk is geen eendagsrenner, maar hij kan ook in kleinere rondes hele goede prestaties neerzetten. Dat liet hij vorig jaar al zien in de Ronde van Zwitserland.
toen kwam hij volgens mij in topvorm uit de Giro, waar heeft hij het nog meer laten zien?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_110724037
Man, Steven is 24 jaar en rijdt pas prof sinds 2010.
Als we hem nu al gaan afrekenen op z'n erelijst...

Ik heb die gast heel hoog zitten, vooral qua hooggebergte en zware koersen.

Z'n klassement in Spanje vorig jaar was voornamelijk te danken aan rugklachten.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  dinsdag 24 april 2012 @ 15:50:52 #19
67089 Gillingham
The horror...
pi_110724207
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 15:43 schreef rubbereend het volgende:

[..]

toen kwam hij volgens mij in topvorm uit de Giro, waar heeft hij het nog meer laten zien?
Dat hij in topvorm verkeerde klopt, maar dat verandert niks aan zijn eventuele mogelijkheden in kleinere rondes. Het zegt alleen wat over de timing.

Topprestaties heeft hij niet vaker laten zien (Wel hele aardige klassementen in Vuelta a Burgos, Vuelta a Castilla y Leon, Volta a Catalunya en Tirreno Adriatico) maar hij is nog erg jong. Ik beweer enkel dat hij hele goed klassementen zou moeten kunnen rijden in kleinere rondes en niet alleen in grote rondes. Daar ben ik van overtuigd.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 24 april 2012 @ 15:52:18 #20
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_110724286
JA klopt, ik verkijk me steeds op zijn leeftijd _O- sorry.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_110724563
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 15:50 schreef Gillingham het volgende:

[..]

Dat hij in topvorm verkeerde klopt, maar dat verandert niks aan zijn eventuele mogelijkheden in kleinere rondes. Het zegt alleen wat over de timing.

Topprestaties heeft hij niet vaker laten zien (Wel hele aardige klassementen in Vuelta a Burgos, Vuelta a Castilla y Leon, Volta a Catalunya en Tirreno Adriatico) maar hij is nog erg jong. Ik beweer enkel dat hij hele goed klassementen zou moeten kunnen rijden in kleinere rondes en niet alleen in grote rondes. Daar ben ik van overtuigd.
Pakweg Joseba Beloki kon ook wel eens klassementen in kleine rondes rijden, maar zijn kracht lag in de grote rondes. Kruijswijk is niet iemand die ik structureel in Paris-Nice of Pais Vacso (laat staan eendagskoersen) zo goed zie presteren als bv. Mollema en Gesink dat wel kunnen, terwijl hij in de grote rondes (met name Giro en Vuelta) niet voor hun onder hoeft te doen. Hoe meer bergen achter elkaar hoe sterker hij lijkt te worden.
  dinsdag 24 april 2012 @ 16:05:41 #22
67089 Gillingham
The horror...
pi_110724966
Ik denk dat hij ook prima uit de voeten kan ik kleine rondes, en op dat gebied leukere prestaties bij elkaar gaat fietsen dan een Andy Schleck, José Rujano of een Carlos Sastre. Maar het is nu nog te vroeg om daar iets zinnigs over te zeggen. Ik ben benieuwd. :)
pi_110726285
Top-8 nu:
quote:
1 Thomas (SKY) 3:29
2 Nizzolo (RNT) 3:34
3 Rogers (SKY) 3:35
4 Vandewalle (OPQ) 3:35
5 Mollema (RAB) 3:37
6 Clement (RAB) 3:37
7 Talansky (GRM) 3:39
8 M.Velits (OPQ) 3:39
  dinsdag 24 april 2012 @ 16:32:20 #25
67089 Gillingham
The horror...
pi_110726358
Leuk dat Mollema ook zo goed rijdt in een proloog.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')