Terug mailen en anders contactgegevens vragen om te bellen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 07:48 schreef Snoepje5 het volgende:
Een klant die een bestelling plaatst en waarna je de volgende dag mailt dat het helaas niet meer geleverd kan worden.
5 dagen later een mail van de klant waar de bestelling blijft, hierop volgend een reactie dat het toch echt niet leverbaar is en dat we het aankoopbedrag retour kunnen storten.
10 dagen later opnieuw een mail van de klant waar het blijft
Alsof de mails niet aankomen, maar dat lijkt me sterk, aangezien de tweede gewoon als reactie op de mail van de klant is verzonden..
Tja.. Wat moet je ermee.
Nu al de derde keer dat ik mail, maar iedere mail wordt genegeerd ..quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:19 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Terug mailen en anders contactgegevens vragen om te bellen.
Bedrag retour storten, met omschrijving dat het niet geleverd kan worden.quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:35 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Nu al de derde keer dat ik mail, maar iedere mail wordt genegeerd ..
ik maak gebruik van sisow, bevalt prima en gemakkelijkquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:06 schreef YoshiBignose het volgende:
Voor de webwinkel-eigenaren hier, welke bank is eigenlijk het goedkoopste met iDEAL betalingen? Ik zie bij ING bijv. dat je bij aanmelden weer ¤100 retour enzo krijgt, maar de tarieven verschillen nogal.
Gebruik al een poosje sisow, betaal daar 45 cent per transactie en 10 cent per batch. Volgens mij goedkoper dan de ING. Verder gewoon ideaal omdat je geen zakelijke rekening nodig hebt en implementatie in de meeste webshops is een eitje.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:27 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja ik weet dat er ook alternatieven zijn zoals sisow, targetpay en mollie. Voordeel is dan dat je geen rekening van de desbetreffende bank nodig hebt, maar ben je ook goedkoper uit?
Dat weet ik wel zekerquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:59 schreef De-Hamster het volgende:
Een decathlon heeft toch wel meer dan 920 vvo nodig?
Maar bij een Duits/Belgisch bedrijf zal dit wel meevallen denk ik? Input is altijd fijn!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:22 schreef RanTheMan het volgende:
Maar vergeet niet de vele malen hogere distributie kosten die je krijgt wanneer er maar weinig andere filialen zijn of wanneer het bedrijf geen distributiecentrum heeft in NL.. Lijkt me niet heel erg prettig voor je marges.. Met kleding is dat iets anders want daar ligt vermoedelijk de omloopsnelheid en stukje lager en mogelijk een minder breed assortiment dan en blokker
Volgens mij moet je met een dergelijk kortingspercentage (50%+) wel aardig winst kunnen maken, jij maakt de keuze om verzendkosten voor eigen rekening te nemen, hierdoor blijft er dus weinig marge over. Waarom geen verzendkosten rekenen tot een bepaald orderbedrag?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:10 schreef Snoepje5 het volgende:
Zijn er veel leveranciers die per klant verschillende prijzen hanteren?
Bij een leverancier van mij valt gewoon echt geen droog brood mee te verdienen.
Voorbeeld:
inkoop: 12,22
avv: 24,99
12,22+5,75 (verz)+0,5 (ideal) + 0,4 licentie = 18,87 eur.
Na btw afdrage houd ik 21 euro over van de verkoopprijs. Winst 2 euro waar nog een paar cent af gaat voor de btw. Kortom: die hele inkoopprijs klopt voor geen meter.
Ik heb de leverancier eerder gesproken over het feit dat een aantal producten belachelijk duur waren (duurder dan de online apple store). Kreeg je smoes van het feit dat ze een groot aantal op voorraad hebben e.d. Ja, dat zou mij toch een zorg zijn als ik het product überhaupt niet kan inkopen doordat de prijs zo hoog ligt.
Hebben jullie ooit van zulke leveranciers gehad die godschruwelijk duur waren? Hoe mee omgegaan?
Ik kan wel weglopen maar ze hebben wel een aantal leuke producten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |