Bij D66 woont er een in Londen, en die geeft op z'n eigen website al aan waar 'ie gaat wonen als hij verkozen wordt.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:47 schreef Gary_Oak het volgende:
Even iets anders.
Geen zin om een nieuw topic te openen, maar waarom is de woonplaats van de lijsttrekker van de Anti Europa Partij Moskou?Mag dat wel?
Ik zag het net toen ik die kieslijst doornam die je in je brievenbus krijgt.
En de Libertarische Partij met een kieslijst van 50 personen.De arrogantie.
Ik stem ook altijd op de eerste vrouw bij de SGP.quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:30 schreef ikheetmartijn het volgende:
Nee, altijd op de eerste vrouw.
Ik heb nog nooit op een vrouw gestemdquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:30 schreef ikheetmartijn het volgende:
Koolmees dusquote:Op dinsdag 24 april 2012 11:10 schreef Friek_ het volgende:
Twijfel nog tussen Wouter Koolmees en Boris v/d Ham.
http://www.borisvanderham.nl/weblog/honger_naar_iets_nieuwsquote:
Ja, had het inmiddels gehoord, jammer. Verhoeven voor mij nu.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Koolmees dus
[..]
http://www.borisvanderham.nl/weblog/honger_naar_iets_nieuws
Vorige TK-verkiezing ook op hem gestemd. Dit jaar Pechtold of Verhoeven
Deze?quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:53 schreef Godshand het volgende:
Het lekkerste wijf van de SP. Effe goed nachecken wie dat is, Leijten of die 18-jarige
Dat kan de lijsttrekker zijn, natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:30 schreef ikheetmartijn het volgende:
Ik heb volgens ook nog nooit op een vrouw gestemd.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:15 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit op een vrouw gestemdPolitiek is natuurlijk ook meer iets voor mannen
Dat spreekt mij als muziekliefhebber en muzikant bijzonder aan. Dus dat is nog een extra plusje achter zijn naam. Ik roep PvdA-stemmers met een kloppend muzikaal hart dan ook op om mijn voorbeeld te volgen.quote:"Wij zullen ons onvermoeibaar inspannen voor de versterking en verbetering van de positie van de popcultuur, met name voor de podia en festivals, in Nederland," aldus Jeroen Dijsselbloem.
Veel succes meneer Van Tuyll.quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:44 schreef knnth het volgende:
Indien LibDem stem ik op de lijsttrekker.
Truequote:Op woensdag 12 september 2012 11:19 schreef HeavenSmiles het volgende:
[..]
Dat kan de lijsttrekker zijn, natuurlijk.
Dit dus, ik zal ook nooit op een vrouw stemmen. Gewoon de lijsttrekker in dit geval jaquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:15 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit op een vrouw gestemdPolitiek is natuurlijk ook meer iets voor mannen
De enige die het nu een beetje goed doet in Europa is een vrouwquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:15 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Je hebt het toch niet over Kroes toch?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:41 schreef June. het volgende:
[..]
De enige die het nu een beetje goed doet in Europa is een vrouw
Neequote:Op woensdag 12 september 2012 19:42 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Je hebt het toch niet over Kroes toch?
dat was ook mijn gedachte vandaag toen ik in het stemhokje stond, toevallig ook een vrouw bij mij trouwensquote:Op woensdag 12 september 2012 20:08 schreef marcodej het volgende:
Nu op iemand gestemd die op het randje staat (P6) en het wel verdiend om erin te komen.
vrijdag gaat de kiesraad daar uitsluitsel over geven.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:32 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Is er eigenlijk al bekend of er mensen op voorkeursstemmen zijn verkozen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |