Ja, en eigenlijk ook omdat vrouwen hier wel stemrecht hebben en in de politiek terecht kunnen komen. Dat is helaas nog steeds niet overal zo.quote:
Dat is zeker zo, daar mogen we blij mee zijn. Hopelijk komt het in landen waar dat nog niet het geval is ook ooit zo ver.quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:27 schreef June. het volgende:
[..]
Ja, en eigenlijk ook omdat vrouwen hier wel stemrecht hebben en in de politiek terecht kunnen komen. Dat is helaas nog steeds niet overal zo.
Bij een zo kleine partij zou ik ook de moeite niet meer nemen me in de nummers twee en lager te verdiepen. Althans niet om een voorkeurstem uit te brengen. Zou nagenoeg zinloos zijn.quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:44 schreef knnth het volgende:
Indien LibDem stem ik op de lijsttrekker.
Edith Schippersquote:Op maandag 20 augustus 2012 17:53 schreef Illiberal het volgende:
Ik zit te denken om op Stef Blok te stemmen.
idem. partij waar ik op stem ken ik maar 2 kandidaten van, waarvan de lijsttrekker mijn voorkeur heeft.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:38 schreef Luxuria het volgende:
Lijsttrekker, de rest ken ik al helemaal niet.
stem blanco.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:41 schreef Luxuria het volgende:
Ik weet sowieso nog niet zeker op wie ik ga stemmen, ze lullen allemaal maar wat en na de verkiezingen doen ze het toch weer allemaal anders.
Hmm ja dat kan maar dat vind ik ook weer zo zonde van mijn stemquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |