Waar is dat het geval dan?quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:32 schreef Omellie het volgende:
[..]
Als ie maar niet aan 't hoofd staat.
Dus geen VVD dit keer?quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:42 schreef TweeGrolsch het volgende:
Jaenine gestemd de vorige keer. Weet het nog niet voor deze keer. Kijken welke er liberaal bovenuit steekt.
Dat is lekker makkelijk, want er staan alleen fossiele mannen op die lijst.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:59 schreef Tja..1986 het volgende:
De SGP heeft de kieslijst alweer klaar
Ik ook denk ik. Maar loop ter zijner tijd de hele VVD lijst wel eventjes langs.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:56 schreef Omellie het volgende:
[..]
Niet bij de VVD in ieder geval, dus ik stem gewoon op Mark.
Dat.quote:
Mijn vader stemt altijd op een vrouw, omdat hij vindt dat vrouwen ondervertegenwoordigd zijn in de politiekquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
Op de #1 stemmen is net zo goed als niet stemmen. en masse natuurlijk niet.
Op iemand waar je niets van weet stemmen is net zo goed als met randomizer.org beslissen op wie je stemt. Stemmen op een vrouw omdat ze lekker is kan ik nog wel begrijpen. Stemmen op een vrouw omdat ze een vrouw is en de vrouwelijke sekse in het verleden zo benadeeld is door de bruutaardige mannen is idioot.
Wat een klam washandje is die vader van je zegquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn vader stemt altijd op een vrouw, omdat hij vindt dat vrouwen ondervertegenwoordigd zijn in de politiek
Logisch ook, voor een grachtengordelpartij.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:41 schreef Hexagon het volgende:
Overigens denk ik dat ik de komende verkiezingen op een Brabantse kandidaat stem. D66 heeft teveel randstadlui daar zitten.
Ik heb wel eens bij de gemeenteraadsverkiezingen op de eerste vrouw op de lijst gestemd omdat er geen beste man was op dat moment. Ook geen beste vrouw trouwens, maar uit een soort ingeramd gelijkheidsbeginsel leek het toen de beste noodoplossing. En ik stem niet eens PvdA, die houden namelijk wel van een beetje voortrekken op geslacht en pigment enzo. Uiteindelijk heeft Aleid die democratisch gekozen is alles verneukt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:35 schreef timmmmm het volgende:
Je stemt toch gewoon op de beste man van de beste partij? Waar hij of zij ook op de lijst staat?
Ja, nog steeds de lijsttrekker.quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:06 schreef borisz het volgende:
Nu alle lijsten wel bekend zijn mag dit topic wel omhoog.
Vraag blijft hetzelfde stem jij op de nr 1 of duik je in de krochten van de lijst een duwtje in de rug te geven? En namen mogen natuurlijk ook genoemd worden
Ik neig steeds meer naar Kees Verhoeven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |