Nee nee, dit kan ik niet accepteren shiftootje.quote:
Ga je nu nog meer bollen eisen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee nee, dit kan ik niet accepteren shiftootje.
Je dringt voor!quote:
What you gonna do?quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee nee, dit kan ik niet accepteren shiftootje.
Ook jij gaat mij elke week een Bossche bol sturen!quote:
Nee helemaal niet, ik zei eerder al dat je de bollen met beleid moet etenquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je dringt voor!
Voor jou geldt hetzelfde als voor Mohmi!
Ga je met een groep van 10?quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:51 schreef Cue_ het volgende:
Ben over 3 uur gewoon 600 euro kwijt aan theaterkaartjes
naïef klein schattig meisjequote:Op dinsdag 24 april 2012 09:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ook jij gaat mij elke week een Bossche bol sturen!
600 valt wel mee tochquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:51 schreef Cue_ het volgende:
Ben over 3 uur gewoon 600 euro kwijt aan theaterkaartjes
Maar je gaat in je eentje?quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In totaal zijn het dan iets van 25/30 kaartjes/voorstellingen
Coole boy.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:53 schreef Geester het volgende:
Nou ik heb ooit een kaartje kunnen kopen voor 2000 euro voor een of ander klassiek concert in zwitserland.. Moest je ook in pak etc.
Hoezo niet? Ik kan of niet gaan.. of alleen. Zie maar eens voor al de voorstellingen waar ik heen wil iemand mee te vindenquote:
aah nou ja het kan wel leuk zijn toch .. in je eentje... ik wil wel mee.. dan laat je ik je schreeuwen als een opera zangeres als ik de muziek van de liefde heb laten klinkenquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een enkele cabaretier, paar ballet, 2 opera's.. en nog wat muziek.
Aah, hoop dat je er veel plezier van hebtquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ohhh. We dachten allemaal aan 1 show.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
tis net als de bios.. je zit toch voornamelijk te kijken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:56 schreef Geester het volgende:
[..]
aah nou ja het kan wel leuk zijn toch .. in je eentje... ik wil wel mee.. dan laat je ik je schreeuwen als een opers zangeres als ik de muziek van de liefde heb laten klinken
Tot ze zei dat het voor 25 tot 30 voorstellingen was. Jij slaapt nog half?quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ohhh. We dachten allemaal aan 1 show.
Jullie denken vaag!quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ohhh. We dachten allemaal aan 1 show.
Komt vast goedquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:56 schreef muhahaha het volgende:
Aah, hoop dat je er veel plezier van hebt
Respect.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
tis net als de bios.. je zit toch voornamelijk te kijken.
Natuurlijk is interactie met iemand leuker en het voor/nabespreken. Maar als ik kan kiezen tussen niet gaan of alleen gaan, is die keuze makkelijk voor me
Deed ik in eerste instantie ook hoorquote:
Ik vind het al vreselijk om in mn eentje door stad te lopenquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Deed ik in eerste instantie ook hoorMaar was het zat. En de schouwburg is dan nog wel een simpele stap. De kroeg vond ik moeilijker
Die drempel vind ik nog te hoogquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Deed ik in eerste instantie ook hoorMaar was het zat. En de schouwburg is dan nog wel een simpele stap. De kroeg vond ik moeilijker
Nee, hij linkt naar de homepage, niet 1 plaatjequote:
Waarom?quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:58 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik vind het al vreselijk om in mn eentje door stad te lopen
Tja als je niet wil of die behoefte niet hebt dan is het natuurlijk niet nodigquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die drempel vind ik nog te hoog(de kroeg dan).
Zij ook weer blijquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:59 schreef Geester het volgende:
Ik zie ook vaak van die vrouwen alleen uitgaanzitten ze daar in zo'n hoekje vraag ik met wie ze zijn.
Jaa ik ben alleen
Zeg ik: ok veel plezier , doei
Geester zijn coole verhalen. Ik laat enkel zien dat ik onder de indruk ben en ik wacht op de clou.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:08 schreef muhahaha het volgende:
Zit je nou mijn coole verhalen neer te sabelen, draak dat je der bent
Nou, zo een 90's feestje hier wil ik wel naar toe echter de gedachtes om alleen te gaan krijg ik al zoiets van, laat maarquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tja als je niet wil of die behoefte niet hebt dan is het natuurlijk niet nodig
En zo'n opmerking is dan wel weer goed en mag wel weer ( dan mag ik ook zeggen; ga eens dood ofzo )quote:
Mag je zeggen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:09 schreef Geester het volgende:
[..]
En zo'n opmerking is dan wel weer goed en mag wel weer ( dan mag ik ook zeggen; ga eens dood ofzo )
Ik doe helemaal niet dom tegen hem?quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mag je zeggen.
Maar zou raar zijn als je dan door die reactie dom gaat doen tegen bijv muhaha.
Nee dat mag niet, doodverwensingen mogen nietquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:09 schreef Geester het volgende:
[..]
En zo'n opmerking is dan wel weer goed en mag wel weer ( dan mag ik ook zeggen; ga eens dood ofzo )
Ligt een beetje aan de tent en of ik er vaker zou zijn geweest.. of dat je weet dat er bekenden zullen zijn.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:08 schreef muhahaha het volgende:
Nou, zo een 90's feestje hier wil ik wel naar toe echter de gedachtes om alleen te gaan krijg ik al zoiets van, laat maar
Dan zijn shifto en ik allebei stout geweest.. sorryquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee dat mag niet, doodverwensingen mogen nietSorry
Zwarte garen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:13 schreef Geester het volgende:
[..]
Oke ja maar dat gaat ook niet gebeuren
Ik ben er 1 keer geweest, ken er geen hondquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan de tent en of ik er vaker zou zijn geweest.. of dat je weet dat er bekenden zullen zijn.
Achja enige waar ik alleen kom is dus de standaard bruine kroeg.. lekker op de kruk aan de bar
Kwestie van doen.. wen je vanzelf aanquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:14 schreef muhahaha het volgende:
maak ik niet zo snel aanspraak bij andere, nouja helemaal niet
Op naar de volgendequote:Op dinsdag 24 april 2012 10:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
I know, dan loopt het gesprek toch vaak snel vast. Of ik heb net de verkeerde getroffen haha
Oke oke hoe doe je dat als je iemand treft die bij een ander staat. Normaal gesproken heb je dan een wing man om dat te coverenquote:
Dat is wel lastig als je alleen bent ik zou gewoon kijken wat voor soort contact dat is met wie zij staat ( is het een close friend ) en vanuit daartuit iets doen.. een vriend van mij ging met een chick zoenen zaterdag die ook met iemand wasquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oke oke hoe doe je dat als je iemand treft die bij een ander staat. Normaal gesproken heb je dan een wing man om dat te coveren.
Uhm geen idee. Heb geen tactiek ervoor ofzo. Meestal spreek ik de mensen gewoon aan de bar. Of als ik ze kort al gesproken heb dan kan je ze makkelijker opzoeken, ook al staan ze bij vrienden. En dan zie je vanzelf wel hoe diegene reageert omdat de ander zich verveelt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:18 schreef muhahaha het volgende:
Oke oke hoe doe je dat als je iemand treft die bij een ander staat. Normaal gesproken heb je dan een wing man om dat te coveren.
Maarja jij hebt tieten etc.. Dat is toch al een voordeel eigenlijkquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm geen idee. Heb geen tactiek ervoor ofzo. Meestal spreek ik de mensen gewoon aan de bar. Of als ik ze kort al gesproken heb dan kan je ze makkelijker opzoeken, ook al staan ze bij vrienden. En dan zie je vanzelf wel hoe diegene reageert omdat de ander zich verveelt.
Mannen die alleen de kroeg in gaan spreken mij ook wel eens aan.. of als ik met een vriendin ben.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:29 schreef Geester het volgende:
Maarja jij hebt tieten etc.. Dat is toch al een voordeel eigenlijk
Oke ik denk dat dit toch meer gebeurd onder mensen van 25 jaar oud ... als ik dit zou doen bij een chick van 18quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mannen die alleen de kroeg in gaan spreken mij ook wel eens aan.. of als ik met een vriendin ben.
Daar heb ik dus nog wat moeite meequote:Op dinsdag 24 april 2012 10:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm geen idee. Heb geen tactiek ervoor ofzo. Meestal spreek ik de mensen gewoon aan de bar. Of als ik ze kort al gesproken heb dan kan je ze makkelijker opzoeken, ook al staan ze bij vrienden. En dan zie je vanzelf wel hoe diegene reageert omdat de ander zich verveelt.
Het is en blijft eng hoorquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:31 schreef muhahaha het volgende:
Daar heb ik dus nog wat moeite mee. Ik weet niet wat het precies is, nee geen stukje autisme
. Gewoon niet eerder aangeleerd enzulks.
Oefenen oefenen oefenenquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is en blijft eng hoorMaar het is ook een kwestie van doen en het allemaal niet zo serieus nemen
Buiten je eigen stad uitgaan ..hoef je ook niet bang te zijn dat je die mensen weer tegenkomt als t niet goed gaatquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En dat, dat valt me nog het zwaarst op het moment
Welk aanbod bedoel je?quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:44 schreef Cue_ het volgende:
Pfieuw.. ben blij dat het aanbod in Hengelo mij niet heel erg interesseert
Klopt.. woon in Enschede.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waar woon je dan? Ik dacht daar in de buurt
En schede JONGUH .. ik moest daar altijd voetballen vaakquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt.. woon in Enschede.
Dus kijk altijd bij alle schouwburgen in de buurt. (Enschede, hengelo,haaksbergen, oldenzaal)
Waarom ben je dan blij dat het aanbod je niet interesseert?quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt.. woon in Enschede.
Dus kijk altijd bij alle schouwburgen in de buurt. (Enschede, hengelo,haaksbergen, oldenzaal)
Omdat ik dan nog duurder uit zou komen.. of zou moeten kiezen tussen voorstellingenquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarom ben je dan blij dat het aanbod je niet interesseert?![]()
Aah soquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat ik dan nog duurder uit zou komen.. of zou moeten kiezen tussen voorstellingen
je hebt t zelf in de hand mijn bestequote:Op dinsdag 24 april 2012 11:56 schreef ovoxo het volgende:
MohMi, ik weet zelf ook niet wat ik aan het doen ben eerlijk gezegd.. Verder weet ik niet wat ik erover kan zeggen want alles is weer een grote zooi en nu moet ik het weer 'opruimen', bij wijze van spreken. Ik zie wel wat er gebeurd, ik hoop niet op iets zodat ik niet (weer) teleurgesteld word
Joah, daar heb je gelijk in. Ik had mezelf plechtig beloofd om nooit meer met hem te praten, maar toch doe ik het. Ik weet niet hoe hij het doet, maar ik breek m'n eigen regels.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:59 schreef Geester het volgende:
[..]
je hebt t zelf in de hand mijn beste
Zucht, ik weet nog wel hoe je er een paar maanden geleden aan toe wasquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:04 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Joah, daar heb je gelijk in. Ik had mezelf plechtig beloofd om nooit meer met hem te praten, maar toch doe ik het. Ik weet niet hoe hij het doet, maar ik breek m'n eigen regels.
Dit klinkt zoooo naïef, eigenlijk is het ook naïef alleen m'n hoofd is leeg atm.
Wat wil je dan uiteindelijk? Hij heeft je aan de kant gezet toch? Met welke reden? (ik heb niet alles gelezen)quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:56 schreef ovoxo het volgende:
MohMi, ik weet zelf ook niet wat ik aan het doen ben eerlijk gezegd.. Verder weet ik niet wat ik erover kan zeggen want alles is weer een grote zooi en nu moet ik het weer 'opruimen', bij wijze van spreken. Ik zie wel wat er gebeurd, ik hoop niet op iets zodat ik niet (weer) teleurgesteld word
Nicequote:Op dinsdag 24 april 2012 12:30 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb alle kaarten die ik wouen bijna altijd de plaats die ik wou
![]()
Soms een rij 2.. maar verder altijd rij 1.. moest er wel even voor aan de telefoon zitten ook, want niet alles was online te doen. Maar het was goed
Het wordt eng maar ben het weer eens met Geesterquote:Op dinsdag 24 april 2012 11:56 schreef ovoxo het volgende:
Hihi, je zei pikquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:02 schreef MohMi het volgende:
[..]
Het wordt eng maar ben het weer eens met GeesterJe hebt het idd zelf in de hand, das het goede nieuws
Pik geen dingen waarvan je laten van jezelf baalt, dat is niemand waard
Inderdaadquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:32 schreef muhahaha het volgende:
Nice![]()
. Beetje moeite maar dan heb je ook wat
Heey Tjikquote:
quote:
Klassequote:Op dinsdag 24 april 2012 13:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Inderdaad
Multitask ten top!![]()
(online bestellen en ondertussen doorgeven wat ik van haar wou)
Een half uurtje ben je er mee bezig ong.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:09 schreef muhahaha het volgende:
Klasse, zoveel kaartjes lijkt me tijdrovend om zo voor elkaar te krijgen
quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:02 schreef MohMi het volgende:
[..]
Het wordt eng maar ben het weer eens met GeesterJe hebt het idd zelf in de hand, das het goede nieuws
Hoe liggen de data's? Is dat elke week 1 of om de week?quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een half uurtje ben je er mee bezig ong.
Meestal 1 in de week.. soms 2 achter elkaar..quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoe liggen de data's? Is dat elke week 1 of om de week?
Voor je t weet zitten we zoenend op je bankquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:02 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ah druk schema af en toequote:Op dinsdag 24 april 2012 13:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Meestal 1 in de week.. soms 2 achter elkaar..
In nov bv 17,24,26,27
of feb 21,27,28,1mrt
quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:13 schreef Geester het volgende:
[..]
Voor je t weet zitten we zoenend op je bank
Met een goede wijn, een kaarsje en voetbal op de tv.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:13 schreef Geester het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:13 schreef Geester het volgende:
[..]
nu verwacht ik eigenlijk wel een foto van dat arme bankjequote:
Bejegen me liever met het (correct) gebruik van interpunctiequote:Op dinsdag 24 april 2012 13:47 schreef Geester het volgende:
[..]
neee sst tegen jou ik bejegen je nu met liefde ipv haat
Raawr doe maar lekker zoquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:49 schreef MohMi het volgende:
[..]
Bejegen me liever met het (correct) gebruik van interpunctie
Als dat net zo'n succes wordt als bij je ex kan ik niet wachten!quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:51 schreef Geester het volgende:
[..]
Raawr doe maar lekker zovoor je het weet ga ik je ''interpunctueren''
quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:54 schreef MohMi het volgende:
[..]
Als dat net zo'n succes wordt als bij je ex kan ik niet wachten!
quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:54 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik denk dat jij wel wat beter bent jaquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:54 schreef MohMi het volgende:
[..]
+ 1 doorzettingsvermogen!quote:
Sorry Geester, maar ik heb het niet zo op mensen die over zich heen laten pissen en zich vervolgens met een stijfje gewillig op de knieën werpenquote:
Haha wat een leuke frisse opmerking .. ik hou wel van jouw humorquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:10 schreef MohMi het volgende:
[..]
Sorry Geester, maar ik heb het niet zo op mensen die over zich heen laten pissen en zich vervolgens met een stijfje gewillig op de knieën werpenGrow some balls, will you.
Helaas Geesterquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:11 schreef Geester het volgende:
[..]
Haha wat een leuke frisse opmerking .. ik hou wel van jouw humor
Ik zal een lekkere wijn meenemen oke?
Jij onthoud echt alles he?quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:10 schreef MohMi het volgende:
[..]
Sorry Geester, maar ik heb het niet zo op mensen die over zich heen laten pissen en zich vervolgens met een stijfje gewillig op de knieën werpenGrow some balls, will you.
Wat is deze.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:13 schreef shifto het volgende:
[..]
Helaas Geesterwas ik je weer voor... heb al plannen met MohMi vanavond
Geef je dr een zoen van mij ( al dan niet op de bank, voorhoofd )quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:13 schreef shifto het volgende:
[..]
Je ziet dat ze het tegen Geester heeft?quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij onthoud echt alles he?
Hm ik ga niet meer FOK!ken na het nuttigen van alcohol
Oja, echter als ze dat onthoud dan onthoud ze misschien wel meer?quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:14 schreef shifto het volgende:
[..]
Je ziet dat ze het tegen Geester heeft?
Hmm...je gebruikt inmiddels ook hoofdletters e.d., eens zien wat ik je nog meer kan laten doen. En let op; om je tegenaanval tegen mij écht een bazenactie te laten zijn moet je eigenlijk wel doen wat ik zeg!quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:11 schreef Geester het volgende:
[..]
Haha wat een leuke frisse opmerking .. ik hou wel van jouw humor
Ik zal een lekkere wijn meenemen oke?
quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:13 schreef shifto het volgende:
[..]
Schopje > KELquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:15 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hmm...je gebruikt inmiddels ook hoofdletters e.d., eens zien wat ik je nog meer kan laten doen. En let op; om je tegenaanval tegen mij écht een bazenactie te laten zijn moet je eigenlijk wel doen wat ik zeg!
Je hebt nodig:
- een rode bal voor in de mond
- een roestige scalpel
- een kruk zonder armleuning
- een HD-cam
- en je moet naakt zijn
Geef je een seintje als je klaar bent, subje van me? Ga ik ondertussen nog even door met grote mensen zaken.
As you wish, ik hou wel van die dominantie.. Is er ook stroom in het spel?quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:15 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hmm...je gebruikt inmiddels ook hoofdletters e.d., eens zien wat ik je nog meer kan laten doen. En let op; om je tegenaanval tegen mij écht een bazenactie te laten zijn moet je eigenlijk wel doen wat ik zeg!
Je hebt nodig:
- een rode bal voor in de mond
- een roestige scalpel
- een kruk zonder armleuning
- een HD-cam
- en je moet naakt zijn
Geef je een seintje als je klaar bent, subje van me? Ga ik ondertussen nog even door met grote mensen zaken.
Ik had plannen met Shifto, maar ik ben geditched.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:17 schreef SicSicSics het volgende:
Iedereen hier heeft plannen met MohMi!
Gelukkig heb je mij nogquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik had plannen met Shifto, maar ik ben geditched.
Bitch Pleasequote:Op dinsdag 24 april 2012 14:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik had plannen met Shifto, maar ik ben geditched.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:19 schreef shifto het volgende:
[..]
Bitch PleaseMohMi heeft alleen mijn voorkant nodig, de rest is gewoon beschikbaar
quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:19 schreef shifto het volgende:
[..]
Bitch PleaseMohMi heeft alleen mijn voorkant nodig, de rest is gewoon beschikbaar
Stiekem is het ze allemaal te doen om mijn bank, ik heb ze wel door!quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:17 schreef SicSicSics het volgende:
Iedereen hier heeft plannen met MohMi!
Je kwam toch naar bij mij?quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:21 schreef MohMi het volgende:
[..]
Stiekem is het ze allemaal te doen om mijn bank, ik heb ze wel door!
Ik wil jou bank swaffelenquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:21 schreef MohMi het volgende:
[..]
Stiekem is het ze allemaal te doen om mijn bank, ik heb ze wel door!
Dus der bank is alleen thuis vanavond?quote:
Nou, er zal wel een poesje zijnquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:22 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dus der bank is alleen thuis vanavond?
Ja maar de rest wacht tot ik weg ben en duikt op mijn bankquote:
Ook mijn bank kan niet tegen onjuist jou/jouw gebruikquote:
Snap ik, daarom zal ik het op de correcte manier doen, eerst een beetje fappen en dan zo met het kopje langs de leuning omhoog en achterlangs weer naar beneden naar zijn pootjequote:Op dinsdag 24 april 2012 14:25 schreef MohMi het volgende:
Ook mijn bank kan niet tegen onjuist jou/jouw gebruik![]()
Jij moet eerst toestemming vragen aan Murquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Snap ik, daarom zal ik het op de correcte manier doen, eerst een beetje fappen en dan zo met het kopje langs de leuning omhoog en achterlangs weer naar beneden naar zijn pootje
Mur en ik hebben een open relatiequote:Op dinsdag 24 april 2012 14:31 schreef MohMi het volgende:
[..]
Jij moet eerst toestemming vragen aan Mur
Deze man weet.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mur en ik hebben een open relatie
Oja en ik heb jou goedkeuring dus binnen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee slimpiequote:Op dinsdag 24 april 2012 14:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mur en ik hebben een open relatie
Oja en ik heb jou goedkeuring dus binnen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oke oke het mag van Murquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:36 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nee slimpieHet gaat om de volgorde van goedkeuring aanvragen
Mensen die onderschatten hoeveel liefde wij onze banken gevenquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oke oke het mag van Mur
Mag het nu ook van je bankje?? Ik weet zeker dat ie de extra liefde wel kan waarderen![]()
EXTRA LIEFDE VAN DEZE GODENZOONquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:43 schreef shifto het volgende:
[..]
Mensen die onderschatten hoeveel liefde wij onze banken geven![]()
Oke, als je nog een schoon plekje weet te vinden, mag het van mij!quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oke oke het mag van Mur
Mag het nu ook van je bankje?? Ik weet zeker dat ie de extra liefde wel kan waarderen![]()
Vast wel, ik kan goed zoekenquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:45 schreef MohMi het volgende:
[..]
Oke, als je nog een schoon plekje weet te vinden, mag het van mij!
Mocht je tijdens het zoeken mijn motivatie om te werken tegenkomt, wil je die dan op het tafeltje leggen?quote:
Die heb ik in mijn broek gevondenquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:58 schreef MohMi het volgende:
[..]
Mocht je tijdens het zoeken mijn motivatie om te werken tegenkomt, wil je die dan op het tafeltje leggen?![]()
Heb geen zin meer
Neequote:Op dinsdag 24 april 2012 15:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nog wel![]()
ga door en het word snel krapper
Poepbruinquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:15 schreef muhahaha het volgende:
[ afbeelding ]
MohMi, welke kleur heeft je bank? dan neem ik een bijpassende mee
Waar wil je die omheen hangen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:36 schreef muhahaha het volgende:
Ik dacht persoonlijk aan de roze voor MohMi, zo een leuk strikje erbij
Jou nek als je nu niet gauw ophoud je zo vervelend op te stellen nadat je mij je liefde hebt verklaartquote:
Je bent zelf een nek!quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jou nek als je nu niet gauw ophoud je zo vervelend op te stellen nadat je mij je liefde hebt verklaart
Jij was toch de bitch..?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zal je vanavond wel even spanken
quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zal je vanavond wel even spanken
Je zei bottom!quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:42 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Bij deze degradeer ik je tot bottom bitch.
Pppffff je kunt je baas niet degraderenquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:42 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Bij deze degradeer ik je tot bottom bitch.
Dat is correct, dat soort dingen moet je dan ook nooit proberen bij joysa.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Pppffff je kunt je baas niet degraderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is correct, dat soort dingen moet je dan ook nooit proberen bij joysa.
Verder heb ik niemand boven me.haha, jij bent Joysa's BitchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me occupy your mind
As you do mine
Veel erger zijn de chicks die echt geen frietjes moeten om vervolgens je friet te willen etenquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoort het niet grappig te zijn?
Overigens, chicks die hun hamburger niet meer opkunnen.
dit idd!quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoort het niet grappig te zijn?
Overigens, chicks die hun hamburger niet meer opkunnen.
Je bent ook te dikquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:59 schreef MohMi het volgende:
[..]
dit idd!![]()
@ shifto; wij zijn niet zo though; ik eet gewoon door terwijl jij tegen me blijft roepen; 'zit je al vol? zit je al vol? je zit al vol! geef maar aan mij, je bent al te dik. zit je nu vol dan??'
quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:59 schreef MohMi het volgende:
[..]
dit idd!![]()
@ shifto; wij zijn niet zo though; ik eet gewoon door terwijl jij tegen me blijft roepen; 'zit je al vol? zit je al vol? je zit al vol! geef maar aan mij, je bent al te dik. zit je nu vol dan??'
je weet dat dat tevergeefse hoop is!!quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:00 schreef shifto het volgende:
[..]
Je bent ook te dikbeter onthoud je dat als we door de MCdrive rijden
Als niemand het raadt, mag ik dan dat biertje?quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:15 schreef Murdera het volgende:
Even kijken of ik hara kan lokken met een lyric.
In Mullingar that night, I rested limbs so weary,
Started by daylight, Next mornin' light and airy,
Took a drop of the pure, To keep my heart from sinkin',
That's an Irishman's cure, Whene'er he's on for drinking.
To see the lasses smile, Laughing all the while,
At my curious style, 'Twould set your heart a-bubblin'.
Biertje voor de gene die raad welk nummer het is zonder google.
Ik weet dit omdat ik de schurft heb aan één van de artiesten die dit heeft uitgevoerd en omdat ik weet dat jij ze geweldig vindt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:15 schreef Murdera het volgende:
Even kijken of ik hara kan lokken met een lyric.
In Mullingar that night, I rested limbs so weary,
Started by daylight, Next mornin' light and airy,
Took a drop of the pure, To keep my heart from sinkin',
That's an Irishman's cure, Whene'er he's on for drinking.
To see the lasses smile, Laughing all the while,
At my curious style, 'Twould set your heart a-bubblin'.
Biertje voor de gene die raad welk nummer het is zonder google.
Geen idee, ik had een cursus vandaag.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:12 schreef miesjelle112 het volgende:
Zoo vandaag eerste (drukke!) Stagedagje gehad
Heb ik wat gemist?
Baas.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik weet dit omdat ik de schurft heb aan één van de artiesten die dit heeft uitgevoerd en omdat ik weet dat jij ze geweldig vindt.
Huh, hoe weet jij datquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:06 schreef Geester het volgende:
[..]
Zucht, ik weet nog wel hoe je er een paar maanden geleden aan toe wasje blijft er in hangen... erg vervelend natuurlijk maar je ziet t zelf moeilijk in.. Time heals denk ik.. over 6 maanden kijk je er anders tegenaan
Ik weet niet hoe het gaat lopen, misschien loopt het weer fout af of misschien dit keer juist goed. Ik heb werkelijk geen idee.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:07 schreef Geester het volgende:
Maar wees eerlijk stel hij zegt ik mis je dit en dat en je gaat weer bij hem op bezoek.. Dan is het toch nooit meer het oude?
Dit had ik bij ''de 2e keer'' met mijn ex. Het was nooit meer het oude dat kan gewoon niet.., bespaar jezelf die teleurstelling en delete hem
Lang verhaal hoe het uit is gegaan, maar ik weet ook niet wat ik wil. Het is pas sinds gisteren weer anders en ik heb tijd nodig om even na te denken...quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat wil je dan uiteindelijk? Hij heeft je aan de kant gezet toch? Met welke reden? (ik heb niet alles gelezen)
Ja, nu heb ik het heft in handen. Ergens is het wel goed nieuws maar aan de andere kant weet ik niet wat ik ermee moetquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:02 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dan kon je het contact ook verbreken als je zou willen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:48 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Dit keer is het eigenlijk wel waar. Geloof me.
Helaas wel waar idd, als je nu beslissingen neemt die niet goed voor je zijn, ben je stiekem nog steeds in his control.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan kon je het contact ook verbreken als je zou willen.
GG als in gossip girl tochquote:
Hier is het net begonnen met regenenquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:06 schreef MohMi het volgende:
Ik ga zo maar weer eens wat meters lopen zweten nu het nog droog is. Nog even een shaggie voor good luck
Shaggie is op, ik ga het er toch maar op wagen, vol frisse tegenzinquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:08 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Hier is het net begonnen met regenen
ik zou toch maar goed doorrennen, anders likt geester dadelijk nog aan je bankquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:09 schreef MohMi het volgende:
[..]
Shaggie is op, ik ga het er toch maar op wagen, vol frisse tegenzin
Loop eens door man, het is maar 2 straten verderopquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:09 schreef MohMi het volgende:
[..]
Shaggie is op, ik ga het er toch maar op wagen, vol frisse tegenzin
quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:17 schreef shifto het volgende:
[..]
Loop eens door man, het is maar 2 straten verderop
Mur, koop een smartphonequote:
Het tekenen ging me gisteren opeens een stuk minder goed af toen ik wat gedronken hadquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:19 schreef shifto het volgende:
[..]
Mur, koop een smartphoneDan kunnen we tekenen
Kun je zo goed
Komt omdat ik met mijn pener teken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:19 schreef shifto het volgende:
[..]
Mur, koop een smartphoneDan kunnen we tekenen
Kun je zo goed
Hij heeft de hele dag gewerkt, is niet helemaal wakker denk ikquote:
die laatste tekening van jouquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:30 schreef shifto het volgende:
[..]
Hij heeft de hele dag gewerkt, is niet helemaal wakker denk ik
vergeten een screenshot te makenquote:
Ja maar in roken kan ik minder agressie kwijt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Stoppen met hardlopen is makkelijker.
Kan je überhaupt tekeningen terug zien? Nee hé?quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:48 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
vergeten een screenshot te maken
ik heb net wel een redelijke getekend voor shifto![]()
nee helaas nietquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:51 schreef MohMi het volgende:
[..]
Kan je überhaupt tekeningen terug zien? Nee hé?
quote:
shifto doet dat inmiddels ook, tenminste net welquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:52 schreef MohMi het volgende:
[..]hopelijk voegen ze dat toe in de volgende versie. Vriend van shifto en mij tekent bij iedere tekening een piemel
Echt te flauw voor woorden maar echt zo grappig
Wannabequote:Op dinsdag 24 april 2012 19:53 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
shifto doet dat inmiddels ook, tenminste net wel
net zo lang als de benen van het poppetjequote:Op dinsdag 24 april 2012 20:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat euhm.. was het formaat, van de betreffende piemel?
Een micropenis dus?quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:20 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
net zo lang als de benen van het poppetje
quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is correct, dat soort dingen moet je dan ook nooit proberen bij joysa.
Verder heb ik niemand boven me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Hihi ik spytooldequote:Op dinsdag 24 april 2012 15:54 schreef MohMi het volgende:
[..]
Wij allemaal hoorJoysa's bitch niet zijn
![]()
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
een tool waarmee je reacties over jou kan terug vinden ofzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |