Nee nee, dit kan ik niet accepteren shiftootje.quote:
Ga je nu nog meer bollen eisen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee nee, dit kan ik niet accepteren shiftootje.
Je dringt voor!quote:
What you gonna do?quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee nee, dit kan ik niet accepteren shiftootje.
Ook jij gaat mij elke week een Bossche bol sturen!quote:
Nee helemaal niet, ik zei eerder al dat je de bollen met beleid moet etenquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je dringt voor!
Voor jou geldt hetzelfde als voor Mohmi!
Ga je met een groep van 10?quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:51 schreef Cue_ het volgende:
Ben over 3 uur gewoon 600 euro kwijt aan theaterkaartjes
naïef klein schattig meisjequote:Op dinsdag 24 april 2012 09:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ook jij gaat mij elke week een Bossche bol sturen!
600 valt wel mee tochquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:51 schreef Cue_ het volgende:
Ben over 3 uur gewoon 600 euro kwijt aan theaterkaartjes
Maar je gaat in je eentje?quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In totaal zijn het dan iets van 25/30 kaartjes/voorstellingen
Coole boy.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:53 schreef Geester het volgende:
Nou ik heb ooit een kaartje kunnen kopen voor 2000 euro voor een of ander klassiek concert in zwitserland.. Moest je ook in pak etc.
Hoezo niet? Ik kan of niet gaan.. of alleen. Zie maar eens voor al de voorstellingen waar ik heen wil iemand mee te vindenquote:
aah nou ja het kan wel leuk zijn toch .. in je eentje... ik wil wel mee.. dan laat je ik je schreeuwen als een opera zangeres als ik de muziek van de liefde heb laten klinkenquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een enkele cabaretier, paar ballet, 2 opera's.. en nog wat muziek.
Aah, hoop dat je er veel plezier van hebtquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ohhh. We dachten allemaal aan 1 show.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
tis net als de bios.. je zit toch voornamelijk te kijken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:56 schreef Geester het volgende:
[..]
aah nou ja het kan wel leuk zijn toch .. in je eentje... ik wil wel mee.. dan laat je ik je schreeuwen als een opers zangeres als ik de muziek van de liefde heb laten klinken
Tot ze zei dat het voor 25 tot 30 voorstellingen was. Jij slaapt nog half?quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ohhh. We dachten allemaal aan 1 show.
Jullie denken vaag!quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ohhh. We dachten allemaal aan 1 show.
Komt vast goedquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:56 schreef muhahaha het volgende:
Aah, hoop dat je er veel plezier van hebt
Respect.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
tis net als de bios.. je zit toch voornamelijk te kijken.
Natuurlijk is interactie met iemand leuker en het voor/nabespreken. Maar als ik kan kiezen tussen niet gaan of alleen gaan, is die keuze makkelijk voor me
Deed ik in eerste instantie ook hoorquote:
Ik vind het al vreselijk om in mn eentje door stad te lopenquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Deed ik in eerste instantie ook hoorMaar was het zat. En de schouwburg is dan nog wel een simpele stap. De kroeg vond ik moeilijker
Die drempel vind ik nog te hoogquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Deed ik in eerste instantie ook hoorMaar was het zat. En de schouwburg is dan nog wel een simpele stap. De kroeg vond ik moeilijker
Nee, hij linkt naar de homepage, niet 1 plaatjequote:
Waarom?quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:58 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik vind het al vreselijk om in mn eentje door stad te lopen
Tja als je niet wil of die behoefte niet hebt dan is het natuurlijk niet nodigquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die drempel vind ik nog te hoog(de kroeg dan).
Zij ook weer blijquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:59 schreef Geester het volgende:
Ik zie ook vaak van die vrouwen alleen uitgaanzitten ze daar in zo'n hoekje vraag ik met wie ze zijn.
Jaa ik ben alleen
Zeg ik: ok veel plezier , doei
Geester zijn coole verhalen. Ik laat enkel zien dat ik onder de indruk ben en ik wacht op de clou.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:08 schreef muhahaha het volgende:
Zit je nou mijn coole verhalen neer te sabelen, draak dat je der bent
Nou, zo een 90's feestje hier wil ik wel naar toe echter de gedachtes om alleen te gaan krijg ik al zoiets van, laat maarquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tja als je niet wil of die behoefte niet hebt dan is het natuurlijk niet nodig
En zo'n opmerking is dan wel weer goed en mag wel weer ( dan mag ik ook zeggen; ga eens dood ofzo )quote:
Mag je zeggen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:09 schreef Geester het volgende:
[..]
En zo'n opmerking is dan wel weer goed en mag wel weer ( dan mag ik ook zeggen; ga eens dood ofzo )
Ik doe helemaal niet dom tegen hem?quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mag je zeggen.
Maar zou raar zijn als je dan door die reactie dom gaat doen tegen bijv muhaha.
Nee dat mag niet, doodverwensingen mogen nietquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:09 schreef Geester het volgende:
[..]
En zo'n opmerking is dan wel weer goed en mag wel weer ( dan mag ik ook zeggen; ga eens dood ofzo )
Ligt een beetje aan de tent en of ik er vaker zou zijn geweest.. of dat je weet dat er bekenden zullen zijn.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:08 schreef muhahaha het volgende:
Nou, zo een 90's feestje hier wil ik wel naar toe echter de gedachtes om alleen te gaan krijg ik al zoiets van, laat maar
Dan zijn shifto en ik allebei stout geweest.. sorryquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee dat mag niet, doodverwensingen mogen nietSorry
Zwarte garen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:13 schreef Geester het volgende:
[..]
Oke ja maar dat gaat ook niet gebeuren
Ik ben er 1 keer geweest, ken er geen hondquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan de tent en of ik er vaker zou zijn geweest.. of dat je weet dat er bekenden zullen zijn.
Achja enige waar ik alleen kom is dus de standaard bruine kroeg.. lekker op de kruk aan de bar
Kwestie van doen.. wen je vanzelf aanquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:14 schreef muhahaha het volgende:
maak ik niet zo snel aanspraak bij andere, nouja helemaal niet
Op naar de volgendequote:Op dinsdag 24 april 2012 10:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
I know, dan loopt het gesprek toch vaak snel vast. Of ik heb net de verkeerde getroffen haha
Oke oke hoe doe je dat als je iemand treft die bij een ander staat. Normaal gesproken heb je dan een wing man om dat te coverenquote:
Dat is wel lastig als je alleen bent ik zou gewoon kijken wat voor soort contact dat is met wie zij staat ( is het een close friend ) en vanuit daartuit iets doen.. een vriend van mij ging met een chick zoenen zaterdag die ook met iemand wasquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oke oke hoe doe je dat als je iemand treft die bij een ander staat. Normaal gesproken heb je dan een wing man om dat te coveren.
Uhm geen idee. Heb geen tactiek ervoor ofzo. Meestal spreek ik de mensen gewoon aan de bar. Of als ik ze kort al gesproken heb dan kan je ze makkelijker opzoeken, ook al staan ze bij vrienden. En dan zie je vanzelf wel hoe diegene reageert omdat de ander zich verveelt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:18 schreef muhahaha het volgende:
Oke oke hoe doe je dat als je iemand treft die bij een ander staat. Normaal gesproken heb je dan een wing man om dat te coveren.
Maarja jij hebt tieten etc.. Dat is toch al een voordeel eigenlijkquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm geen idee. Heb geen tactiek ervoor ofzo. Meestal spreek ik de mensen gewoon aan de bar. Of als ik ze kort al gesproken heb dan kan je ze makkelijker opzoeken, ook al staan ze bij vrienden. En dan zie je vanzelf wel hoe diegene reageert omdat de ander zich verveelt.
Mannen die alleen de kroeg in gaan spreken mij ook wel eens aan.. of als ik met een vriendin ben.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:29 schreef Geester het volgende:
Maarja jij hebt tieten etc.. Dat is toch al een voordeel eigenlijk
Oke ik denk dat dit toch meer gebeurd onder mensen van 25 jaar oud ... als ik dit zou doen bij een chick van 18quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mannen die alleen de kroeg in gaan spreken mij ook wel eens aan.. of als ik met een vriendin ben.
Daar heb ik dus nog wat moeite meequote:Op dinsdag 24 april 2012 10:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm geen idee. Heb geen tactiek ervoor ofzo. Meestal spreek ik de mensen gewoon aan de bar. Of als ik ze kort al gesproken heb dan kan je ze makkelijker opzoeken, ook al staan ze bij vrienden. En dan zie je vanzelf wel hoe diegene reageert omdat de ander zich verveelt.
Het is en blijft eng hoorquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:31 schreef muhahaha het volgende:
Daar heb ik dus nog wat moeite mee. Ik weet niet wat het precies is, nee geen stukje autisme
. Gewoon niet eerder aangeleerd enzulks.
Oefenen oefenen oefenenquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is en blijft eng hoorMaar het is ook een kwestie van doen en het allemaal niet zo serieus nemen
Buiten je eigen stad uitgaan ..hoef je ook niet bang te zijn dat je die mensen weer tegenkomt als t niet goed gaatquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En dat, dat valt me nog het zwaarst op het moment
Welk aanbod bedoel je?quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:44 schreef Cue_ het volgende:
Pfieuw.. ben blij dat het aanbod in Hengelo mij niet heel erg interesseert
Klopt.. woon in Enschede.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waar woon je dan? Ik dacht daar in de buurt
En schede JONGUH .. ik moest daar altijd voetballen vaakquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt.. woon in Enschede.
Dus kijk altijd bij alle schouwburgen in de buurt. (Enschede, hengelo,haaksbergen, oldenzaal)
Waarom ben je dan blij dat het aanbod je niet interesseert?quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt.. woon in Enschede.
Dus kijk altijd bij alle schouwburgen in de buurt. (Enschede, hengelo,haaksbergen, oldenzaal)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |